ایران آزاد
ایران آزاد
امروز یک سرچ گوگل با کلید واژه vibrator انجام دادم که در کمال تعجب دیدم فیلتر است و بنده مجاز به سرچ این واژه در اینترنت نیستم! جالبتر اینکه فقط سرچ vibrator به زبان انگلیسی ممنوع بود و سرچ فارسی ویبراتور منعی ندارد! تصور کردم که ویبراتور هم ممکن است منحرف کننده یا مصداق اشاعه فحشا و یا تشویش اذهان عمومی و یا .... باشد و یا اینکه به فرمایش نایب امام زمان منجر به ترویج شکاکیت و تردید در مبانی دینی و اعتقادی مسلمانان شود! کنجکاو شدم ببینم تا از ویبراتور چه کاری(به جز کاربرد صنعتی) بر می آید ... از سانسورچیان می خواهم که قبل از سانسور یک سرچ انجام دهند. بنده تصویری از صفحه سرچ تصاویر گوگل در اینجا می گذارم تا آقایان حداقل با چشم ببینند که ویبراتور می تواند چیزی غیر از آن باشد که در ذهن آنها و یا مورد استفاده شان است!
_______
پ.ن. بس که این موضوع عجیب بود برخی خوانندگان در صحت آن تشکیک کردند و خواستند که یک اسکرین شات از صفحه سرچ اینجا بگذارم که گذاشتم. برای دیدن جزئیات شکل روی آن کلیک کنید.
3 پیام:
Anonymous Anonymous فرموده است
اولین چیزی که ذهن آقایان به آن متمایل میشود پایین تنه است. مثل rubber هم فیلتر بود (حالا را نمیدانم). علت آن کاربرد رابر در تولید کاندوم است. حالا ببینید که خود کاندوم ابزار مفیدی برای جلوگیری از ایدز است و بالاتر از آن رابر کاربردهای بسیاری از جمله تولید دستکشهای جراحی دارد. حال تصورش را بکنید که تاجری یا پژوهشگری بخواهد در این موارد تحقیق کند!! خود میتوانید حدس بزنید که چه ابله‌هایی کنترل ما را دردست دارند.

Anonymous Anonymous فرموده است
بابا این که خوبه؛ من یه زمانی دنبال کلمه "ضد" می گشتم، فیلتر شده بود!؟

Anonymous Anonymous فرموده است
خوب اگه بخوای بدونی ویبراتور چیه
یکی از کارهاش موزیک پخش میکنه و به یک چیزی شبیه موز یا ... وصله که طرف موز را برخی ...استفاده می کنند دیگه بقیه اش رو من نمیتونم بگم

پیام شما؟…