ایران آزاد
ایران آزاد
معاون دبير شوراي عالي امنيت ملي ايران شهروند قانوني امريكاست! خب مبارکه! برادر دبیر شورای امنیت ملی با نیک براون انگلیسی مغازله می کند، معاونش شهروند آمریکاست! یک خبری هم من شنیده ام که یک نفر از مهمترین اعضای بیت رهبری زن انگلیسی دارد! (چون مطمئن نیستم که درست باشد کامل ننوشتم. اگر کسی خبر موثقی در این باره دارد همراه با ذکر منبع بنویسد). البته از نظر من اشکالی ندارد که حتی رییس جمهور کشوری خارجی باشد(بنی آدم اعضای یکدیگرند، حالا از هر ملیتی که باشند فرقی نمی کند)، ولی در جمهوری اسلامی که اگر حتی بفهمند یک مسافرت خارجی رفته ای از یک استخدام ساده محروم میشوی، این واقعیات عجیبه!
!!! البته راستشو بخواهید تو این مملکت هیچی عجیب نیست!!!
13 پیام:
Anonymous Anonymous فرموده است
دوست عزیز به وب لاگ شما لینک داده شد

Anonymous Anonymous فرموده است
sher nagooooooo

Anonymous Anonymous فرموده است
ا حاضريم جاننمان را هم فداي رهبر كنيم اگ قابل باشيم

Blogger ali kermani فرموده است
سلام دوست . ممنونم . وبلاگ جالبي بود يا حق

Blogger ایران آزاد فرموده است
دوست عزیز، جناب علی اکبر
ظاهرا آدرس وبلاگتون را اشتباه نوشته اید و باز نمی شه
ممکنه اصلاح بفرمایید؟

Anonymous Anonymous فرموده است
سلام اميد جان....پس فكر كردي چي؟ اينها همه شون پشتشون گرمه واسه همين لم دادن و به هيچ جاشون هم حساب نمي كنن نه تحريمو نه جنگو

Blogger آزادیخواهان زاگرسی2 فرموده است
امید گرامی اشتباه میکنی داداش
یک نفر هست توی بیت رهبری و شوهر انگلیسی دارد.
این خبر کاملا موثق است و من حتی از شوهرش خبر دارم که شبی چند بار به سانفرانسیسکو هم می روند
اسم ایشان آقای سید علی خامنه ای هست اسم شوهرشان هم اقای تونی بلر است

Anonymous Anonymous فرموده است
ای کیر هر چی خر تو دنیا به کس مادر شمیم وخود شمیم ومادر امید ومادر منافق زاگرسی وهمه دوستانتان

Anonymous Anonymous فرموده است
آریایی مصاحب مادرت را می شناسی من می شناسمش اتفاقا دیروز موقعی از خانه تان آمد بیرون دیدمش میگفت عجب حالی کردم با مادر اون آریایی .خبرش کاملا موثقه ها شاهد هم دارم میتونی ببینیش . مادرت.ازش سوال کن بهت میگه!؟

Anonymous Anonymous فرموده است
امید:احمق خر ,احمق خر,احمق خر هرچی بگم حقت بدبختیتم مال کله شق ونفهمته که سر به سر یک آدمی که یک خر تو کون خودش ومادرش و باباش سقط شده میگذاری به نام مستعار آریایی زاگرسی!؟

Anonymous Anonymous فرموده است
یک سئوال دارم؟چرا این فردی که خودش را آریایی زاگرسی معرفی میکنه اینقدر خره؟

Anonymous Anonymous فرموده است
امیدخرامیدخرامیدخر چرا اینقدرخری چرا اینقدرخری چرا اینقدر سگی چرا اینقدر توله سگی

Anonymous Anonymous فرموده است
روزی را میبینم که در آتش خشم خداوند دست وپا میزنید و موکلین جهنم بر سرتان میکوبند وتا اعماق آتش فرو میروید.ولی چه حاصل که شیطان سوارتان شده وحسابی عین سگ موس موس کنان به دنبالش راه افتاده اید.

پیام شما؟…