ایران آزاد
ایران آزاد
همه اينها فقط براي پرسيدن احكام شرعي شان خدمت حاج آقا رسيده اند! و حاج آقا هم از دل و جان و فقط براي رضاي خدا مسائل را براي شان توضيح مي دهد! به قول احمدي نژاد در ايران خانم ها خيلي عزيزند!
5 پیام:
Anonymous Anonymous فرموده است
Salam doste man, Ba tashakor az weblogeton va zahmathaei ke baraye jam avari mataleb mikeshin... be omide Irani Azad va sarboland..

www.Iranzi.blogfa.com

Anonymous Anonymous فرموده است
salam omid jan. poste kootahy bood ama koli harf dasht . yany ke karet doroste. manam be roozam behem sar bezan va nazar bede ke by nazary mordam. bedrood

Anonymous Anonymous فرموده است
وب
- آ - ورد

Anonymous Anonymous فرموده است
دوست عزیزم بازهم سلام. طرحی دارم که شاید اگر عملی شود همه ی ما که و بلاگ می نویسیم حتی آنها که وبلاگهای غیر سیاسی دارند را به سمتی سوق دهد که در بهبود وضع جامعه نقشی مثبت تر داشته باشیم. برای مقدمه ی بیان این طرح دادگاهی مجازی تشکیل داده ام. از شما دعوت می کنم حتما در این دادگاه شرکت کنید . با توجه به این که هر وبلاگ نویسی در این دادگاه یا در جایگاه قضات است یا متهمین یا شاکیان یا موکلین پس حضور گسترده ی همه ی وبلاگ نویسان و اعلام حمایتشان برای اجرای این طرح سازنده و مفید الزامیست. دست یاری به سوی شما و همه ی دوستان وبلاگ نویس دراز می کنم. باشد که از این همه نوشتن و گفتن سودی نصیب مردممان و وجدانی آسوده نصیبمان شود. منتظر حضور شما و حمایتتان هستم. از همه ی دوستانی که در این صفحه نظر گذاشته اند هم دعوت می کنم در این دادگاه حاضر شوند. بدرود.

Anonymous Anonymous فرموده است
Aghaie IRAN azad IRAN bi dar o peikar ia hamoon AZADIe shoma Hichvaght TOP nist

پیام شما؟…