ایران آزاد
ایران آزاد
بازتاب اعلام کرده است که اگر چه تيم سياست خارجي كشور نتوانسته است مشاركت فعالي در تمامي مجاري ديپلماتيك جهاني داشته باشد، اما سفرهاي ديپلماتيك دكتر احمدي‌نژاد، او را به ركورد شكن سفرهاي ديپلماتيك تبديل كرده است.
از قدیم گفته اند که کار کردنِ خر و خوردنِ یابو!
البته صد رحمت به خر! در هندسه یک قضیه داریم بنام قضیه حمار! و میگه اگه یک خر را با یک مقدار علف دردو نقطۀ مشخص بگذاریم، خر برای خوردن علفها، کوتاهترین فاصله بینِ آن دو نقطه را که همان خط راست باشد، طی می کند! احمدی نژاد به اندازۀ آن خرِ قضیۀ حمار هم نمی فهمد! یک کلمه حرف می زند که هزارتا سفرِ سیاسی و به قولِ بازتاب، دیپلوماتیک جهانی، هم که برود اثرِ آن یک حرف را پاک نمی کند! تازه توی سفرهایش هم دوباره حرف میزند!!!
البته بیچاره همه اش تقصیر خودش نیست. افساری دارد که بدست خامنه ایست و اجازه نمی دهد که وی مسیرِ مستقیم را طی کند. حماریست رام!
5 پیام:
Anonymous Anonymous فرموده است
سلام و... چه و چه و چه

Anonymous Anonymous فرموده است
سلام.حرف ميزنه؟ ....احمدي نژاد؟....جدي ميگي؟....

Anonymous Anonymous فرموده است
سلام الاغ جان چه خبرته؟

Anonymous Anonymous فرموده است
سلام امیدجان خسته نباشی.در راستای به ریاست جمهوری رسیدن احمدی نژاد یه مطلب بامزه ای خوندم گفتم برا تو هم بنویسم بخندی:

زباله ها را به موقع جلوي در بگذاريد،با رفتگرها با احترام و محبت برخورد کنيد،ماهيانه و عيدي آن ها را به موقع پرداخت کنيد...اين جا ايران است...ممکن است يکي از همين ها فردا رئيس جمهور شود

Anonymous Anonymous فرموده است
Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. flat screen tv Tgp buy fioricet Canadian atlas for pda freeware wood toys Volkswagen classifieds

پیام شما؟…