ایران آزاد
ایران آزاد
مدتی است که سایت بازتاب شدیدا به دکتر رحیمی و سازمان سنجش گیر داده اند! علت چیست؟
نمی دانم تا به حال گذار تان به دادگاه ها و یا کلاً به مجموعه قوه قضائیه افتاده است یا نه؟ حتی در راهروهای دادگاهها به واسطه هایی برخورد می کنید که از آنان پیشنهاد اخذ رشوه و حل مشکلتان را توسط قاضی می شنوید! ایا عملکرد شخص مرتضوی برای انتقاد از قوه قضائیه کافی نیست؟ آیا بازتابی ها از این موارد بی اطلاعند که مداوماً سنگ قوه قضائیه را به سینه میزنند؟!(1) و (2) و (3) و...
من شخصا از آنچه در سازمان سنجش می گذرد بی اطلاعم و نمی دانم که آیا این شایعات تا چه حد صحت دارد اما شنیدن آن از بازتابی ها برایم مشکوک است. آیا این فرض خیلی غیر منطقی است که احیانا نزدیکان بازتابیها موفق به ورود به دانشگاه نشده اند و یا حتی آنها سعی داشته اند از طرق غیر قانونی بستگان خود را به دانشگاهها وارد کنند ولی موفق نشده اند؟! در این رابطه عملکرد سایت بازتاب را در ارائه اخبار بی نام و نشان و مبهم از مفاسد اقتصادی که در وهله اول باج خواهی را القا می کند و ... و همچنین سابقه شخص محسن رضایی را (بخصوص آنچه که سایت آفتاب برای مدت محدودی در ارتباط با وی و اشرف پهلوی روی سایت گذاشته بود و در همین وبلاگ هم نقل شده است) فراموش نکنیم.
به هر حال در جمهوری اسلامی که متاسفانه عمده ارگانهای و ادارات به شدت آلوده به فساد اداری هستند هیچ بعید نیست که سازمان سنجش هم آلوده شده باشد اما فراموش نکنیم که این سازمان دارای پتانسیل بسیار زیادی در آلوده شدن به این فسادها را دارد همان گونه که پتانسیل شدیدی در مغرضانه متهم شدن به شایعات اینچنینی را دارد! همینکه گاهی هم کسانی که حتی بنیه مالی استفاده از کلاسهای کنکور آنچنانی نداشته اند ولی موفق به ورود به دانشگاه می شوند برای جمهوری اسلامی بسیار زیاد است. اینکه هنوز سنجش به آن مرتبه نرسیده که مانند دانشگاه آزاد از طریق سایت های اینترنتی به تبلیغ در باره فروش سوالات کنکور قبل از امتحان بپردازد جای شکرش باقی ست! اینکه هنوز فرزندان کسانی مانند رفیق دوست موفق به ورود به دانشگاه نمی شوند و مجبور به تحصیل در دانشگاه آزاد می شوند نشانی از سلامت نسبی این سازمان است.
و مهمتراز همه اینکه بازتابی ها به این شدت به تبلیغ منفی از آن می پردازند دال بر این است که کاسه ای زیر نیم کاسه است! با این حساب باید منتظر باشیم که در آینده نزدیک سوالات کنکور قبل از امتحان از طریق سایتهای اینترنتی و بصورت علنی به فروش رود!
2 پیام:
Anonymous Anonymous فرموده است
درود
احتمالا یک سری تسویه حسابهای درون گروهی است نه چیز دیگری
اورمزد نگهبانت باد
پاینده ایران

Anonymous Anonymous فرموده است

پیام شما؟…