ایران آزاد
ایران آزاد
از لحظاتی پس از شنیدن خبر زلزله تصمیم داشتم تسلیتی برای مصیبت دیدگان بنویسم ولی هر چه فکر می کنم نمی توانم چیزی بنویسم. چه جمله یا جملاتی می تواند تسکینی بر غم مصیبت زده ای باشد که نزدیکترین عزیزش را از دست داده است؟ چه کسی می تواند احساس زلزله زده ای را درک کند که پدر یا مادریا فرزند یا ... را از دست داه است؟! ...
5 پیام:
Blogger آزادیخواهان زاگرسی2 فرموده است
امید عزیزم
سلام
در مورد زلزله و اظهار همدردی ات بسیار ممنون
من خود متاسفانه از نزدیک شاهد عمق فاجعه و دردناکتر از آن دناعت و فرصت طلبی حتی در هنگام بدترین مصیبت های وارده هستم.
اما امید عزیزم
در مورد خانم رجوی که گفتید
می خواهم از شما خواهش کنم همیشه در حرفهایت تامل کن نکند خدای نکرده نا خواسته آب به آسیاب دشمنان بریزی البته ابدا منظور من این نیست که برای مصلحت و این حرفها آدم حرف دلش را نزند .اگر اینجور باشد خوب مریم رجوی و مجاهدین با ملاها و خمینی که تقیه می کردند چه فرقی خواهند داشت.
به زودی اگر زنده ماندم در همین زمینه یک سری مقالات خواهم نوشت که عاجزانه خواهش می کنم اول آنها را بخوان بعد هر موضعی که انتخاب کردی بسیار برای من محترم تر خواهد بود.فقط سر بسته به شما بگویم که فقط به این لباسهای شیک وپیک و کراوات ها نگاه نکن .اینها ظاهر قضیه است .دل ما دریای درد و جگرمان پر از خون است خون رشیدترین عزیزانی که خیلی بدور از تعارف و خود نمایی بالاترین دارایی خود را یعنی جانشان را با صداقت تمام دادند و بی ادعا رفتند .بدبختی اینجاست که این خون دادنها هنوز هم ادامه دارد.کودک یتیم بم وبروجرد ودرود چه فرقی با کودک یتیم شده اعدامهای سال67 و مورد تعارض ملاها دارد؟ ما الان در گیر یک جنگ نهان هستیم.
امید عزیزم هیچ فرمانده نظامی در هیچ جای دنیا با انتخابات برگزیده نمی شود .یک فرمانده باید جانش را در راه آرمانش در طبق اخلاص بگذارد .
امید عزیز ما عاشق مرگ نیستیم .ما عاشق نوکری یا بنده این وآن شدن نیستیم .ما نمی خواهیم بنده هیچ کسی بشویم چه شاه چه خمینی و چه رجوی.
اما اکنون زمان جنگ است .کسی از ( من وشما) انتظار ندارد بیاییم و جانمان را بدهیم.اما حداقل کسی که مثل شیر یک تنه به میدان می آید را اگر حمایت نکنیم و بعد لابد می خواهیم خودمان را طرفدار آزادی هم بدانیم .والا نمی دانم چه بگویم.معذرت می خوام که این حرفا را نوشتم ولی گفتم شاید شما به حقیقت و عدالت اعتقاد داری بهتر است اینها را به شما بگویم وگرنه افرادی هم هستند که آگاهانه حقیقت را کتمان می کنند که آن یک بحث دیگر است

Anonymous Anonymous فرموده است
امید جان سلام
فقط باید بگم این ملت امید داشته باشند فقط همین
بدرود

Blogger ایران آزاد فرموده است
دوست زاگرسی عزیز سلام. اگر معتقدی که نباید تقیه کرد، من هم اتفاقا تقیه نکرده ام و به بهانه آب به آسیاب دشمن نریختن خودسانسوری نکرده ام. شما بگویید که آیا با تحریم ملاها با مشکلی مواجه می شوند؟ من نمی دانم شما چند سالتان است و آیا زمان جنگ را به خاطر می آورید یا نه؟ آیا تا به حال شب تا صبح از بی نفتی و سرما لرزیده اید، آیا قناعت به یک کیلو قند را در مدت یک ماه تجربه کرده اید، آیا ... بله ملت ما همه اینها را تجربه کرده اند هر چند که گذشت زمان باعث فراموشی می شود و قطعا من هم که اینها را تجربه کرده ام الان فراموش کرده ام ولی دیگر نمی خواهم خواهر و برادر کوچک من، فرزند من و کودکان هموطنم دوباره این چیزها را تجربه بکنند. هر کدام از این مشکلات ممکن است در اثر تحریم به سر ما بیاید ولی چه مشکلی برای خامنه ای و امثال وی بوجود می آید؟ در بساط منقل و وافورش تاخیری پیش می آید؟ چای کنار منقلش دیر می رسد؟ نه. در صورت تحریم من و شماییم که باید مصیبتهای گذشته را دوباره تجربه کنیم. آیا خانم رجوی این را نمی فهمد؟
در مورد مجاهدین من حکم کلی نداده ام. من میدانم و اشاره هم کرده ام که بسیاری از بدنه مجاهدین جزو خالصترین و پاکترین و انسانترین جوانان این مملکت بوده اند اما متاسفانه رهبران آنها افراد فاسدی هستند.من هم مانند شما از اعدامهای سال 67 و قبل و بعد از آن متاثر هستم و معتقدم که آخوندها از بزرگترین جانیان تاریخ ایرانند ولی این باعث نمی شود از خانم رجوی انتقاد نکنم. جانی بودن آخوندها دال بر حقانیت خانم رجوی نیست. انتقاد من از خانم رجوی به هیچ وجه تحت تاثیر جو رسانه های حکومتی نیست.
اما در مورد اینکه هیچ فرمانده نظامی در انتخابات برگزیده نمی شود جای بحث دارد. اولا که خانم رجوی فرمانده نظامی نیست و تازه اگر هم باشد دیگر رییس جمهور برگزیده چه صیغه ایست؟! رییس جمهور یعنی رییس همه و برگزیده یعنی انتخاب شده که خانم رجوی نه رییس همه است و نه انتخاب شده.
امیدوارم که به آرمانهایت بی احترامی نکرده باشم. من انتقادی کرده ام که گمان میکنم به جا باشد. شاید هم من اشتباه کنم که در آنصورت مطمئن باش اگر بعدا به این نتیجه برسم در اولین فرصت از شما معذرت خواهم خواست.

Blogger آزادیخواهان زاگرسی2 فرموده است
با درود فراوان امید جان
توجیه منطقی و روان شما را خواندم.
قبل از هر چیز شما را ارجاع می دهم به آخرین مطلبی که نوشته ام ودر واب یکی از دوستانی است که مرتبا همه چیز را رد می کند .جنگ ،تحریم،و خلاصه هر راهی که عملا ما واین آخوندها را از شر یکدیگر راحت کند توسط این دوستان نفی می شود .بسیار خوب منهم با شما موافقم .تحریم وجنگ نه .ولی چه چیزی آری؟آیا ادامه حکومت آخوندها راه درست است؟
راستش فعلا من خودم هم دقیقا نمی دانم جواب این سئوال چیست؟
اما در مورد خانم مریم رجوی باید بگویم ایشان یک فرمانده بی نظیر نظامی بوده است!!اگر دوست داشتی مطالبی برایت پیدا خواهم کرد و آنها را برایت پست می کنم که ببینی موقع حمله کردن همین پاسدارانی که الان مردم مثل عزراییل از آنها می ترسند .یکی از برنامه ریزیهایشان این بوده است که به منطقه ای که مریم رجوی فرماندهی می کند حمله نکنند!از این هم که بگذریم در فرصتهای آینده دلیل این انتخاب مریم رجوی را تاآنجا که خودم می دانم برایت خواهم گفت.در ضمن اصلا لازم نیست چیزی را نگویی.
مجاهدین یک نشستهایی دارند که در آن از همه خواسته می شود که هر چیزی توی دلشان است مثلا حتی بدترین فحشها راجع به مریم و مسعود و هرکسی.آنها را برزبان بیاورند و دلیلش را هم بگویند.می دانی چرا؟
چون وقتی پایه کار را شما بر صداقت وایثار بگذارید دیگر چیزی برای مخفی کردن ودر گوشی گفتن وجود ندارد. البته رای درک بعضی چیزها باید توی فاز آن قرار گرفت بعد راجع به آن صحبت کرد .امیدوارم تا اینجای بحث من هم مثل خودتان منطقی بوده باشم
به هر حال در آینده راجع به آنهم صحبت خواهم کرد
فعلا بدرود

Anonymous Anonymous فرموده است
شما ودلسوزي ؟خيلي عجيبه شما اگر فرصت يابيد همه را به کشتن ميدهيد؟

پیام شما؟…