ایران آزاد
ایران آزاد
آنچه كه من در پست هاي قبل راجع به خانم زهرا امیر ابراهیمی نوشته ام، مخاطبم شخصِ خانم امير ابراهيمي نبود بلكه نقدي بر رفتار و منش آخوندي (حرص به دیدن هر چيز مربوط به سكس) بود كه در متن جامعه ما سرايت كرده است. اما گفته هاي بعدي اين هنرپيشه مرا بر آن داشت كه اين پست را بنويسم.
خانم زهرا اميرابراهيمي در مصاحبه اي گفته است كه " از رسانه های پخش کننده ی اخبار جعلی شکایت می کنم" !
دو فرض پيش روي ماست. فرض اول اينكه ماجرا واقعيت بوده و اين خانم به اجبار يا دلخواه با آن پسر يا دستيار كارگردان رابطه داشته و آن آقا قصد سوء استفاده از خانم اميرابراهيمي را داشته است كه در اين صورت خانم امير ابراهيمي بايد از همان آقا شكايت كند و نه از رسانه هاي پخش كننده خبر! وي مي تواند بگويد كه خطبه عقد خوانده بوديم و بدون هيچ منع شرعي رابطه سكسي داشته ايم ، اما اين آقا بعدا با انگيزه اخاذي يا ... به انتشار فيلم دست زده است و ...
فرض دوم اينكه ماجرا صحت نداشته است و فيلم جعلي است كه باز هم خانم امیر ابراهیمی بايد از همان آقا و نيز خانمِي كه نقش بَدَل وي را بازي كرده است و منتشر كنندگان سي دي شكايت كند.
اينكه بگويد :زهرا هزاران تكه شده است براي شما / چرا باید چنین شهروندان بدون تعصب و حمیتی داشته باشم؟/ بد نيست ما مدعيان آزادي و انسانيت، خود را لحظه اي جاي ديگري بگذاريم ... و يا احيانا سيدحسن خميني برايش مايه بگذارد! و ... اصلا هر كدام از دو فرض فوق درست باشند نيازي به اين سخنان نبود و وي مي توانست براحتي توجيه فقهي و عرفي و ... برايش ارائه كند چرا كه با هر كدام از فرض هاي فوق، وي نه مجرم بود و نه خطاكار. (آيا فرض سومي هم مي توان يافت؟!)
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
درخبر آفتاب به تاريخ 20 آبان از قول رييس پليس امنيت آمده: خانم زهرا امير ابراهيمي خودكشي نكرده است و حتي اثبات شده كه آن فيلم ربطي به خانم اميرابراهيمي ندارد! اما در خبر27 آبان همين سايت از قول همان شخص آمده كه: فردی كه در این CD در كنار بازیگر سریال نرگس حضور داشت روز بیست و هفتم مهرماه به مقصد ارمنستان از كشور خارج شده بود كه... اين دوخبر از قول يك منبع بيانگر افزايش احتمال اصالت فيلم در ذهن رييس پليس امنيت است.
1 پیام:
Anonymous Anonymous فرموده است
به نظر من خانم زهرا امیر ابراهیمی كاري نو انجام داده است و يكي از سنت هاي بي پايه را در اين مملكت، خواسته يا ناخواسته، به تمسخر گرفته است. آينده نقش ايشان در تحول جامعه ايران نشان خواهد داد. فراموش نكنيم كه وي هنرپيشه سريال نرگس بوده است كه از پربيننده ترين سريال هاي صدا و سيما بوده است و لذا مشهور بودن وي در اين راستا موثر خواهد بود. آيا فكر مي كنيد كساني مانند پروين اعتصامي در زمان خود كمتر از خانم امير ابراهيمی مورد سرزنش و نكوهش اطرافيان و مردم بوده اند؟ شايد حكومتي ها در پخش اين خبر نقش داشته باشند تا با اين كار احساسات مردم را جريحه دار كنند و سپس از جو ايجاد شده سوءاستفاده كنند ولي به نظر من اشتباه كرده اند. اين كار خانم زهرا امیر ابراهیمی جو جامعه را براي پذيرش واقعيات مساعد مي كند و مردم كم كم مي پذيرند كه سكس يك نياز اوليه انسان است و بايد ارضا شودو هيچ زشتي و قباحتي هم ندارد

پیام شما؟…