ایران آزاد
ایران آزاد
جناب رئیس جمهور، محمود احمدی نژاد ، در وبلاگ شخصی اش نوشته است «من اقدام رژيم آمريكا در انگشت‌نگاري از مسافران را اقدامي توهين‌آميز به حرمت بشري مي‌دانم كه با كرامت انساني در تضاد است و اين نوع برخوردها از همان جنس برخوردهاي قرون وسطايي است كه دوران آن به پايان رسيده است... اما انتظار ايرانيان از ما مسئولين اين است كه رفتارهايمان بر اساس فرهنگ غني اين سرزمين باشد و حتي براي مقابله به مثل كه حق طبيعي ماست، راضي نيستند كرامت انساني مسافران مجاز آمريكايي كه ميهمان ملت ايران محسوب مي‌شوند خدشه‌دار شود. درخواست من از مجلس محترم شوراي اسلامي مبني بر عدم تصويب قانون مقابله‌به‌مثل و انگشت‌نگاري متقابل از اتباع آمريكا نيز بر اساس همين نكته بود.»
آخ از این دل نازکی!!! وقتی که نیروهای انتظامی در سطح شهر و ایستگاههای جاده ای و بین شهری به بهانه مشکوک بودن، انگشت در ماتحت هم میهنان خود فرو می کنند، کرامت انسانی شان خدشه دار نمی شود!؟ وقتی که اتوبوس های بین شهری در ایست بازرسی ها ساعت های متمادی معطل می شوند و حتی در این ایست بازرسی ها هیچ مسافری حق ندارد از اتوبوس پیاده شود و مجبور است آن شرایط طاقت فرسای اتوبوس و هوای خفه و دم کرده آن را در حالت سکون ساعتها تحمل کند، کرامت انسانی شان مخدوش نمی شود؟! وقتی که یک ایرانی با همسر یا خواهرش در خیابان راه می رود و نیروی انتظامی از آنها مدرکی دال بر نسبت فامیلی می خواهد کرامت انسانی کاملا محفوظ می ماند؟! وقتی که یک انسان را (به هر گناهی) با تکه های سنگ و در ملا عام زجرکش می کنند(سنگسار) و وقتی که در زندان اوین به یک خبرنگار و عکاس تجاوز می کنند و سپس وی را می کشند، وقتی که برای تسویه حسابهای شخصی یا گروهی جمعیت کثیری از هم میهنان بیگناهمان در یک هواپیما سربه نیست می شوند و سرمایه های مادی و معنوی مملکت به باد می رود، وقتی که ... کرامت انسانی هیچ گونه خدشه ای نمی بیند؟! فقط وقتی که یک آمریکایی می خواهد به ایران بیاید، اگر از وی اثر انگشت بگیرند کرامت انسانی اش مخدوش می شود!!!
می گویند که احمدی نژاد قیافه اش شبیه هنر پیشه سریال آرایشگاه زیبا که لهجه قزوینی داشت (محمود بصیری) است! ولی به نظر می رسد که باطنش سنگ پای قزوین را روسفید کرده است!
4 پیام:
Anonymous Anonymous فرموده است
خدا وکیلی خیلی شبیه محمود بصیری است
عزیز جان نه اینکه این شخص حماقت را به کمال رسانده همه مردم دنیا را هم احمق فرض می کند
کافر همه را به کیش خود پندارد
و فکر نمی کند که بلاخره تو این دنیا شاید ۴ نفر باشن بفهمن که من چی گفتم ابروم برود

Anonymous Anonymous فرموده است
سلام امید جان
همچنان با کمال افتخار پیگیر تحقیقات صریحانه و حقایق دلنشین شما هستم
از صمیم قلب برای شما اوقات سرشار از پیروزی و سلامتی و برای میهنم آزادی از همه نوع را آرزومندم
پایدار باشید

Anonymous Anonymous فرموده است
!!!بیچاره محمود بصیری

Anonymous Anonymous فرموده است
احمدی نژاد توگوشی محکمی به ههمه ی اونهایی است که تو فکر آباد کردن ایرانی غیر اسلامی بودند به جای حرفهای بی در و پیکر بیدار بشید حسودید میشه رئیس جمهوری به این خوشکلی داریم

پیام شما؟…