ایران آزاد
ایران آزاد
کودک دانش آموزی در روز معلم به معلمش نامه نوشته است و ضمن تبریک این روز به معلمش گفته است که شلوارش پاره است و از وی یک شلوار خواسته است که برای روز معلم بتواند لباس مرتبی داشته باشد. این در مملکت امام زمان است که نایب آن امام درمقابل خودشیرینی یک خانم فلسطینی، 50 میلیون دلار به آنها بخشیده است! در پاسخ به کامنت دوست عزیزی که گفته بود مگر از جیب بابای تو می دهند عرض می کنم بله، از جیب من و بابای من و این دانش آموز و ... البته از جیب تو هم می دهند!
4 پیام:
Anonymous Anonymous فرموده است
چه قدر اجحاف به مردم؟

Anonymous Anonymous فرموده است
مطلب جالبی بود .
من نیز با شما هم عقیده ام و اگر این دوست ما خبر داشت که این بزرگوار در زلزله "بم" فقط با "5 میلیون " تومان کمک مالی به هموطنان خود شتافتند. از اعلام چنین نظراتی پرهیز می کردند.



به امید موفقیت
Data Center

Anonymous Anonymous فرموده است
vazofe har mosalmani komak be ham noe khodeshe mage nemigan age ghaza dari dare khone tak take hamsayeha dar bezan bebin onaham daran ya na
bache sag babaye to harom zade aya tahala be ein fek karde ahmaghe bishor ein kara maghame moazame natanha az jibe babye mano to nist az jibe hich kasi nist piofiose ghoromsagh

Blogger ایران آزاد فرموده است
جناب طاهر
من از ابراز نوعدوستی شما در مورد کمک به همسایگان خشنودم. ولی اولا اینکه این پول از جیب من و شما و تک تک مردم ایران می رود و بنابراین همه مردم ایران باید کاملا زضایت داشته باشند. دوما از قدیم گفته اند که چراغی که به خونه رواست به مسجد حرومه. جناب مقام عظمایت نمی داند که در این مملکت مردم با فقر و فلاکت دست به گریبانند؟ سوما اگر هم بنا باشد کمکی به دیگران بشود، مستحق تر از فلسطینی ها هم توی دنیا پیدا میشوند. از کودکان افریقایی که از گرسنگی تلف میشوند هیچ شنیده ای؟ همین کنار خودمان در افغانستان می دانی چه می گذرد؟ اما در مورد رعایت ادب و نزاکتی که کرده ای باید بگویم تو از خامنه ای دفاع کرده ای و این ادبیات خواه ناخواه به وی منسوب می شود هرچند که مردم وی را شناخته اند و نیازی به معرفی وی توسط تو نیست

پیام شما؟…