ایران آزاد
ایران آزاد
البته خانم طالقانی معلوم نیست از این ابله چه انتظاری دارد؟! چه چیزی را زیبندۀ این سفیهِ قبیح می داند! ضمن اینکه این خانم هم بویژه در قسمت آخرِ نامه، آنجا که گفته است "... خداوند به خاطر ريشه‌های طيب در اين سرزمين آنها را رسوا خواهد كرد..." به همان نقش افیونی دین پناه برده است. چرا نمی گوید" ان الله لایغیر مابقوم حتی یغیر ما بانفسهم"؟! این هم که آیه ای از قرآن است! چرا مردم را به روزِ قیامت حواله می دهد؟ این به اصطلاح اصلاح طلبان هم با وعدۀ سرِ خرمن و تخدیرِ مردم، شریکِ جرمِ خامنه ای و اعوان و انصارِ وی هستند. ایشان از خامنه ای انتظارِ جوانمردی دارند! که مثلا چون خاتمی احترامِ وی را نگه داشته است، او هم چنین کند! یا شاید اینها به همین امیدِ جوانمردی، پیشِ خامنه ای خودشیرینی می کردند! به هر حال این نامه به خواندنش می ارزد!
خودمونیم ما هم گریزی به قران زدیم مثل آخوندها!!!
4 پیام:
Anonymous Anonymous فرموده است
چند چیز هست که باید ذکر کنم :
اول اینکه مطالب وبلاگتون بسیار سطحی است و اگر هدف شما ایرانی آزاد است باید دست از اینگونه نوشتن خاله زنک وار بردارید و بیایید به جای اینکه به این و آن بی احترامی لفظی کنید عقایدشان را به چالش بکشید .
دوم اینکه رک بودن خصوصیتی نیست که همه جا جالب باشد البته من به هیچ وجه از حرف شما ناراحت نشدم و به طور کلی عرض می کنم که انسانی دارای شخصیتی والاست که با پرخاش با این و آن صحبت نکند .
برایم خیلی جالب بود که این همه متن رو در وبلاگ من دیده اید انما هیچ کدام را مطالعه نکردید .

Anonymous Anonymous فرموده است
خلاصه این که "ایران آزاد" معلوم الحال تعطیل باید گردد!

Anonymous Anonymous فرموده است
من دوست دارم با گناهکاران بخندم تا با قدیسان گریه کنم ! از مطالبتان لذت بردم ... با اجازه لینکتان کردم ... موفق باشید

Anonymous Anonymous فرموده است
با سلام به امید خان... ممنونم که به من سر زدی.....موفق و پایدار باشی

پیام شما؟…