ایران آزاد
ایران آزاد
بنده مدتیست که به بلوغ رسیده ام ولی متاسفانه هیچکس به من توجهی نمی کند! هر چه خدمتِ والدین محترم عَرض می فرمایم که من بالغ شده ام! میفرمایم اگر من مرتکب گناهی بشوم مسئولش شما هستید، باید هر چه سریعترفکری برایم بکنید و آستین بالا بزنید! ولی آنها میفرمایند نه، تو هنوز بچه ای! فعلا باید دَرسَت را بخوانی!
بهشان میگوم که من درسَم را هم میخوانم؛ درس و تأهل که منافاتی با هم ندارن! شما باید دَغدغۀ فلسفی نظری داشته باشید! من در همۀ رشته ها از جامعه شناسی شهری و نابرابری و سیاسی و فلسفه و ... درس خوانده ام وتازه می خواهم سَخت هنربخوانم (چون طرف اهل هنره! بالاخره نباید جلوش کم بیارم).
خودمونیم ها! این بندۀ خدا عجب مخیه! همه چیز خونده! این نوابغ در ایران دَرک نمی شوند!
4 پیام:
Anonymous Anonymous فرموده است
aaaaaaaayval

آپ کردم افزایش تعریف ها رو
منتظر دیدار شما در مفتی

Anonymous Anonymous فرموده است
آپ کردم افزایش تعریف ها رو
منتظر دیدار شما در مفتی

Anonymous Anonymous فرموده است
Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. blocker filter free spam

Anonymous Anonymous فرموده است

پیام شما؟…