ایران آزاد
ایران آزاد
به گزارش ايسنا، قدرت‌الله عليخاني در جمع خبرنگاران اظهار كرد: طي صحبت‌هايي كه با علي‌آبادي و مسوولين در آلمان داشتيم، نمي‌شد همان جا تشخيص داد كه علت مشكلات چيست؛ اما، بچه‌ها (اعضاي تيم ملي) از وضعيت هتل، پذيرايي و اختلافات موجود ناراضي بودند. انصافا حق جمهوري اسلامي ايران نبود كه تيمي اين گونه و بدون سر و سامان را به مسابقات جام‌جهاني بفرستد. وي با بيان اين كه به همراه اميررضا خادم با هزينه‌ي شخصي به آلمان براي تماشاي مسابقات تيم ملي فوتبال سفر كرده است، گفت: معتقدم مجلس بايد براي رفع مشكلات تيم ملي فوتبال، يك تيم بي‌طرف و نه خطي، جناحي و سياسي را انتخاب كند تا مشكلات بررسي و برطرف شود.
شرم آور است!
یا آقای علیخانی دروغ گفته است که در اینصورت باید بازیکنان هرچه سریعتر انکار کنند و در غیر اینصورت آبروی خودشان در خطر است.
اما اگر راست گفته است!
جنابِ بازیکنی که از وضعیت هتل و پذیرایی ناراضی هستی! بهتر است بیایی و یک مدت در این هتل ها زندگی کنی و از پذیرایی مناسب برخوردار شوی!!! آیا نمی دانی که در فاصلۀ چند کیلومتری منزلت از این هتل ها فراوان است؟ یا خونِ خودت را رنگین تر از خونِ این افراد می دانی؟ شرم باد بر به اصطلاح ورزشکاری که چنین بهانه ای برای شکستش بیاورد!
و اما جنابِ علیخانی! اولا اینکه لازم نبود تاکید کنی که به همراهی خادم و با هزینۀ شخصی به آلمان رفته ای! کدام هزینۀ شخصی؟ همان که یک خبرنگار به خاطر لو دادنِ یک قلمِ آن از حضور در مجلس محروم شد؟ مردم دیگر معنای هزینۀ شخصی را فهمیده اند! ثانیا: تو نمایندۀ کدام مردمی؟ تو این هتل ها را در گوشه و کنارِ این مملکت ندیده ای که معتقدی اولویت مجلس باید این باشد که به این مسئله رسیدگی کند؟!!! آیا اگر حتی یکی از این خانواده ها سرپناهِ مناسبی پیدا کنند، ارزش آن حتی از پیروزی در جامِ جهانی بیشتر نیست؟
این اظهارِ نظرِ بازیکنان(در صورت صحت) و بازتابِ آن توسطِ این نماینده، عمق فاجعه ای را در جامعۀ ایران نشان می دهد که قلم از بیانِ آن قاصر است...
2 پیام:
Anonymous Anonymous فرموده است
سلام اميدجان....باهات موافقم ....شنيدي آصفي خودش تو آلمان بوده بازيهارو ميديده از استاديوم؟ ببين چند نفرديگه با مالياتهاي منو تو رفتن اونجا

Anonymous Anonymous فرموده است
سلام
چطوري ؟
با اين حرفت كاملا" موافقم
حرف حق جواب نداره....خوشبختانه آدم متعصبي نيستم با اينكه اصلا" از شخصيت تو و امثال تو خوشم نمياد ولي اين باعث نميشه حرف حقت رو قبول نكنم.
از شما هم انتظار دارم بي تعصب باشيد و همه چيز رو كاملا" سياه يا كاملا" سفيد نبينيد.
با تشكر
پويا زندي

پیام شما؟…