ایران آزاد
ایران آزاد
جناب کردان (که از هر طرفی پرتاب شود با پا به زمین می آید!) حتی پس علنی شدن و اعتراف به جعلی بودن مدرکش گفته است:"...مدركى كه در هشت سال پيش با ملاحظه سوابق مديريتى و تجارب اجرايى اينجانب و ...صادر گرديده است..." و این جملات یعنی اینکه برای جعل و اختلاس و ... باید حتما سوابق مدیریتی در جمهوری اسلامی داشته باشی!
البته وی شاید دروغ هم نگفته باشد، چرا که اگر کسی سوابق مدیریتی و تجارب اجرایی در جمهوری اسلامی نداشته باشد با یک ازاله بکارت به زندان می افتد!
وی البته ادعا کرده است که از این جعل بی خبر بوده است که این ادعا حتی خَر مُرده را به خنده وا می دارد! چگونه کسی که بر مسند وزارت کشور تکیه زده است می تواند از زیر بار چنین مسئولیتی شانه خالی کند؟! آیا واقعا ایشان چنین پنداشته است که با مقاله ای که نوشته است، یک دانشگاه معتبر جهانی به وی مدرک دکترا می دهد؟! اگر واقعا چنین است باید در عدم سلامت عقلی وی حتی شک هم نکرد. اما دلایل زیر بیانگر آنست که وی از جعلی بودن مدرکش اطلاع داشته است:
1- وی از اول و در جریان گرفتن رای اعتماد، با اطمینان مدرکش را ارائه نکرده بود و حتی احمدی نژاد هم از وی به عنوان دکتر نام نبرد و تنها پس از آنکه وی از زبانش پرید که مدرک دکترا دارد مجبور شد وارد این بازی شود!
3 - در اطلاعیه وزارت کشور که قطعا بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط وی بوده است، یک بار از شخصی بنام "استيفن پرينگل" به عنوان صادر کننده مدرک نام برده شده بود که در مدرک ارائه شده نامی از وی نبود.
با توجه به موارد فوق در صورت اصرار وی بر بی اطلاعی از جعل بودن مدرک، در صورت لزوم باید وزارت اطلاعات هم وارد قضیه شود و(با توجه به توانایی های وزارت اطلاعات که یک بمب گذار را در ظرف کمتر از 24 ساعت دستگیر می کند و از پا در می آورد!) شخص رابط را دستگیر کرده به دادگاه بکشاند و ماجرا روشن شود.
در مرحله بعد هم اتهام بعدی (در واقع اتهام قبلی) آقای کردان باید مورد پیگیری قرار گیرد تا دامن یک مدیر باسابقه اجرائی جمهوری اسلامی از اتهامِ وارده توسطِ یک حکومتِ طاغوتی پادشاهی، مبنی بر ازاله بکارت، پاک شود!