ایران آزاد
ایران آزاد
این آقا قیافه اش شبیه حاجی فیروزه(یک کلاه کم داره) ولی عمونوروزِ دست و دلبازیه؟!!!
ماجرا از این قرار است که وی در یک جلسه با بعضی از نمایندگان مجلس به هر کدام از آنها یک سکۀ طلای 20 گرمی منقش به خوشۀ گندم هدیه می دهد. پس از مدتی گَندِ کار در میاد و برخی نمایندگان تصمیم می گیرند سکه ها را پس بدهند. آنها ادعا می کنند که نمیدانستند که سکه ها از طلاست! وزیر پیام می دهد که اگر اعضاي كميسيون كشاورزي شبهه شرعي و قانوني دارند اعلام مي‌‏كنم اين سكه ها را از هزينه شخصي خود داده‌‏ام. اما سخنگوی دولت گفته است که: ضرب اين سكه ها مربوط به سال ۷۲ است و سكه ها به اسم يادبود و با آرم كشاورزى ضرب شده است. تعدادى از آنها در اختيار وزير بوده است و در ديدار سال جديد اعضاى كميسيون كشاورزى با ايشان، نمايندگان طبق سنت ايرانى مطالبه عيدى كرده اند. وزير هم اين سكه ها را كه در بازار رواج ندارد داشته به آنها هديه داده است. قسمت جالبتر ماجرا اینست که نماینده بهشهر و نکا گفته است که: «والله همه نمایندگان بدانند که 8 هزار هکتار زمین ساحلی را هم اکنون 10 سال است که مهار کرده اند که هر هکتار آن بالای 100 الی 200 میلیون تومان می ارزد.» وی افزود: آقایانی که تذکر می دهید دقت کنید قیمت یک سکه 100 الی 200 هزار تومان است...!!! ضمنا حداد عادل هم بر مطالبۀ عیدی توسط نمایندگان تاکید کرده است! و گفته است از من هم مطالبۀ عیدی می کنند و من هم بیسکویت تعارف می کنم!
جای چند سوال باقیست؛ آقای وزیر که سال هفتاد و دو وزیر نبوده و نقشی در ضرب سکه ها نداشته است چگونه ادعا کرده که این سکه ها را از هزینۀ شخصی خود داده است؟ در صورتی هم که پول سکه ها را به حسابِ دولت شخصا واریز کرده باشد! این پولها را از کجا آورده است؟ ضمن اینکه گفتۀ سخنگوی دولت با این گفتۀ وزیر متناقض است. در این دولت مهرورز و مکتبی و مجلسی که نمایندگانش به تائید امام زمان رسیده بود! چه کسی دروغ می گوید؟
اینکه الهام تاکید کرده که این سکه ها در بازار رواج نداشته یعنی چی؟ یعنی از اموال مردم به اشکالی که در بازار رواج ندارد می شود دزدی کرد؟
جناب جمشیدی نمایندۀ نکا و بهشهر ادعا کرده که حالا که همه دارند با آن حجم عظیم دزدی می کنند، یک سکه هم به ما نمی رسد؟!!!
کجاست خامنه ای؟! بالاخره ما نفهمیدیم که این مردَک مسئول هست یا نیست؟ اگر نیست پس چرا بعضی جاها دخالت می کند؟ چرا جلوی پیگیری قتلهای زنجیره ای را گرفت؟ چرا... و اگر هست چرا در این موارد جوابگو نیست؟
2 پیام:
Anonymous Anonymous فرموده است
ریییییییییییییییییییییییییدددددددددددددددییییییییییییییییییییییییییییییییییییی!

Anonymous Anonymous فرموده است
اميد جان سلام و خسته نباشي....واقعا كه آدم نميدونه چي بگه....آخه اينا رو نشون يه بچه بدي خنده اش مي گيره اينا فكر مي كنن ملت ايران كيان؟

پیام شما؟…