ایران آزاد
ایران آزاد
جواب سوالی که در سه پست قبل آمده بود "باهنره" که البته هنرش اینه که فک و فامیلش رو توی دولت جا کرده. وی علیرغم اینکه قبلا بیشتر با موتلفه ایها محشور بود، در دولت جدید هم، که روی چندان خوشی به پدران خود یعنی موتلفه ایها و همفکرانشان نشان نداده، توانسته است نفوذ کند! هنر دیگه اش هم اینه که شیپورزن خوبی هست! البته منظور از شیپور، یک نوع شیپور خاصیست! اینکه لب و دندانش هم این فرمی شده، علتش شیپور زدن زیادی هست! به هر حال حدس جناب ملاحسنی درست بود.
8 پیام:
Anonymous Anonymous فرموده است
من معتقدم که باید به ارزش های دیگران احترام گذاشت .... حالا میخواد فسیل باشه میخواد بدیع و جدید باشه . مملکت ما رو دست روحانیت میچرخه . و ما هر چی داریم رو مدیون اوناییم . اونا نایبای حق امام زمان روی زمینن و نائبش در زمان غیبت یعنی خودش. برات متاسفم که حتی اعتقاد به وجود منجی هم نداری. چون این اعتقاد در همه ی ادیان اومده .................... بگذریم.
باییییییییییییی

Blogger ایران آزاد فرموده است
خب اومده باشه که چی؟ اصلا مگه میشه همه ادیان رو با هم قبول کرد!!! یعنی تو میگی خامنه ای پفیوز نماینده امام زمانه!!! پس وای به حال اون امام زمونی که خامنه ای نایبش باشه

Anonymous Anonymous فرموده است
امید خیلیی خری در خریت تو شک داشتم ولی میبینم یک خری هم در کونت سقط شده !؟آخه پفیوز عوضی تو سگ پدر به کائنات داری توهین میکنی خاک بر سر شمیم وآن منافق گاه پدر که هم سفره توشدند. راستی به آن آریایی ÷فیوز بگو بسیجیها ....را پاره کردند یانه حال کردی.خانم شیوا با سلام اینها از آن نامردهای روزگارنند که صدام از امثال اینها بهتر بود اینها دارند روی یزید ویزیدیها را سفید میکنند چون از همان نسل وذریه اند!پس تعجب نکن

Anonymous Anonymous فرموده است
امید وبلاگ نویس بی شعور برو قدری مطالعه کن بعد وبلاگ بنویس:در ضمن این را بدان اگر فردی در شهری متولد وبزرگ شود که فلوراید در آب آن شهر زیاد باشد باعث زردی دندانها میشود.الحق که لایق زشت ترین فحسهای دنیا هم نیستی!؟

Anonymous Anonymous فرموده است
من كم كم دارم بحراني ميشم ها....چرا هي بهم فحش ميدن اينجا؟ كي با امام زمان مشكل داره آره؟ دراز گوشهاي محترم دقت بفرمائيد ملت با اون سيد علي گدا مشكل دارن نه با امام زمان(شخصا كه اينجوري ام) بقيه هم خودشون مي دونند و خداي خودشون

Anonymous Anonymous فرموده است
به به چند کلمه بشنوید از مادر زن عروس:به به شمیم هم به حرف آمد؟تو سالی یک بار حرف بزن وآن هم عیدتان مبارک وبعد هم هیچ خره!؟

Blogger ایران آزاد فرموده است
جناب مهدی
حالا دیگه متخصص علوم پزشکی هم شدی؟
لابد مثل همون رفیقت که تو اوگاندا داروی ایدز خمینی رو کشف کرده!!!
با این حساب همه اهالی کرمان باید دندونهاشون زرد باشه؟
یه چیزی میگی آدمو از خنده روده بر می کنی ها

Anonymous Anonymous فرموده است
سعيد جان نشون دادي مشكل اخلاقي هم داري هم با لز موافقي(ر.ك مادر زن عروس) و هم متعاقبا با گي!!! نكنه خودت هم گگي هستي...ميشه مريم صدات كنم؟

پیام شما؟…