ایران آزاد
ایران آزاد
مطلبی که در یکی از پست های قبلی در مورد ماجرای فیلم سکسی منتسب به خانم زهرا امیر ابراهیمی (بازیگر نقش زهره ، دختر شوکت ، در سریال نرگس) نوشته بودم، منظورم نه تائید و نه رد اصالت فیلم بود. بنده نه خانم امیر ابراهیمی را می شناسم و نه هیچگونه ابزار دیگری برای تشخیص اصالت فیلم یا عدم اصالت آن در اختیار دارم و نه اصولا چنین کاری را لازم می دانم. آنچه که در آن پست مد نظر بود عقده های جنسی مردم جامعه ماست و این ناشی از تلاش بی وقفۀ آخوندهای حاکم برای همانند سازی کل جامعه ایران با حوزه های علمیه است. آنچه که در مورد حرص آخوندها و توجه غیرطبیعی آنها به سکس می باشد ناشی از محدودیت های موجود در حوزه های علمیه است که بنا به قول مشهور، حتی انحرافات شدید جنسی هم در حوزه های علمیه شایع بوده و می باشد و متاسفانه این حرص و توجه غیر طبیعی به چنین مسائلی امروزه به کل جامعه سرایت کرده است!
اما از آنچه که در مورد جناب هلالی ، مداح معروف، نوشته ام نیز منظورم این نبوده است که زندگی شخصی و خصوصی افراد را حلاجی کنم. همانگونه که قبلا هم تاکید کرده بودم، اینکه وی از خامنه ای مجوز خواسته که ریشۀ بدحجابها رو از این مملکت بکنه، شکرِ زیادی بوده که خورده!!!
زهرا امیر ابراهیمی نه چنین ادعاهایی دارد و نه از خامنه ای حکم جهادی خواسته است و نه ... و حتی با فرض واقعی بودن فیلم، به هیچ وجه قابل قیاس با جناب هلالی نیست و اینکه در این پست نام آنها را با هم آورده ام، منظورم مقایسه آنها نبوده است.
3 پیام:
Anonymous Anonymous فرموده است
حرفت رو قبول دارم ..اين ها همه اش زير سر فرهنگ غلطي هست كه آخوندها به جامعه تزريق كردند.. آخه بالفرض هم كه يارو سكس كرده.. دوست داشته .. به ما چه؟ حالا تمام اين ملت بيكار يه سي دي رو كردن پيرهن عثمان و دست به دست مي چرخونن.. كه چي ؟ با آبروي افراد به همين راحتي بازي كنن؟

Anonymous Anonymous فرموده است
زهرا امیر ابراهیمی فوق العده آدم ضعیفی بود به فرض هم که این فیلم از او پخش شد با خودکشی خودش همه چیز رو باخت اون باید میموند و انکار میکرد یا راهی پیدا میکرد اما با خود کشی هم بی فرهنگی مردم رو پابرجا تر کرد هم خودش رو باخت.ازمرگش به اندازه همه آرزوهام متاسفم.

Anonymous Anonymous فرموده است
به نظر من خانم زهرا امیر ابراهیمی كاري نو انجام داده است و يكي از سنت هاي بي پايه را در اين مملكت، خواسته يا ناخواسته، به تمسخر گرفته است. آينده نقش ايشان در تحول جامعه ايران نشان خواهد داد. فراموش نكنيم كه وي هنرپيشه سريال نرگس بوده است كه از پربيننده ترين سريال هاي صدا و سيما بوده است و لذا مشهور بودن وي در اين راستا موثر خواهد بود. آيا فكر مي كنيد كساني مانند پروين اعتصامي در زمان خود كمتر از خانم امیر ابراهیمی مورد سرزنش و نكوهش اطرافيان و مردم بوده اند؟ شايد حكومتي ها در پخش اين خبر نقش داشته باشند تا با اين كار احساسات مردم را جريحه دار كنند و سپس از جو ايجاد شده سوءاستفاده كنند ولي به نظر من اشتباه كرده اند. اين كار خانم زهرا امیر ابراهیمی جو جامعه را براي پذيرش واقعيات مساعد مي كند و مردم كم كم مي پذيرند كه سكس يك نياز اوليه انسان است و بايد ارضا شودو هيچ زشتي و قباحتي هم ندارد

پیام شما؟…