ایران آزاد
ایران آزاد
پس از کلمات " ایران آزاد " کلماتی که جستجوی آنها بیش از کلمات دیگر به این وبلاگ منتهی شده است کلماتی هستند که به نوعی به خامنه ای و خانواده وی مربوط می شوند، مانند " ننه خامنه ای " ، " مادر خامنه ای " ، " عکس مجتبی خامنه ای " و " کون خامنه ای " جالب تر از همه " ازاله خامنه ای " ،" خامنه ای لختش " و ...
و حتی جستجوی " ننه خامنه ای " یا " مادر خامنه ای " هم در قسمت جستجوی تصاویر گوگل به این لینک و این تصویر از این وبلاگ ( ایران آزاد ) می رسد! البته جستجوی ننه یا مادر خامنه ای یا ازاله خامنه ای و مواردی از این قبیل قطعا جنبه سرگرمی و تفریح دارد (و جای تاسف است که به دلیل عدم سرگرمی های جالب ، چنین چیزهایی باید به سرگرمی مردم ایران تبدیل شده باشد)، اما جستجوی کلماتی مانند مجتبی خامنه ای و مصطفی خامنه ای حاکی از این واقعیت است که مردم ایران شدیدا به خامنه ای و اهل بیت وی حساسیت دارند و مشتاق دانستن بیشتر در این موارد هستند؛ خصوصا با توجه به اینکه اطلاعاتی در مورد آنها به ندرت منتشر می شود.
از آنجا که این وبلاگ با این آرشیوی که دارد، و به مدد گوگل، نظر چنین جستجوگرانی را جلب می کند، قصد داشتم اطلاعاتی فراهم کنم که جستجوگران پس از رسیدن به این وبلاگ با دست خالی بر نگردند اما متاسفانه بنده هم هر چه جستجو کردم چیزِ قابل توجهی (البته به جز چند مورد که در اینجا می آورم) دستگیرم نشد! لذا از خوانندگان این وبلاگ می خواهم که اگر چیزی پیدا کردند و یا در دسترس دارند، (بویژه عکس اهل بیت خامنه ای) به اطلاع بنده برسانند و یا از طریق ایمیل به من برسانند که آن اطلاعات را در اختیار عموم خوانندگان " ایران آزاد " قرار دهم!
- این یک عکس نه چندان واضح از مجتبی خامنه ای
- و این هم یک عکس واضح از مصطفی خامنه ای
اما اگر شما جزو تفریح کنندگانی هستید که در جستجوی تصویری از کون خامنه ای در گوگل هستید، از اولین تصاویری که گوگل به شما نشان میدهد این تصویر و نیز این تصویر است!!!
___________
پ.ن. بخش عمده مراجعین به این وبلاگ ( ایران آزاد ) از طریق موتورهای جستجو (عمدتا از گوگل و یاهو)به این وبلاگ می رسند و بخش عمده ای از این جستجوگران هم از کلید واژه " ایران آزاد " ( " ایران آزاد " در یاهو) استفاده می کنند.
1 پیام:
Anonymous Anonymous فرموده است
اي كاش همه آنهايي كه مانند شما اينقدر ادعاي روشن فكري دارند يخورده هم ادب داشتند.

پیام شما؟…