ایران آزاد
ایران آزاد
قبلا مطلبی در باره پیشنهاد گوگل در جستجوی کلمه « کردان » نوشته بودم و اشاره ای هم به پیشنهادات گوگل برای جستجوی نام خامنه ای داشتم! امروز که دوباره نام خامنه ای را سرچ کردم با خدعه جدید صهیونیسم بین الملل و استکبار جهانی (که در قالب پیشنهاداتی جدید و از آستین گوگل بیرون آمده بود) مواجه شدم! پیشنهادات «خامنه اي .. » و ... تکراری بود اما پیشنهادات جدیدی هم مانند « خامنه ای در علم و صنعت » و « خامنه ای کردان » و « خامنه ای کاریکاتور » و « خامنه ای ... » و « خامنه ای عکس » و ... ارائه شد! که البته برخی از آنها غیر منتظره نبود! اما پیشنهاد جالب گوگل برای نام خامنه ای کلمات « خامنه ای قطار » بود! که مرا به یاد دو مطلب انداخت. یکی آن فرمایش قصار مقام عظمای ولایت، حضرت آیت الله خامنه اي، در باره قطار و راه آهن بود که فرموده بودند « اگر قرار باشد بین راه آهن و هواپیما یکی را انتخاب کنید، باید راه آهن را انتخاب کنید »! و دیگری حماسۀ پرش از پنجره ی قطار برای ادای فریضۀ نماز بود! و بالاخره دریافتم که در آن فرمودۀ قصارمعظم له در باره انتخاب راه آهن [قطار] و ترجیح آن بر هواپیما چه حکمتی نهفته بود! و به خود بالیدم که چنین ملت فرهیخته و دارای چنین رهبر مآل اندیشی هستیم! اگر مقام عظمای ولایت، حضرت آیت الله خامنه ای (دام ظله الخالی)، به جای قطار، سوار هواپیما شده و برای ادای فریضه از پنجره هواپیما پریده و زبانم لال، امدادهای غیبی هم مانند قبل وی را یاری نمی کرد، ...
اینجا بود که من البته به امدادهای غیبی الهی هم پی بردم که چگونه خدعه صهیونیسم جهانی را (که از آستین گوگل بیرون آمده است و چنین صفاتی را به رهبر معظم ما نسبت می دهد) به خودشان برگرداند! و ما ملت شهیدپرور و آزاده ایران را با مآل اندیشی رهبر فرزانه مان آشنا کرد! نصر من الله و فتح قریب