ایران آزاد
ایران آزاد
آری! به زودی آسمان و زمین میهنمان، ایران، از وجودِ کثافات و غبارها پاک خواهد شد و ملت ایران افق روشن را برای این مرز و بوم ایجاد خواهند کرد. فردا (با یک حرکت اعتراضی دیگر و به مناسبت دهمین سالگرد تهاجم جنایتکاران به کوی دانشگاه تهران) یک گام دیگر به آن افق زیبا نزدیک خواهیم شد.
فردا تعدادی دیگر از دشمنان و متجاوزان به حقوق مردم از پشت غبار بیرون خواهند آمد همانگونه که خامنه ای چهره کریه خود را روز جمعه 25 خرداد به وضوح نشان داد. همانگونه که احمدی نژاد(معروف به ا.ن) در طول 4 سال گذشته و بویژه در یک ماه اخیر خود را به وضوح هویدا کرد، همانگونه که ...
آینده از آن مردم است. فریب خوردگان و مزدورانِ سید علی چلاق، تا دیر نشده خود را از باتلاقی که در آن فرو می روند نجات دهند و به مردم بپیوندند. هنوز خیلی دیر نشده است، هنوز جای بخشش هست. از خشم مردم بترسید!
2 پیام:
Anonymous Anonymous فرموده است
جمع آرام در برابر سفارت چین می‌تواند حکومت را به چالش بکشد. حکومت در سر دو راهی بدی گیر خواهد کرد: اگر تجمع را سرکوب نکند، خاطر حامیان چینی مکدر خواهد شد که بی تاثیر بر روابط ایران-چین نخواهد. اگر تجمع را سرکوب کند، بی‌آبرو تر خواهد شد. زیرا که به خاطر خوشایند متحدانی کافر که دستشان به خون مسلمانان آلوده است، مسلمانان هم وطن ایرانی را سرکوب کردند. یک پیشنهاد، آنهایی که در راهپیمایی ۱۸ تیر شرکت نمی‌کنند، به مقابل سفارت چین بروند: پاسداران، نارنجستان ۷، شماره ۱۳ -- لطفا منتشر كنيد

Anonymous Anonymous فرموده است
سلام؛ واقعا درست گفتید..برای این حکومت جایی نمونده...حالا خود خامنه ای به درک خجالت نمیکشه برای پسرش هم سلطنت می طلبد...به چه حقی؟ خون عزیزان ما رو در روز روشن میریزند..هزاران نفر رو در به در میکنند..فقر و فحشا غوغا میکنه ...اینها دم از دین و خدا میزنند!! مرگ بر این حکومت اسلامی دروغین ..به امید روزی که حکومتی آزاد و نه اسلامی در ایران برقرار بشه.

پیام شما؟…