ایران آزاد
ایران آزاد
حمایت نماینده خامنه ای از نامه احمدی نژاد به بوش دال بر این است که مطابق حدس قبلی، این نامه از طرف خامنه ایست و در واقع باید آن را نامۀ خامنه ای به بوش دانست.
7 پیام:
Anonymous Anonymous فرموده است
to ke hichi halit niste harfe alaki nazan ama chize ziadi nemigam monteha mitonam begam ein tadvinesh be daste hazrate aghaye mesbah bode haminghad baste vase shomaha hichio nemishe goft bemand ke che kesani to ein kar naghsh dashtan
dar zemn kone khodetonam ziad pare nakonid chizi ayedeton nemishe hahaha

Blogger ایران آزاد فرموده است
جناب طاهر! با این وصف تمساح یزدی این سوالات را از خامنه ای پرسیده است! مهم نیست کی پرسیده، مهم این است که باید جوابش را هم بدهند. تمساح یزدی اگر این سوالات را پرسیده باشد معنایش این است که مخالف خامنه ایست! اگر واقعا مخالف خامنه ای باشد، چرا پای خامنه ای را در یک بازدید بوسیده است؟ چرا مخالفتش را علنی نمی کند؟ آیا منتظر فرصت است؟ منتظر اینست که طرفدارانش در مجلس خبرگان آینده کمکش کنند؟

Anonymous Anonymous فرموده است
بنام خدا .
فكر نميكردم توي قرن بيست ويكم يه نفر پيدا بشه كه در عين حالي كه سواد اينترنتي اش بد نيست اما تا اين اندازه بدون منطق واستدلال فكر كنه و مطلب بنويسه .
من يه دانشجو ام ونمي دانم شما چكاره ايد اما مايلم يه مناظره نوشتاري با هم داشته باشيم .
من چيز منطقي و قابل جوابي رو توي وبلاگتون نديدم كه بخوام بهش پاسخ بدم پس منتظر مطالب منطقي شما هستم تا بتونيم در يك فضاي دور از تحقير و بي حترامي با هم گپ و گفتي داشته باشيم.
در ضمن توصيه مي كنم اگه مي خواهيد وبلاگتون ارزش داشته باشه بجاي توهين واستهزا از منطق و واقعيات استفاده كنيد و بهانه گير هم نباشيد

"فعلا تا بعدا "


www.dialog1.persianblog.com

Blogger ایران آزاد فرموده است
جناب دانشجوی حاجی! اولا که من سواد اینترنتی ام خوب نیست و خودم هم اقرار می کنم اما سواد اینترنتی چه ربطی به منطقی بودن داره؟ با این منطق جنابعالی باید متخصصین مایکروسافت منطقی ترین آدم های روی زمین باشند! کامپیوتر و اینترنت یک ابزار است نه عینِ تفکر و استدلال
دوما: چه فرقی می کند که من چکاره ام؟!! به قول آخوندا اَنظر الی ماقال و ... سوما:اگر چیز منطقی توی وبلاگ من ندیدی پس چرا ابراز تمایل به مناظره کرده ای؟ چهارما: فلاسفه حتی به استدلالهای کاملا اشتباه (مثلا اینکه دو دوتا می شود پنج تا) هم جواب می دهند! یعنی مطالب وبلاگ من در این حد از منطق هم نیست که قابل جواب برای جنابعالی باشد!!!؟ پنجما: اگر به مطالب وبلاگ نگاهی بیندازی می بینی که عمدتا مستندند و بنابراین اگر مسخره و استهزا به نظر می آیند به خاطر این است که اصل مطالب که به آنها انتقاد شده است مسخره هستند و این اتفاقا نظر من هم هست. شما بعنوان مثال همین گفته های معاون استانداری کرمان را در دو پست قبلی بنگرید و ببینید که چه حرف مسخره ای زده است!!!؟

Anonymous Anonymous فرموده است
اميد عزيزم
از اولش هم پيدا بود...بابا اين احمدي نژاد نميتونه دماغشو بالا بكشه بياد نامه بنويسه؟
يه پيشنهاد زياد به اين فحاشان بها نده مي دوني به اين نتيجه رسيدم اينا رو هم نزده نميشه تحمل كرد چه برسه همشون بزني!!

Blogger ایران آزاد فرموده است
سلام شمیم
خواستم یه کمی همشون بزنم تا ماهیتشون برای کسانی هم که از معرکه دور هستند روشن بشه

Anonymous Anonymous فرموده است
شجاع ترین مرد روی کره زمین می دونی کیه؟؟؟امام جمعه قزوین

پیام شما؟…