ایران آزاد
ایران آزاد
جیز جگر نمی گیرم و ایدز هم نمی گیرم و ...!!!
من فقط نوشته بودم که «در این عصر ارتباطات کار بر واعظانی «کاین جلوه در محراب و منبر می کنند، ...» سخت شده است. این فیلم را از خلوتِ یکی از همان محراب و منبریها ببینید و توضیحات بیشتر را هم اینجا بخوانید!» نه ادعا کردم که در آن فیلم هلالی با اون قلیون تریاک می کشه ، نه گفتم که اون نباید قلیون و یا حتی تریاک بکشه، نه گفتم که اون خانم زنِ دومش نیست! حتی در جوابِ اون شخص هم که گفته بود «چشماتون آلبالو گیلاس میچینه» نوشتم که نه، ایشالا گربه هست! و اصلا به من چه مربوط که توی زندگی خصوصی مردم دخالت کنم؟! به من چه ربطی داره که که اون خانم زنِ اولشه یا دومش یا ... و اینکه اون فیلم توسطِ برادرزنش گرفته شده یا هرکسِ دیگه! اما اینکه وی از خامنه ای مجوز خواسته که ریشۀ بدحجابها رو از این مملکت بکنه، شکرِ زیادی بوده که خورده!!! من در این پست ها که در این ارتباط نوشتم اصلا قضاوتی نکرده ام و فقط نقل قولهایی از اینجا و آنجا نوشته ام که البته برای خوانندۀ بی طرف می تواند اطلاعاتی قابل توجه بدهد. حالا یک عده فحش داده اند و یکی گفته «... با اين خاله زنك بازيات حال نميكنم ...الهی جز جیگر بگیری ايدز بگيري بميري ...!» یکی هم نوشته: «داري پاركينسون مي گيري خودت تيتر زدي مجلس ترياك كشي هلالي .»! آدرس بده. آرشیو وبلاگ من فعاله. بگو من کجا تیتر زدم مجلس تریاک کشی هلالی؟!!! اگر حتی بدونِ اینکه من بنویسم، توی ذهن تو اینقدر مبرهن است که وی مجلس تریاک کشی داشته، این دیگر تقصیرِ من نیست!!!
6 پیام:
Anonymous Anonymous فرموده است
من نه مي گم ايدز بگيري نه جز جيگر ولي اينو مي گم كه اگه حتي 1 درصد هم بعده ها بفهمي دروغ و اكاذيب نوشتي توي وبلاگت واقعا مي توني سر راحت رو بالش بزاري؟
آقاي عزيز من چندين ساله مي رم مجلس هلالي من نمي دونم كي رفت پيش آقاي خامنهاي كه ما نفهميديم يه دفه مي خواست بره كه نشد در ضمن شما درست ميگي تو وبلاگ شما نبود ترياك كشي وبلاگ شما لينك شده به وبلاگ آقاي ابراهيمي ايشون نوشتن توي ذهن من مبرهن نيست بلكه تخيل دوستان خيلي قويه
حالا باز اگه هنوز در مطالب من گيري داري بگو بر طرفش كنم

Blogger ایران آزاد فرموده است
جناب انونیموس! من نمی دانم که شما همان انونیموس قبلی هستی یا نه! به هر حال فرقی نمی کند هرچند که بهتر بود که خودت را معرفی می کردی. معلوم میشه که شما خیلی به جنابِ هلالی نزدیکی! ظاهرا وی هرجا که برود باید قبلا شما را در جریان بگذارد!!! که گفته ای: «من نمي دونم كي رفت پيش آقاي خامنه اي كه ما نفهميديم يه دفه مي خواست بره كه نشد» ولی در هر صورت من دروغی نگفته ام. من فقط لینکی داده ام به برخی نوشته ها مانند این. من نوشته ام که چنین چیزهایی در باره وی نوشته اند و دروغ هم ننوشته ام. خواننده خود می تواند بخواند و قضاوت کند

Anonymous Anonymous فرموده است
هرکی هست خوب گفته چون شما نامردها شهامت شنیدن حقایق را ندارین فردا طرف را تیغ تیغیش می کنین ومیرین مزدتون را از ارباب تریک کشوتون می گیرن /بالاخره یه روزی فساد این ارباتون هم مثل شاه روی دایره می افته

Blogger ایران آزاد فرموده است
اون ارباب تریاک کشی که می گی، ارباب من و امثال من نیست! ارباب امثال هلالی هست که می خواسته ازش اذن جهاد بگیره و ...و الان هم گفته مابقی حرفهایش را به وی می گوید

Anonymous Anonymous فرموده است
salam khedmate omid jane aziz
man saeed hasam az australia
aghaion khanoma!
man ta yadame helali yedone perado dasht
man ba mohafeze jenabe helali aghaieh soroshe sarlak refigh boodam toieh iran
ishon javaze kolt dashtan
aghaieh helali mifarmaiand ke man pol nemigiram ama nemidonam chera ghable marasem piadand bade marasem ba pride or 206
agha chera shak darid?
mamlekatetono darand daghoon mikonando migand tahrim khod sakhte mikone
omid jan man khodam poshtetam
idimam port_error@yahoo.com has
mail bezan komaket mikonam
bye

Anonymous Anonymous فرموده است
salam,in filmo man didam ,be nazare man tamame ina ke dam az eslam mizanan hame jor khalaf mikonan,toye shahre ma ham ye haji bood ke kheili maroof bood ,madah bood o namaze jamaato jomash tark nemishod ,hamsaye ma ham az moridash bood ,ama ye roz ke ina sarzade khonash raftan ye dafe ba majelse teryak keshi o khanom bazish obe ro shodan ke bad az on eftezah dige asari azash peida nashod o malom nist ke kojast,pas in harfet doroste rotab khorde chon mane rotab konad!!!

پیام شما؟…