ایران آزاد
ایران آزاد
انتخاب، در مورد تصادف و فوت وزير دادگستري نوشته است: ما چه ابر قدرتی هستیم که یک اتوبان سالم نداریم؟
عجب ذهنيتي براي مردم درست كرده اند كه خود را ابرقدرت مي دانند! كشوري كه هنوز قادر به توليد يك ناخنگير نيست چگونه مي تواند ابرقدرت باشد! كشوري كه هنوز روستاهايي در آن پيدا مي شود كه غارنشينند! كشوري كه هنوز مرگ و مير كودكان كه از نشانه هاي بارز كشورهاي توسعه نيافته (لفظ محترمانه براي كشورهاي عقب مانده) است در آن بيداد مي كند! كشوري كه بسياري از مردم پايتخت آن در حلبي آبادها زندگي مي كنند! كشوري كه در آن اختلاف طبقاتي و فقر بيداد مي كند!
راستي چرا وقتي كه يكي از مسئولين تصادف مي كند (و با اتومبيل دولتي از هول هليم مي افتد توي ديگ) به ياد مشكلات اتوبان هايمان مي افتيم؟ چرا وقتي مردم پشت در اورژانس ها به علت نداشتن پول نقد جان مي دهند به توهم ابرقدرتي مان خدشه اي وارد نمي شود؟ چرا ...
واقعيت اين است كه به علت يخبندان و لغزندگي جاده، پسر كريمي راد كه رانندگي مي كرده است قادر به كنترل خودرو نبوده و در اثر انحراف با يك تريلي برخورد كرده است. آيا در كشورهاي ابرقدرت جاده ها يخ نمي زند؟! قاعدتا با توجه به وضعيت جاده سرنشينان خودرو بايد رعايت نكات ايمني را مي كردند و اگر خودروشان مجهز به لاستيك مناسب نبوده، حداقل راننده بايد با سرعتي حركت مي كرد كه قادر به كنترل آن باشد.
1 پیام:
Blogger Ardeshir Dolat فرموده است
درود
سال نوی میلادی خجسته باد و با اروزی موفقیت برای شما و خانواده شما در سال اینده

پیام شما؟…