ایران آزاد
ایران آزاد
احمقی نژاد می خواست یه ژست مردمی بگیره و با یه تیر چند تا نشون بزنه! اول: اینکه بگه من طرفدار خواسته مردم هستم! دوم: اینکه بگه من طرفدار حقوق زنان هستم. سوم: اینکه بگه من اونجورها هم دُگم و عقب مونده و فسیل نیستم. چهارم: اینکه از دست دخترایی که تو هر مسابقه میرن در استادیوم و مایه زحمت نیروی انتظامی میشن خلاص بشه. پنجم: اینکه از جفتک پرانی و آبروریزی افسران نیروی انتظامی هم خلاص بشه! ولی نشد!
6 پیام:
Anonymous Anonymous فرموده است
اگه جايز نيست به گور پدرتون ميخندين اجازه ميدين اونجوري لباس بپوشن اولا دوما آقايون تلويزين و اينا مشاهده نمي كنن؟ نكنه نگاه مرد به بدن زن مستحبه؟ يا بهشت رو واجب مي كنه؟

Anonymous Anonymous فرموده است
جدا تا به حال در احمقی شما شک داشتم ولی شک هم که به یقین مبدل شد هیچ ,تازه فهمیدم خر هم هستید!؟در این وبلاک فقط یک نفر تحت عنواین مختلف نظ موافق میده که ان هم خر است؟وبلاگی که سراسر هتاکی وفحاشی است هر فردمحترمی که ببیند به بی هوییتی شما می خندد.

Anonymous Anonymous فرموده است
دلار داري؟
خريداريم حتي نرخ بالا!

Anonymous Anonymous فرموده است
الحق والنصاف باید به خریت امید ورفقایش خندید

Anonymous Anonymous فرموده است
بخورمت لازانيا.....و صوراسرافيل جان من عرعر تا دل تو خنك بشه حالا اگه بهتر شدي برووبلاگ منو ببين تا بدوني من واميد يك شخص واحد نيستيم ولي يك ايده واحديم

Anonymous Anonymous فرموده است
I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! »

پیام شما؟…