ایران آزاد
ایران آزاد






در پاسخ پست قبل نوشته اند که: "...احتمالا این عکس هم از ننه وبابای خودت است که بی عرضه گی خودتان را به رخ دیگران میکشید..." در پاسخ می گویم پدر و مادر من خونشان از خون این عزیزان رنگینتر نیست. من افتخار می کنم که پدر و مادر من هم با هزاران مشکلات مادی دست و پنجه نرم کرده و برای پاره ای حلوا پارس نکرده اند. عکس سمت راست بالا را ببین! آیادر همه عمر حتی یک روز مانند این مرد کار کرده ای که ادعای باعرضگی می کنی و دیگران را متهم به بی عرضگی؟ مگر آنکه منظورت عرضه انجام کارهای خلاف و دزدی و رشوه خواری و ... باشد که باید اذعان کنم که حق باتوست، ما بی عرضه ایم. این عکس ها از مناطق نه چندان محروم و نزدیک پایتخت است و از خبرگزاریهایی مثل ایرنا و ایسناست. من از نقاط محرومی مانند سراوان و کهنوج و میناب و نهبندان و ... عکس نداشتم که بگذارم.عکس های زیر را هم از ایسنا ببینید.
1 ، 2 ، 3 ،4 ، 5 ، 6 ، 7 ، 8 ، 9
4 پیام:
Blogger آزادیخواهان زاگرسی2 فرموده است
امید گرامی کم کم دارم از دست تو هم عصبانی می شوم .چرا با اینجور ادم هایی بنای مباحثه گذاشته ای .اینها به خیال تو نادانند؟ هیهات اگر این فکر را بکنی
این حضرات با کمال آگاهی و با لحاظ کردن ریزترین مسایل و با دناعتی فوق تصور اینچنین خود را به کوچه علی چپ می زنند.
اعتبار و شخصیت تو باید خیلی بالاتر از این باشد که اصولا به این خزعبلات توجهی بکنی.
خواهش می کنم اصلا دیگر در رابطه با چرندیات این بچه پرروها هیچ واکنشی نشان نده.
شما همین مسیر افشاگرانه خودت را پیش بروی خیلی هم خوب است.ولی یک پیشنهاد دارم . اگر بتوانی تعداد مطالبت را کمتر بکنی و در عوض به هر مطلب یک شرح یا تفسیری از خودت هم اضافه کنی خیلی خوبتر می شود.
چون می دانم قدرت درک و فهم تو آغشته با منطق و قدرت بیان قشنگی هم هست
موفق باشی

Anonymous Anonymous فرموده است
سلام اميد راست ميگه آريايي اينه خيلي كمتر از اين حرفان بهم سر بزن تركونده ام

Anonymous Anonymous فرموده است
آخه احمق جون ,پست بی بدیل 8سال حکومت دست دوستان شما بود وپول نفت واموال مردم را غارت میکردند.وبه فکر امثال بابا وننه تو نبودند.چرا گناه را به گردن کسانی می اندازی که هنوز 1سال نیست با صداقت حکومت را به دست گرفته اند باید صبرکنی ببینی تا 8سال دیگه اوضاع اونایی که اشاره کردم بهتر می شه یا نه بع قضاوت کنی بی شعور!؟در ضمن به اون آریایی احمق هم بگو !؟

Anonymous Anonymous فرموده است
آخه امید احمق یادت رفته اول انقلاب به روستای شما که می آمدند بابا وننه ات علف جلوی ماشینها می ریختند ولی الان تو می توانی وبلاگ بنویسی این نشانه خدمات مسئولین گذشته وحال است.وهرچه بگذرد وضع بهتروبهتر میشه.ولی چه کنیم شما خودتان را به خریت زدید ونمی خواهید بفهمید.البته از منافق که توقعی هم نیست!؟

پیام شما؟…