ایران آزاد
ایران آزاد
گر بر سر خاشاك يكى پشّه بجنبد
جنبيدن آن پشه عيان در نظر ماست
مدتي حس نوشتن نبود ولي امروز كه در صفحه ويكي مپيا چرخ مي زدم چيزهاي جالبي ديدم و گفتم بد نيست شما هم ببينيد. نقشه دقيق با رزولوشن بالاي نقاط نظامي ايران! اين عكس ها را فعلا از مقر فرماندهي ستاد كل نيروهاي مسلح و اداره انفورماتيك سماجا و ... ببينيد. جالب است كه اگر يك وقت هوس كنيد و هنگامي كه از جلوي اين مراكز عبور مي كنيد با موبايلتان از ديوارهاي اين مراكز عكسي بگيريد به عنوان جاسوس دستگير خواهيد شد و حسابتان با كرام الكاتبين است!
1 پیام:
Anonymous Anonymous فرموده است
با سلام،
مدتهاست لينک شما در «ليست وبلاگ‌های به روز شده» وجود دارد. ولی برخلاف شرايط اصلی اضافه شدن لينک وبلاگ‌ها به ليست، متوجه شديم لينک ليست ديگر در وبلاگ شما وجود ندارد. از شما خواهش می‌کنم به احترام اعضاء و کاربران ديگر هر چه سريع‌تر لينک ليست را به محل مناسبی در وبلاگ‌تان اضافه کنيد. در غير اينصورت و عدم تمايل برای وجود لينک‌تان در ليست، لطفاً به وسيله ايميل انصراف خود را اعلام نمائيد.
البته از شما به عنوان يک بلاگر باسابقه گله داريم؛ زيرا بجای حمايت از اين ليست که حدود چهار سال از عمرش می‌گذرد، آنرا فراموش کرده و لينکش را از وبلاگ خود حذف کرديد. اميدواريم شاهد حمايت شما باشيم تا دوستان ديگر هم مانند شما از خدمات رايگان آن استفاده کنند و زمينه آشنايی با وبلاگ‌های ديگر فراهم شود.
با تشکر

پیام شما؟…