ایران آزاد
ایران آزاد
یک نفر بنام حسین در پاسخ پست زیر نوشته است که: "از مسلمان بودن شما شک دارم . چون حداقل اگر مسلمان وشيعه بوديد. به دينتان توهين نميکرديد!؟"
حسین آقا! موقعیت خودت را مشخص کن. از نظر تو، اینکه من گفته ام مصباح نماینده تمام عیار تشیع واقعیست، توهین به تشیع و اسلام است؟! آیا از نظر تو مصباح آنقدر خراب است که شیعه نامیدنش توهین به تشیع و حتی کل اسلام است؟ من چنین فکر نمی کنم. به نظر من مصباح یک شیعه واقعیست! بدون هیچ گونه رودربایستی و ظاهرسازی!
7 پیام:
Anonymous Anonymous فرموده است
سلام من طاهر از كرمان هستم اول بهت بگم از يدونه از كارهات خوشم مياد اونم دلسوزي برا جامعه منتها دلسوزي شما بضا با تندروي هست و انكه گفتم جامعه ولي نگفتم نظام چون شما و امثال شما ضد نظاميد ان مطلب روي مطالب شما كاملا صدق ميكنهه

Anonymous Anonymous فرموده است
har sokhan jaei va harr nokte makani darad harfa ziade monteha ba amsale shoma ke hichi to sareton nemire harfam harfe khodetone nemishe bahs kard

Anonymous Anonymous فرموده است
سلام اميد جان...اينا كلا اينجوري اند نميشه بهشون خوبي هم كرد كلا مريضن

Anonymous Anonymous فرموده است
سلام -اصولا حرفهاي شما همه بر اساس غرض است .هر انسان عاقلي به مطالب شما واقع بين نيست.والا به خلوص نيت آقاي مصباح شک نداشته ونداريم

Anonymous Anonymous فرموده است
سلام بر دوستان.
چند روزی است که وبلاگ شما را نگاه وبررسی می کنم .به نظر من حرفها وصحبتهای سعید به عقل ومنطق نزدیکتر است تا شما!

Anonymous Anonymous فرموده است
حرفهای سعید وحسین صححیح تر به نظر میرسد.تا چرندیات شما(شمیم-آریایی...امید(

Anonymous Anonymous فرموده است

پیام شما؟…