ایران آزاد
ایران آزاد
چندی پیش با سایت بالاترین آشنا شدم و پس از آن آیکون مربوط به ارسال لینک به بالاترین را در وبلاگم گذاشتم. امروز یکی از خوانندگان برایم پیغام گذاشته بود که ارسال لینکهای وبلاگ شما به بالاترین، مقدور نیست! اول تعجب کردم اما وقتی امتحان کردم دیدم این پیغام ظاهر می شود:
«متاسفانه بالاترین اجازه پست لینک از سایت مورد نظر شما را نمی‌دهد. این می‌تواند به یکی از دلایل زیر باشد:
سایت مشکلات تکنیکی دارد و کند است.
سایت مربوطه مشکلات همچون آگهی آزاردهنده یا ویروس دارد.
سایت مربوطه تبلیغ به خشونت یا نژادپرستی می‌کند. »
از تعجب شاخ داشتم شاخ در می آوردم. به یاد رد صلاحیت های شورای نگهبان افتادم که پس از هر سری رد صلاحیت موضوع قاچاقچی مواد مخدر و شرارت و ... را مطرح می کند!
دو مورد اول که واضح است در مورد این وبلاگ صدق نمی کند. قالب این وبلاگ به گونه ای طراحی شده که در کوتاه ترین زمان ممکن باز می شود و همچنین هیچ گونه لینک تبلیغی و یا موردی که باعث ایجاد مشکلات فنی کامپیوتر شود، در آن نیست. اتفاقا من در این مورد خیلی حساس بوده ام و به همین خاطر قالب آن را خودم طراحی کرده ام تا از همه چیز آن مطمئن باشم. اما مورد سوم مانند دو مورد اول روشن نیست و محل تفسیر و برداشت های متفاوتی می تواند باشد. مروری بر پست های قبلی کردم. گفتم شاید به خاطر این پست باشد! اما دیدم که هر فرد بی سوادی هم که این مطلب را برایش بخوانند می فهمد که این طنز است و تبلیغ خشونت نیست. این پست هم صرفا یک گزارش است و من اصلا عمل خشونت آمیز آن خانم را (که احتمالا بی دلیل هم نبوده است) تایید نکرده ام. خشونت را تا توانسته ام محکوم کرده ام (نمونه ها: 1 و 2 و3 ). اما تبلیغ نژادپرستی دیگر وصله ای هست که اصلا به من نمی چسبد (نمونه ها: 1 ، 2 ، 3 ، 4 ).
آرشیو وبلاگ من فعال است. اگر کسی از خوانندگان مطلبی در تبلیغ خشونت یا نژادپرستی در آن دید حتما به من تذکر دهد چونکه بنده از مخالفان سرسخت نژادپرستی هستم و خشونت را هم تقبیح می کنم.
3 پیام:
Anonymous Anonymous فرموده است
ایران آزاد "آگهی" آزاردهنده دارد

Anonymous Anonymous فرموده است
نکمیل پبام قبلی:

سلام به امید ایران آزاد که خودش به ما الکی لینک داد و دولکی هم حذف کرد و نمیدونستیم "متقلب" و "سوء استفاده کننده‌" هم هست !
به هر حال بکی از نوچه های سعید امامی دست بدامن یکی دیگه از نوچه های (دو در دویی) اون راحل "ره) شده و در "بالاترین (!) " سر مقاله زده:

" تقلب و خرابکاری در بالاترین
امروز بالاترین شاهد یک حمله جدید بود. فردی ... بالاترین را به سانسور متهم کرد .. جالب است بگویم که اکثر این متقلبین و سوء استفاده کننده‌گان از آزادی همان‌ هایی هستند که در وبلاگ و وب‌سایتشان ادعای تلاش برای آزادی و دموکراسی در ایران را دارند!... همانطور که مهدی هم بارها اشاره کرده..." !
http://www.webna.ir/news/?id=1167816533
................
فعلا این "یادگاری" آقا مهدی دو دو
ای شون خدمت جفتشون و دار ودسته شون " در خارج از کشور رفسنجونی" تا بعد:

"جناب مولائی
من دلیل حذف وبلاگ زیر چتر چهل تکه را از دو ادیتور دیگر پرسیدم
وخدمت شما عرض کنم که ...
.سه وبلاگ دیگر شما
حاوی مطالب سیاسی و اکثرا گردآوری شده بودند
که درمحدوده سایت ما جا نمیگیرند

.mina@doxdo.com
"

Anonymous Anonymous فرموده است
http://www.cyrusnews.com/news/fa/?mi=9&ni=18522

پیام شما؟…