ایران آزاد
ایران آزاد
سال هاست که از عدم رعایت حقوق متهمین و بازداشت شدگان، در حد تجاوز جنسی به آنان و برای اقرار گرفتن، گفته می شود اما همه این گفته ها به بوقهای استکبار جهانی و دشمنان نظام نسبت داده می شد که با اسلام و تشیع عناد می ورزند. این بار اما از جانب یکی از بزرگان نظام و از قول نیروهای نام و نشان دار و رزمندگان و ... بر این موضوع صحه گذاشته شده است و این نکته ای بسیار حائز اهمیت است که این بار علمای عظام(!) و مراجع بزرگ شیعه دیگر نمی توانند این گفته ها را شایعات استکبار جهانی دانسته، به سادگی از کنار آن بگذرند. این بار دیگر نمی توان پذیرفت که مهدی کروبی (همان شخصی که در قامت رییس مجلس شورای اسلامی، برای پیروی از ولایت فقیه، یک تنه در مقابل نمایندگان مردم ایستاد و بنا به حکم حکومتی از بررسی قانون جدید مطبوعات جلوگیری کرد) تبدیل به بوق استکبار جهانی شده است. نمی توان پذیرفت که رزمندگان نام و نشان داری که جانشان را در راه اسلام گذاشته بودند، به خیمه دشمنان قسم خورده اسلام و تشیع پیوسته اند!
بنابر این علمای عظام! اگر در مقابل این جنایات که در این مقیاس و با این کیفیت در طول تاریخ بشر بی سابقه بوده است نایستید و با صدای بلند اعتراضتان را اعلام نکنید، باید عمامه تان را بالاتر بگذارید و بپذیرید که از لحاف کش های روسبی خانه ها پست تر و بی شرف ترید! چرا که آنها این اعمالشان را اولا به دلایل فقر اتصادی و ثانیا در مقیاس بسیار کمتر انجام می دهند و ثالثا صرفا باعث انجام یک عمل ناشایست (و البته با رضایت ظاهری طرفین) می شوند و در کنار آن باعث قتل و خونریزی هم نمی شوند و ...
اما شما با سکوت تان تائید کننده و مشروعیت بخشنده به ولی فقیهی می شوید که تجاوز به نوامیس مردم و قتل و خونریزی و ... تنها گوشه کوچکی از شاهکارهای حکومت تحت ولایت وی می باشد!
2 پیام:
Anonymous Anonymous فرموده است
سلام
ترانه جديدي به احترام مادران اين روزهاي ايران ساخته شده است.
در صورت تمايل به هر شکل که مي توانيد اطلاع رساني کنيد.

http://www.youtube.com/watch?v=QEJays5y3iw

ممنون

Anonymous Anonymous فرموده است
http://gaza.ir/-/fa/

این رو مقایسه کن با اتفاقات ایران و عکس العمل رهبر!

پیام شما؟…