ایران آزاد
ایران آزاد
سحام نیوز (پایگاه اطلاع رسانی حزب اعتماد ملی) از قول کروبی نوشته است: "من براي اينكه سد حضور زنان در كابينه را بشكنم و جاده را صاف كنم در صورت رئيس‌‏جمهور شدن، وزير و معاون زن انتخاب خواهم كرد." البته گفته ایشان می تواند به تعبیری درست باشد ولی یحتمل منظور وی از «زن» فقط همان «همسر» می باشد. چرا که وی در زمان سرپرستی بنیاد شهید هم ریاست برخی از مراکز درمانی این بنیاد را به همسرش «خانم فاطمه کروبی» سپرده بود! ولی اینکه وی می خواهد بیش از یک منصب بالای دولتی را به همسرش بدهد کمی ابهام دارد زیرا بیش از یک پست دولتی داشتن قانونا در ایران مجاز نیست! مگر آنکه تعداد همسران وی زیاد باشند یا بشوند! ( که البته در ایران آزاد و مجاز است )
وی همچنین گفته است: "وقتي امام براي گورباچف نامه نوشت، نامه را به يك سياستمدار، يك فيلسوف و يك زن داد تا براي گورباچوف ببرند و ..."
یحتمل سقوط اتحاد جماهیر شوروی هم از آثار و وبرکات همان زن بوده است والا از دست سیاستمدار و فیلسوف ایرانی که ...حال آن زن که بوده وچه کرده و اصلا فلسفه حضورش چه بوده خدا می داند! (فیلسوف و سیاستمدار ایرانی مورد نظر امثال مطهری و لاریجانی اند!)