ایران آزاد
ایران آزاد
از سخنان خامنه ای در جمع مردم زاهدان: اين استان براى شخص من، استان خاطره‏هاست. به گذشته ذهنِ خود كه مراجعه مى‏كنم، يادگارهاى ذهنى فراوان از اين استان به‏صورت پى‏درپى در طول ساليان، موجود است.
جوانی کجایی که یادت به خیر؟!!! (خودمونیم، اون موقع هم پُخی نبودیم، تو عکس معلومه)
خَر بودیم و هر گُهی گیرمون می اومد می کشیدیم!!! خدا لعنت کنه ذغال خوب و رفیق ناباب رو!
7 پیام:
Anonymous Anonymous فرموده است
درود!

Anonymous Anonymous فرموده است
آقا دمت گرم! این عکس رو از کجا آوردی؟ این یارو عجب اهل دله ما نمی دونستیم! من خودم چقدر بهش فحش دادم! اگه می دونستم اینقدر باحاله... حیف شد

Anonymous Anonymous فرموده است
ba ein karet lajan bodane khodeto sabt mikoni lashi
malome ke khili azin chiza mikeshin albate pedaro madaret ke labod zoid mekeshan to vaghti to rahame madaretam bodi madaret mikeshide toroham motadet karde albta babatam kamaresho sef mikarde hameja basatesho pahn mikarde hahaha

Anonymous Anonymous فرموده است
آنقدر از این خزعبلات بنویس تا خوابت بگیره. و از غصه و حسرت جمهوری عزیز اســـــــــــلامی ایران جونت در بیاد.
این تکیه کلام را همیشه بیاد داشته باش. از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.

یه ایلامی کـــورد

Anonymous Anonymous فرموده است
سلام
ببين بچه من نه بسيجي ام نه حزب اللهي ولي خيلي خامنه اي رو دوست دارم چون از همه ي اخوندا آدمتره زندگيشم خيلي ساده است در ضمن مثل بعضي از آقايون شكمش سه متر تو آفسايد نيست
به تو هم توصيه مي كنم اينقدر راحت در مورد ايشون مطلب ننويسي
يه نفر هم كه تو اين مملكت به فكر جووناست تو و احمقهايي مثل تو عليهش مطلب مي نويسيد
خامنه اي دوستت دارم
خامنه اي دوستت دارم
خداحافظ بچه من دوباره ميام

Anonymous Anonymous فرموده است
پسر خيلي نانجيبي! مادرت تو بچگي بهت ادب، شرافت، اينجور چيزا ياد نداده؟ بعضي وقتا كه به عوضي هايي مثل تو بر مي خورم از اينكه كشور يه روز دست بي شعور هاي فاشيستي مثل تو بيفته تنم مي لرزه. خدا رو شكر كه فعلا چماق ما بالا سر شماست!!!

Anonymous Anonymous فرموده است
Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. »

پیام شما؟…