ایران آزاد
ایران آزاد
هر چه که می گذرد، بیشتر به نوشته قبلی خود باور پیدا می کنم. وقایعی که هر روزه پیش می آید صدایِ زنگِ رفتنِ خامنه ای را بیش از پیش به صدا در می آورد. همه کسانی که به نوعی (حتی منفعلانه و با سکوت) خامنه ای و رفتار وی را تائید کرده اند، اعم از علما و مراجع مذهبی، سیاستمداران، سرمایه داران و دیگر منابع قدرت، دریافته اند که این وقایع را به هیچ وجه نمی توان توجیه یا لاپوشانی کرد. خامنه ای دیگر به هیچ وجه قادر به شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت و لاپوشانی جنایات انجام شده نیست. بستن یک روزنامه دیگر دردی را دوا نمی کند. امروز اگر اعتماد ملی هم نباشد اخبار سینه به سینه منتقل می شود؛ وانگهی، مردم آنچه را که باید می دانستند، دانسته اند. مراجع مذهبی را دیگر یارای سکوت در مقابل این جنایات نیست که این سکوت مایه شرمساری هم برای خودِ آنها و هم برای مذهبشان است. سکوت آنها اعتقادات مذهبی مردم را در همه سطوح به یکباره فروخواهد ریخت و این را مراجع به خوبی دریافته اند. اما آنچه که هنوز برخی از مراجع و سیاستمداران درک نکرده اند اهمیت «زمان» است. آنها هنوز ارزش ثانیه هایی را که می گذرد، نمی فهمند. فریاد آنها پس ازسرنگونی خامنه ای(و یا حتی نزدیکِ آن)، دیگر هیچ ارزشی ندارد و حمل بر فرصت طلبی خواهد شد. این یک فرصت تاریخیست. اگر امروز سکوتشان را نشکنند، فردا ممکن است دیر باشد.
4 پیام:
Anonymous Anonymous فرموده است
daghighan hamintore, vali khamenei shakhsiate mesle khomeini nadare ke hame ro zire ye chatr negahdaare chon etemaad be nafs nadare, v elatesh ine ke marja e taghlid nist.
soghootesh nazdik e.kheili nazdik, hatta dame gooshe maast

Blogger MAZDAQnews فرموده است
DOROOD BAR SHOMA

LOTFAN IN PISHNAHAD RA ARZYABI KONID

1) BAND 111 GHANOON ASASI EJRA BAYAD GARDAD.

2) "SHORAYE RAHBARI MARAJE" BE RAHBARI AYAT OZMA: MONTAZARY, SANEI, BAYAT ZANJANI, MOUSAVI ARDABILI, SHOBEYR ZANJANI, TASHKILL GARDAD.

3) ENTEKHABAT RIYASAT JOMHOORY ZIR NAZAR MARAJE EJRA GARDAD.

BA SEPAS

MAZDAQ

Anonymous Anonymous فرموده است
من در تعجب هستم مرجعيتی كه كه در برابر شاه اونجوری گلو پاره ميكرد، چرا در برابر جنايات امروز خفه خون گرفته!؟؟

Anonymous Anonymous فرموده است
Hanishe dar dowrán e amal ast ke ensánhá xod-e-shan rá neshán midahand. Hich eshkál-i nadárad ke "maráje'" va "siyásiyun" as qáfele ye jonbesh e Irán aqab biyoftand.

پیام شما؟…