ایران آزاد
ایران آزاد
شايعه شده است كه آيت الله مشكيني به بيماري "اچ آي وي" مبتلا شده است. البته اين شايعه را تا كنون فقط در سايت پيك نت ديده ام و آن هم مرجع انتشار خبر را همان افشا كننده تجاوز و قتل زهرا كاظمي ذكر كرده است و در ضمن گفته است كه به همين دليل پرونده پزشكي وي محرمانه است.
به صحت و سقم خبر كاري ندارم ولي مگر قرار است كه نامه رسان امام زمان از معرض ابتلا به بيماري اچ آي وي به دور باشد؟! خب او هم بنده خداست. بالاخره به طريقي (البته حتما شرعي، مثلا انتقال خون يا خوابيدن در طاقچه و وقوع زلزله و سقوط روي شخصي آلوده و نهايتا انجام عملي ناخواسته! يا تزريق با سرنگ آلوده يا...) ممكن است اين بيماري را گرفته باشد!
2 پیام:
Anonymous Anonymous فرموده است
سلام عزیز بابا
یک نکته میخواهم بگم این هم انتشار آی پی در دو پست قبل هست مرد ناحسابی این چه کاری که می کنی نمیگی میگیرن این کارمند بد بخت رو آویزون میکنن شما دیگه چرا یه بابایی وارد سایت شما شده خوب دو ساعت هم بوده مگه سایت شما ارزش خوندن نداره؟ پس چرا مینویسی چون طرف کارمند یک اداره است فکر میکنی هر کی کارمند هست تو ایران حالا چی؟ من هم کارمندم خوب توی ساعت اداری هم اومدم اینجا خوب معلومه از کجا اومدم یعنی معلوم نیست فقط تو میدونی حالا باید هوار بکشی همه بفهمند درسته؟
آی پی را پاک کن یک ... بذار جاش آدم باش

Blogger ایران آزاد فرموده است
کارمند عزیز! بحث من اینجا این نبود که چرا وارد وبلاگ من شده است. در مورد وبلاگ من هم، از جهت اینکه ارزش خواندن دارد یا نه، خودم نظری نمی توانم بدهم شخص بیطرفی باید نظر بدهد و لذا چیزی نمی گویم. بحث من که کاملا واضح بیان شده است این بود که با سرچ این عبارت در پرمشغله ترین ساعات اداری، شخص مزبور در پی انجام کدام وظیفه اداری اش بوده است؟
در ضمن به توصیه شما هم عمل شد و آی پی وی را پاک کردم

پیام شما؟…