ایران آزاد
ایران آزاد
مصرف مواد مخدر در بم و مناطق اطراف آن، به دلیل قرار گرفتن در مسیر محورهای حمل و نقل مواد مخدر و نیز با توجه به مشکلات اقتصادی و اجتماعی و بیکاری، بیداد می کند. اگر به فیلم معروف تریاک کشی کودک 6 ساله نظری بیندازید و با لهجه بمی هم آشنا باشید در می یابید که این کودک بمی است. متاسفانه ابعاد فاجعه گسترش اعتیاد در این منطقه پس از زلزله بسیار وسیع تر شده است.
در خبر خواندم که سرکار خانم عشرت شایق جهت بررسي موضوع مصرف مواد مخدر بين جوانان به آلمان سفر مي‌كند. سایت فرارو هم مطلبی طنز نوشته است با این مضمونِ (غیرمستقیم) که این خانم چه ربطی به این موضوع دارد؟ آیا متخصص، روانشناس ، جامعه شناس، ... است و یا حداقل به زبان آلمانی آشنایی دارد که با صرف هزینه هنگفتی به آلمان می رود؟!
شاید این خانم که اصالتا بمی است و از نزدیک با پدیده اعتیاد آشنایی دارد، جهت حل مشکلات همشهریان و احتمالا برخی بستگان و بررسی موضوع مصرف مواد مخدر در آنها به آلمان می رود!
اصلا مگر برای همه چیز باید دلیلی وجود داشته باشد؟! خب نفت گران شده است و وضع مالی جمهوری اسلامی خوب شده است و می خواهد به نحوی از خجالت سینه چاکان پر و پا قرصش به در آید!
1 پیام:
Anonymous Anonymous فرموده است
salam va khaste nabashy. kodam safare aghayoon va khanoomhaye in gheshr be aanha mortabet boode ke in yeki mortabet bashad. be har hal sofreyy ast az male mardome gorosne ke yek edde mehmaane zoori amadeand va neshasteand va mikhorand.mamnoon az matlabet. man ham be roozam va montazere nazare sazandeat. bedrood

پیام شما؟…