ایران آزاد
ایران آزاد

بالاخره معلوم شد که چفیه ای که لیلا خالد به گردن خامنه ای انداخته است 50 میلیون دلار می ارزید! احتمالا اگر لورا بوش هم یک دستمال و یا حتی افسار سگش را باز کند و به گردن وی بیندازد، این احمق تمام کشور را دو دستی تقدیم آمریکا می کند!
دوستی پرسیده که چرا فاصله شرعی رعایت نشده است. چون که وی ولی فقیه است و به جان و مال و ناموس همه مسلمین جهان ولایت دارد و در مورد وی هیچ فاصله ای غیر شرعی نیست!
17 پیام:
Anonymous Anonymous فرموده است
سلام

Anonymous Anonymous فرموده است
سلام متشكرم كه مسئله شرعيمو حل كردي !!!!ببخشين يه سوال شرعي ديگه دارم حالا بماند اون فاصله خوب چرا حالا اينطوري داره چشم دختر مردمو در مياره؟

Anonymous Anonymous فرموده است
شما وامثال شما مصداق آيه شريفه قران شريف هستيد:شما همانندحيوان هستيد وشايد هم بدتر؟
شما خيلي احمق هستيد !انديشه داريد ملت قهرمان به اراجيف شما اهميت مي دهند؟بدبختهاي بي شعورِ !؟

Anonymous Anonymous فرموده است
به نظر من بد بخت و بي شعور(به قول سعيد خان) بد بخت و بي شعور اونيه كه كم مياره و مجبور ميشه يا فحش به يا دست به يقيه بشه!!! اينجوري پيش ميرين خوب نميشه ازتون گله كرد گناهي ندارين

Anonymous Anonymous فرموده است
سلام اميد جان
يه سوال داشتم از اون دسته از دوستاني كه وبلاگ شما رو به فحش هاشون مزين مي كنند
چرا جواب منطقي نميدين؟
چرا اگر مشكلي و اشكالي مي بينيد منطقي و با دليل پيش نميريد؟
آيا اين نشون دهنده ضعف شمادر دفاع از دولت و شخصيتهايي كه پشتشون قائم ميشيد نيست؟

Anonymous Anonymous فرموده است
در ضمن كاش از قرآن چيزهاي بهتري بياموزيم نه فقط مثال زدن براي فحاشي

Blogger ایران آزاد فرموده است
سلام شمیم عزیز
این فحاشیها از نظر من البته اشکالی نداره ولی ادبیات نسل خمینی اینجوری رو میشه. من این کامنتهارو پاک نمی کنم چونکه میدانم که اگر پاک کنم دوباره می نویسند، وانگهی این فحاشیها بیانگر فرهنگ و ادب آنهاست، نه من

Anonymous Anonymous فرموده است
جناب دوستان با ادب, يا الله خوبيد؟من فقط آيه قران را ياداور شدم
شما اگر از شب اول قبرتان نميترسيد هر جه مي خواهيد بنويسيد!؟توهين ,هتاکي,فحاشي ,تهمت,غيبت,افترا,؟
شما اگه دوستتان به شما نياز داَشته باشد اجابت نمي نماييد؟
اگه مسلمان هم باشه ؟واگه هم شيعه باشه؟در ضمن مگه خميني جه کار بدي انجام داد؟فرداي قيامت آشکار خواهدشد!؟

Anonymous Anonymous فرموده است
سعيد عزيز
شب اول قبر من و اميد و امثال ما شب اول قبر خودمونه! نه من توي قبر تو ام خدا نكرده نه خدا رو شكر تو تو قبر مني

Anonymous Anonymous فرموده است
سلام.حداقل ميدانم هموطنم هستيد!
شب اول قبر تجسم اعمال ما همنشينمان خواهد شد. خوش به حال کسی که اعمالش خوب باشند. يآ شما ويا من.فقط خوش به سعادت کسي که تجسم اعمالش هادي باشد .خود دانيد؟فقط از افراط پرهيز کنيد تهمت ناروا نزنيد نسنجيده سخن نگوييد.توهين نکنيد.دوستان دنيا دار مکافات است نميخواهم موعظه کنم خود تحقيق کنيد شما که روشنفکر هستيد!؟

Anonymous Anonymous فرموده است
سعيد جان
متشكرم كاش هميشه قبل از اينكه شروع كنيم به فحاشي و پريدن به هم ديگه همين شيوه حرف زدنو رعايت كنيم
هم بهتره هم تاثير گذار تره هم به شخصيت خودمون لطمه نمي زنيم

Anonymous Anonymous فرموده است
سلام . من اصولا از توهين هتاکي خوشم نمي آيد.شما در اين وبلاگ يکسر توهين ميکنيد .من در لحظه اول ميخواستم فقط بفهمانم که اين شيوه خوبي نيست.از توهين بپرهيزيد.با سند ومدرک حرف بزنيد اگر غرض شخصي در کار نيست.
ولي ميدانم همه اش اغراض شخصي دارد شما را به ورطه هلاکت ميکشاند.بياييد يک دست باشيم بر سر دشمنانمان نه با خودمان و دشمن ببيند ولذت ببرد!؟

Anonymous Anonymous فرموده است
سعيد جان....از اونور مياي اينجوري مي نويسي از اينور ميري بهشتي و جهنمي تعيين مي كني؟
چقدر تضاد؟

Anonymous Anonymous فرموده است
اولا سلام .دوما شما سلام کردن را بلد نیستی حداقل جواب بده؟سوما دعوت به بر ونیکی از نظر شما تضاد است.اول شما هتاکی کردید وبعد من هم!ولی دفعه دوم هردو نرمخویی را انتخاب کردیم .چرا که اینطوری بهتره .اگر فرد خارجی وبلگ شما را بخواند نتواند به نحوه برخوردها ایراد بگیرد.

Anonymous Anonymous فرموده است
اولا سلام .دوما شما سلام کردن را بلد نیستی حداقل جواب بده؟سوما دعوت به بر ونیکی از نظر شما تضاد است.اول شما هتاکی کردید وبعد من هم!ولی دفعه دوم هردو نرمخویی را انتخاب کردیم .چرا که اینطوری بهتره .اگر فرد خارجی وبلاگ شما را بخواند نتواند به نحوه برخوردها ایراد بگیرد.

Anonymous Anonymous فرموده است
ما افتخارمون تو اون دنيا اينه كه از نسل امام خميني و نوكر آقا (خامنه اي هستيم و بوده ايم)

Anonymous Anonymous فرموده است
لعنت به تو و این وبلاگ کثافتت با این آت واشغالهایی که تو این وبلاگ )آزادت!!!!( زدی حالم به هم زدی کثافت بی شعور

پیام شما؟…