ایران آزاد
ایران آزاد
9 پیام:
Anonymous Anonymous فرموده است
درود
خوشحال شدم که به ما هم افتخار دادید
در مورد ملی گرایی من، باید بگویم که سخنان من جوابی بود برای عده ای که فکر میکند که اگراین نظام کثیف آخوندی به آنها اجازه توهین داده است ما این اجاه را نمیدهیم. من هم کاملا با شما موافقم که نباید متعصب بود و نباید نژاد پرست باشیم ومن هم چنین قصدی ندارم. و در مورد سکولار بودن هم کاملا با شما موافقم و معتقدم اگر روزی نظام تغییر کند و اگر من زنده باشم حتما به یک نظام سکولاریستی رای خواهم داد و در ضمن با افتخار شما را لینک میکنم.به امید آزادی.بدرود

Anonymous Anonymous فرموده است
من(نوعي) و امثال من كه مدعاي دموكراسي داريم بايد قضاوت را به دوش مردم بياندازيم نه خودمان

Anonymous Anonymous فرموده است
شرم آوره...خيلي هم شرم آوره.....مثلا ما موجودات متمدني هستيم......چه ميشه كردبا اين دولتنامردان متحجر؟

Anonymous Anonymous فرموده است
الاغ من اشك من شما ها را بايد هم غلاده به گردن در خيابان ها گرداند و گرنه صداي پارس شما بسيار زجر آور خواهد بود. الاغ جان به فرض اين رهبري بد باشد آخه كسي را كه شمشير كشي كرده و نا امني ايجاد مي كند نبايد تنبيه كرد

Anonymous Anonymous فرموده است
كسي كه جرات نوشتن يه اسم ساده هم از خودش ندارد آيا صلاحيت بلغور كردن نظرات سياسي دارد؟
اگر واقعا معتقديد به اينكه كسي كه ايجاد نا امني كرده بايد تنبيه شود خامنه اي و رفسنجاني و امثالهم را مورد سرزنش قرار بده....اشرار از زمين سبز نمي شوند اين بدبخت ها هم در راستاي وضعيت بد اقتصادي شر مي شوندو شرارت مي كنند آقا يا خانم محترم

Anonymous Anonymous فرموده است
delesh nemikhad esmesho benevise
az to monafeghe nemitarse avazi shaghal fozole mardomam hasti jende khanom

Anonymous Anonymous فرموده است
طاهر؟
از اسمت شرم كن

Anonymous Anonymous فرموده است
az esmam sharm konam
bicharehaye monafegh shoma mani pak bodano mifahmid vaghan lajanha berid ke az hamaton motenaferm digam einghade harfa daram ke bee shoma ablahan begam faghat vaghte khodamo hadar dadam haminghadiam ke kament mizaram bara eineke khial nakonid ma boridim ya chizi halimon nist

Anonymous Anonymous فرموده است
آخه من به تو چي بگم
اگه به خواهر و مادر خودت هم تعرض مي كردن بازم مي گفتي وضعيت اقتصاديشون خرابه؟
اميد بيچاره!
تو كه تحمل حرف مخالفت رو نداري چطوري از اين حرفها ميزني؟
بدبخت بيچاره همه تو اين مملكت دزدن غير از خامنه اي
براي همينه كه دوستش دارم در ضمن براي خبرات هم منبع موثق بگو وگرنه آبجي كوچيكه ي من هم ميتونه از اين خبرها بسازه
تو و امثال تو هم ديگه جايي تو اين مملكت ندارين چون خيلي ها كه به ظاهر مذهبي نيستن خامنه اي رو دوست دارن
مثل خودم........ا
خامنه اي جون عشق پويايي
كي ميشه ببينمت يه ماچ آبدار ازت بگيرم تا چشم بعضي ها دربياد؟
خداحافظ بچه جون
پويا

پیام شما؟…