ایران آزاد
ایران آزاد
از همکاری دولت احمدی نژاد و صدا و سیمای ضرغامی چه مطالب طنزی خلق می شود! به گزارش واحد مرکزی خبر (وابسته به صدا و سیما) «... وزارت جهاد کشاورزی موظف شد با هماهنگی سازمان هواشناسی و استانداری ها در مناطق دارای پدیده گرد و غبار، در مدت شش ماه زمین‌های با پتانسیل فرسایش را مارچ پاشی کند. مارچ ماده ای شبیه قیر است که موجب چسبندگی خاک می شود. بر اساس مصوبه امروز وزارت نفت هم موظف شد مارچ را به صورت رایگان در اختیار وزارت جهاد کشاورزی قرار دهد. وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح هم موظف شد با استفاده از نیروهای مسلح در مدت سه ماه، در کانون های بحران و مناطق تحت تاثیر پدیده گرد و غبار، فضای سبز دارای درخت ایجاد کند...»!
آن ماده ای که شبیه قیراست و موجب چسبندگی خاک می شود مالچ (mulch) است نا مارچ! مارچ نام انگلیسی ماه سوم از سال میلادیست که روز هشتم آن بنام روز جهانی زن نامگذاری شده است!
همچنین معلوم نیست که وزارت دفاع چگونه می خواهد در مدت سه ماه، فضای سبز دارای درخت ایجاد کند! آن هم در این فصل و در مقیاسی که بتواند بر روی پدیده گرد و غبار تاثیرگذار باشد! لابد درخت پلاستیکی می خواهند در این مدت سه ماه بکارند!
این هم یک کار مشترک دولت احمدی نژاد و صدا و سیمای ضرغامی و مصداق ضرب المثل معروف «عیسی ریس و مریم باف»!