ایران آزاد
ایران آزاد

فردی بنام حسین در کامنتی ذیل این پست نوشته است که : "جدا که دلم برای امید میسوزه چند سالی است که بغض تو گلوش گیر کرده! ودردهایش زیاد شده. در وبلاگی که سراسر توهین وهتاکی وفحاشی است ,در تعجبم که از تادیب وتربیت حرف میزنند.جدا مایه تعجب است." بله، من سالهاست که بغض گلویم را گرفته است اما نیاز به دلسوزی امثال تو ندارم. کیست که این ظلم فراگیرآخوندها را ببیند و بغض گلویش را نگیرد؟ کیست که خبر قتل عام زندانیان سیاسی را بشنود و بغض گلویش را نفشارد؟ کیست که این فساد گسترده اداری را در بالاترین سطوح ببیند و متاثر نشود؟ کیست که این فساد و فحشا و اعتیاد، که دستاورد حکومت خامنه ایست، را ببیند و دلش به درد نیاید؟ کیست که خبر قتل فرزندان و خودکشی پدری به خاطر مشکلات مالی را بشنود و بغض نکند؟ کیست که با این مشکلات اقتصادی و فقر مردم خبر اختصاص اعتبار میلیاردی برای مسجد جمکران را بشنود و بتواند آرام باشد؟ کیست که ... به جز کسانی که به قول شبلی پاره ای حلوا می گیرند تا پارس کنند؟ اما در مورد توهین و فحش که گفته ای باید بگویم که خامنه ای حتی لایق زشت ترین فحشهای عالم هم نیست هر صفتی که به وی داده شود بسیار بالاتر از شان وی است! اما اینکه من گفته ام "کَک به تنبان بعضیها افتاده است" به دلیل واکنشی است که امثال تو نسبت به آن نوشته ها (1 و 2)، نشان دادید.(ظاهرا این عکس خامنه ای با لیلی خالد کاربردهای زیادی دارد!!!) ببینید فقر ایرانیها و حاتم بخشیهای سلاطین را در قبال خود شیرینی یک زن!!!

15 پیام:
Anonymous Anonymous فرموده است
اميد جان سلام
در مورد اون ديوونه ها " كافر همه را به كيش خويش پندارد" در مورد اين عتيقه هم بايد بگم كه ايشون يك كه هيچي در مورد نصف يه زن هم همينقدر منعطفند ماشالله

Anonymous Anonymous فرموده است
من میگم شما همتون خرید باورتون نمی شه!؟آخه احمق جون چه طو رشده این همه مشکل را فقط تو می بینی ؟این چه فساد اداری که فقط تووشمیم دانشگاه آزادی کرمانی میبینید؟در ضمن توو جد وابادت وهمه امثال تو مستحق همه ناسزاهای همه دنیایید!چون اینقدر بی شعورید که نمیفهمیدیک شبه همه مسایل حل نمیشوند.احتمالا این عکس هم از ننه وبابای خودت است که بی عرضه گی خودتان را به رخ دیگران میکشید.شما حال کار کردن ندارید به دیگران چه انسان بی شعور واحمق وزبون اگه خیلی مردی بیا رودرو صحبت کنیم اگر می آیی در پست بعدی آدرس بدهم.!؟

Anonymous Anonymous فرموده است
میگن یک نفر از انسان بزرگواری تعریف وتمجید میکرد .بعد دیدند آن فرد ارجمند در حال گریه کردن است!علت را جویا شدند.گفت بدبختی من همین بس که آن فرد از من تعریف میکند.حالا حکایت شماست!شما اگر از آیت الله خامنه ای اگر تعریف وتمجید میکردید مایه تعجب بود!؟درضمن در خصوص مسجد جمکران ,خودش صاحب دارد وجواب شما را خواهد داد.درضمن علت دریوزگی شمافکر کنم همین است!؟ای خرهای شیطان!؟

Anonymous Anonymous فرموده است
سلام آقا
وب خوبي داري
نميدونم چي بگم
در هر حال اميدوارم تو كارت موفق باشي
شرمنده دير اومدم
سال خوبي نبود
مواظب خودت باش

Blogger آزادیخواهان زاگرسی2 فرموده است
امید جان
بابا شما چرا هی می ری توی لانه این خرمگسها انگولک می کنی ؟این ذوب شده در ولایتها را می گم.
اینها و نظراتشان واقعا اصلا ارزش جواب دادن ندارد.اینها اکثرا از عقده های شدید حقارتی .و عقده جنسی رنج می برند .واکنش گرا و پرخاش جو هستند .منطقشان علیل و روحیاتشان بیمار گونه است .حتی یک جمله را بدون اشک وآهو نفرین ونزار و توهین وفحاشی و جیغ وداد نمی توانند حرف بزنند. فوری مستمسک ننه و بابای ادم میشوند.
کل عقده های فروخورده خود را در شخصیت موهوم و نه شخصیت واقعی خامنه ای که همه ما آنرا می بینیم خلاصه می کنند.طرف حتی واضح ترین واضحات را نمی فهمد آخه اینجور آدمی که اصلا قابل این که من بخواهم وقتم را با آن هابگذرانم ندارد. چیزی برای گفتن ندارد. اگر یک جمله بدون دری وری صحبت کردند بیاید تا صحبت کنیم.طرف می گوید همه چیز که یک شبه درست نمی شود .اوج ناآگاهی یا بالاترین درجه نمایش خودفروشی واستتغراق در منجلاب تزویر و ریاست که این جمله را برزبان بیاورید.مگر در 27 سال گذشته که این همه شب وقت داشتید تو وآن آقای جنایتکار تو چه گلی به سر این مملکت زدند؟ به جز ترور،اعدام ،فحشا،فساد،اعتیاد،بیکاری،فقرفروش دختران در امارات،و هزاران بدبختی دیگر؟
خوب اندکی شرف می تواند خیلی به این بچه ریشو ها و پشمالو نژادها کمک کند ولی افسوس که شرف خریدنی نیست وگرنه پنج ریال شرف برایتان می خریدم و به تو هدیه می کردم تا دنیا را برای یک بار هم که شده از دید شرافتمندانه ببینی.
اما در جواب آن پشمالو پوری که هل من مبارز طلبیده و ادعای هماوردی نموده است .باید بگو

Blogger آزادیخواهان زاگرسی2 فرموده است
بله باید بگویم اولا تو و تمام حزب اللهی 27 سال است که نامردی و پفیوزی خودتان را ثابت کرده اید که حتی جریت نمی کنید بدون سلاح و خنجر و باتوم وبیسیم اینها حتی جریت نمی کنید به دستشویی هم بروید.نقل است که یک بسیجی کونش ضد انقلاب شده بود .بعد به رفیقهایش اطلاع داد ودسته جمعی ریختند آنجا و کون اش را با خنجر پاره کردند تا ضد انقلاب درس بگیرد
من هم با اجازه شما یک مجاهخد هستم و خودت می دانی مجاهد یعنی چه؟ اگر هنوز نچشیده ای برو از بزرگترهایت که هنوز زخم های عملیات فروغ جاویدان بر ما تحتشان است بپرس تا به تو بگویند مجاهدچه بلایی سر آدم می آورد؟
حالا هم اگر مایل هستی به قول خودت آدرست را بده تا در اسرع وقت خدمت برسم و بفهمی یک من ماست چه قدر کره دارد.
چو بیشه تهی ماند از نره شیر
شغالان درآیند به بیشه چوشیر

Blogger ایران آزاد فرموده است
بله حسین
فرض کن این عکس مادر و خواهر و برادر من است
مگر خون پدر و مادر من از خون این عزیزان رنگینتر است؟
این فقر هم ناشی از بی عرضگی آنان نیست. باید دزدی با هزار کار خلاف دیگر بکنند تا فقر خود را بپوشانند؟
پس با این حساب که تو میگی ملت ایران بی عرضه ترین ملت دنیا هستند که با اینهمه منابع دچار چنین فقری هستند؟
چنین نیست. این فقر به علت دزدی و غارت و ... اسن که توسط سلاطین صورت می گیرد

Anonymous Anonymous فرموده است
آخه آریایی زاگرسی منافق کون باز!؟کون تو از عملیات مرصاد می سوزه!کون تواز متلاشی کردنتون در ایران اسلامی می سوزه!کون تو از اوارگیتون می سوزه!کون تواز واکس زدن کفشهای دیگران به بهانه یک پاپاسی پول می سوزه حکایت تو مثل کسیه که بچه اش را میزد تا کون همسایه بسوزه!بدبخت سگ,بله کون تو وامثال تو از آنجایی می سوزه که بسیجیها کون تو وامثال تو را پاره کرده اند.اگر تو اظهار میکنی منافق هستی وجند شیطان من هم از جنود الله هستم ومطمئن باش ان حزب الله هم الغالبون وبراتون ثابت هم شده اگر مردی اگر راست میگی اگر جرات داری فردا راس ساعت 8بیا جلوی مدرسه طالقانی تا ببین تو غالبی یامن درضمن من تنهای تنها می آیم.وکوت کاپشن کرم هم تنم است بیا تا نشانت دهم منافق غالی است یا جند الله!؟در ضمن برو کمی درس بخوان تا سوادت بیشتر شود.احمق بی سواد.

Anonymous Anonymous فرموده است
مهدی جان عزیز سلام.مگه این آرایی بی شعور جرات میکنه بیاید سر قرار خودش می دونه به قول خودش بسیجیها....پاره میکنند.

Anonymous Anonymous فرموده است
سعيد جان آرايي نه آريايي
اينجا جاي دو سه تا قزويني خفن خاليه ها!!! زشته بابا چهارتا آدم بالغ حالا عاقل نه ولي بالغ كه هستين

Anonymous Anonymous فرموده است
شمیم فعلا که آتش گرفتی حسابی وداری میسوزی .اگر بخواهی آب دارم خاموشت کنم .چون مینم آتش به ماتحتت گرفته البته با امید وآریایی مگه نه!؟

Anonymous Anonymous فرموده است
آریایی احمق ومنافق چرا ترسیدی بیایی سرقرار بدبخت دو ساعت منتظرت بودم .میدانستم مردانگی وشهامت
وجسارت ندارید تو وامثال تو بچه!؟
البته سعید عسکر عزیز مه نوشته وتایید کرده!

Anonymous Anonymous فرموده است
خاك تو سر هر دو تون كه عرضه نداريد عين دو تا آدم حسابي با هم حرف بزنيد بريد گمشيد كه از هيچ كدومتون خوشم نمياد
هم اون اميد و اميدهاي بي شعور مملكت رو بهم ريخته هم مهدي و مهدي هاي احمق....ا
اول بريد آدم شيد بعد بياد از خامنه اي ايراد بگيريد
اميد بيچاره يه بار ديگه هم بهت گفتم من نه بسيجي ام نه حزب اللهي اما خامنه اي با همه ي آخوندا فرق داره
براي همين هم عشق منه
عشق مني خامنه اي
دوستت دارم خامنه اي
خدا دشمنات رو هدايت كنه

Anonymous Anonymous فرموده است
راستي يكي نيست بگه باباجون پس انتظار داري بچه هاي اون جنايت كارايي كه از اول انقلاب تا حالا گير حزب الله افتادن و به لعنت واصل شدن الان هم جسدشون زير گله و روحشون تو درك، بيان اينجا براتون مرگ بر ضد ولايت فقيه بگن؟!اينا با عقده ها رشد كردن. بابا زياد به اين اميد عقده اي هم كه احتمالا ننه باباش اعدامي ان محل نذارين، پررو مي شه. اينا مثل ننه باباشون قايمكي ترور مي كنن!! دو تا توپ پينگ پنگ هم لاي پاشون نيست بيان رو در رو با هم گفتمان كنيم!!!!!!!!!

Anonymous Anonymous فرموده است
اگر در ايران يك نظام سرمايه داري و بازار آزاد وجود داشت ميشد گفت كه از بي عرضگي مردمان داخل عكس است ولي وقتي در كشوري بيشتر گردش پول و سرمايه و منابع و صنعت در دست حكومت و شركتهاو نهاد ها ي دولتي است آن وقت ديگر همه مشكل فقر جامعه به شخص باز نمي گردد و حكومت نيز مقصر است . بيشتر در آمد ايران از صادرات نفت مي باشد و بيشتر صنايع و خدمات دولتي و خصوصي اگر از سوي دولت شتيبانبي و حمايت نشود فلج مي گردند اين حمايتها نيز بيشتر به خوديها ميرسد و به نظر من يك قسمت از مشكا از همين جا ناشي مي شود كه ما به اسم رانت مي شناسيم . در ثاني چراغي كه به خانه رواست به مسجد حرام است .

پیام شما؟…