ایران آزاد
ایران آزاد
شخصی از تهران به دنبال "ننه خامنه اي" می گشته و سر از این وبلاگ در آورده است! اولش خنده ام گرفت ولی دیدم بَد ایده ای نیست كه ببینیم در قسمت تصاویر گوگل اين جستجو چه نتیجه ای می دهد! پنج لینک اول بعضی شان ربطی به موضوع نداشتند و یا اینکه لینک مرده بودند! لینک ششم به وبلاگی به نام "خاک" رسید و در نهایت به تصویر روبرو رسيد! کنجکاو شدم و قسمت هایی از وبلاگ و بخصوص پست مربوط را خواندم و به این نتیجه رسیدم که نویسنده وبلاگ، هنرمند عکاسی است كه اين عکس را از یک خانم روستایی (که احتمالا مشکل اختلال حواس هم دارد) در یکی از روستاهای[احتمالا؟!] نزدیک ماهان یا کرمان گرفته است!
عجب تکنولوژی ای!!!
برای اینکه از جانب تکنولوژی مدرن از این خانم روستایی اعاده حیثیت (هرچند که بنده معتقدم مادر خامنه ای مسئول اعمال فرزندش نیست) شود عکس وی را در اینجا گذاشتم تا هم بخشی از ایرادهای تکنولوژی مدرن بیان شود و هم اينكه این خانم تبرئه شود!
_________________________________
پ.ن. توجه شود كه جستجوي "ننه خامنه اي" با جستجوي "ننه خامنه ای" در وب نتايج متفاوتي مي دهد. علت آن است كه گوگل (و يا ديگر موتور هاي جستجو، از جمله ياهو، ام. اس. ان.، سرچ، آلتاويستا، آل دِ وب، ليكوس و ...) بين دو صورت متفاوت «ي» و «ی» تمايز قائل مي شود(نه آن كه خامنه اي دو يا چند تا ننه داشته باشد!) و اين تمايز شامل همه قسمت هاي گوگل از جمله قسمت تصاوير هم مي شود.
9 پیام:
Anonymous Anonymous فرموده است
حالا این شخص با ننه خامنه اي چیکار داشته؟

Anonymous Anonymous فرموده است
به به! ننه خامنه اي چقدر طالب داره! توي نت هم دنبالش مي گردند

Anonymous Anonymous فرموده است
che jaleb! misheh begid mamoolan dige ba search che kelamati be weblog shoma miresand?! bayad jaleb bashad!

Anonymous Anonymous فرموده است
از قالب وبلاگ شماو نظر خواهی بسیار خوشم آمد. در صورت امکان این قالب را برای من ارسال کنید من در بلاگر وبلاگ دارم ولی بخاطر همین مسائل در بلاگ اسکای مطلب می نویسم و چون بلاگ اسکای ایرانی است یک سری مشکلات هم دارم و مایل هستم دوباره به بلاگر برگردم . متشکر و سپاسگزار هستم

http://www.weblognameh.blogsky.com

Anonymous Anonymous فرموده است
حالا این شخص با ننه ی خامنه اي چیکار داشته؟

Anonymous Anonymous فرموده است
ننه ی خامنه ای؟!
هاهاهاها!

Anonymous Anonymous فرموده است
لعنت بر این پیرمرد کیری خوارکسه ننه سگ ولکن ایران نیست 4 سال یک بار هم یه ادم کیری مثل خودش میاره

Anonymous Anonymous فرموده است
تف به گور اون ننه بابایی که این علی گدا رو پس انداختن

Blogger Unknown فرموده است
وااااااااااااای خدا خیلی عکسش باحاله جدی !! کلی خندیدیم ولی حالا جدا نمیشه عکسی از ننه اش
گیر بیاریم ؟

پیام شما؟…