ایران آزاد
ایران آزاد
موسسه تايمز يك نظر سنجي براي انتخاب شخص سال تايمز(TIME's Person of the Year ) برگزار كرده است. در توضيحي كه در سايت مزبور نوشته شده، آمده است كه اين شخص مي تواند به واسطه تاثير خوب يا بدش بر اخبار و زندگي ما، انتخاب شود (the person or persons who most affected the news and our lives, for good or for ill). جالب است كه تا امروز(چهارم آذرماه) احمدي نژاد با كسب 32% آرا ، رتبه نخست را حائزشده است. اينكه انتخاب كنندگان به چه دليل (خوب يا بد بودن) احمدي نژاد را انتخاب كرده اند، قضاوتش به عهده خواننده است؛ نكته جالب اينجاست كه مديران سايت رجا نيوز (طرفداران پروپاقرص احمدي نژاد) با ديدن اين موضوع حسابي ذوق زده شده اند و لينك آن را در صفحه نخست سايت خود قرار داده اند!
2 پیام:
Anonymous Anonymous فرموده است
با سلام. این ربطی به انتخاب مرد سال ندارد که شما تیتر زده اید. احمدی نزاد با طرح مسایل خبرسازدر حهت منفی یکی از شخصیتهای منفی و احتمالا نخستین آنها در رسانه های حهان است.

Anonymous Anonymous فرموده است
آخ ببخشید.من قبل از خواندن کامل نوشته فقط با خواندن تیتر قضاوت کردم و فکر کردم همان خبر منتشر شده در سایت احمدی نزاد است.من هم تایم را وارسی کردم و نوشته شما کاملا صحیح است.اینها فکر می کنند با دسته کورها طرف هستند

پیام شما؟…