ایران آزاد
ایران آزاد
اخیرا در گوگل انگلیسی امکان جدیدی ایجاد شده است که همزمان با وارد کردن واژه کلیدی، گوگل موارد پیشنهادی را نشان می دهد. مثلا اگر واژه «kordan» را وارد کنید، گوگل مواردی مانند kordan oxford و kordan oxford phd و kordan oxford degree و ... را پیشنهاد می کند. حال اگر همان واژه را با رسم الخط فارسی یعنی «کردان» وارد کنید نتایج جالبتری خواهید یافت! مثلا: کردان ازاله ، کردان ازاله بکارت ، کردان فساد اخلاقی ، کردان مدرک تحصیلی و ...
ظاهرا این هم در ادامه غائله اي طراحي شده با ريشه هاي خارجي (تله آکسفورد؟) است که از 8 سال پیش کلید خورده است تا امروز دولت نهم را بدنام کند و اینک توسط سایت استکباری صهیونیستی گوگل دنبال می شود! راستی دائی جان ناپلئون راست می گفت که همه اش زیر سر این انگلیسی هاست! از هشت سال پیش پیش بینی کرده بودند که در چنین روزی شخصی بنام «عوضعلی کردان» وزیر کشور جمهوری اسلامی می شود و از آن موقع این توطئه شیطانی را طراحی کرده بودند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی را بدنام سازند!
(مورد دیگر در زمینه جستجوی گوگل وقتی است که نام «خامنه ای» را بخواهید سرچ کنید! اینجاست که ماهیت پلید استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل به وضوح آشکار می شود! موردی مانند: خامنه ای ... کش!)
4 پیام:
Anonymous Anonymous فرموده است
از مواردی مثل "خامنه ای کس کش" به خوبی سطح شعور و تعقل مخالفان رژیم مشخص میشود.

Anonymous Anonymous فرموده است
پی خامنه ای چیه؟ نکنه واقعا ولی امر مسلیمن جهان باشه!

Anonymous Anonymous فرموده است
جالب است! اگر واژه «ازاله» یا «ازاله بکارت» را هم در گوگل وارد کنید، گوگل واژه های «ازاله کردان» و «ازاله بکارت کردان» را پیشنهاد می کند!

Anonymous Anonymous فرموده است
جالب است! اگر واژه « ازاله » یا « ازاله بکارت » را هم در گوگل وارد کنید، گوگل واژه های « ازاله کردان » و « ازاله بکارت کردان » را پیشنهاد می کند!

پیام شما؟…