ایران آزاد
ایران آزاد
مطلبی زیبا و رسا در نقد آراء داریوش سجادی، در خبر نامه گویا دیدم که بد نیست بخوانید. این نوشته برخی از تناقضات گفته های وی را در کنار هم قرار داده است و گوشه ای از شخصیت وی نمایان کرده است. چهره هایی مثل داریوش سجادی خائنین به قشر روشنفکر ایران هستند و باید نزد ملت ایران بهترشناخته شوند.
5 پیام:
Blogger Winston فرموده است
Movafegham

Anonymous Anonymous فرموده است
درود بر شمادوست جدید..
لطف کردی..
در ضمن صفحهای که بهش لینک دادی برای من باز نمی شه..
لبخند بزن...

Anonymous Anonymous فرموده است
عزیز جان ، مطلبت خوب است ، اما راستش را بخواهی ، دین و سرمایه ، بخصوص بازار باد كرده و فربه شده ، بد جوری در خطر است ، شاید در این توفان در راه ، چیز زیادی به فقیر فقرا نرسد ، اما همه چیز را ویران خواهد كرد .
در این میان بسیاری ، هر كدام به روش ویژه خود ، در فكر نجات اسلام و بازار هستند :
۱ـ اخوند ها، بسیجی ها ، پاسدارهای به مال و منال رسیده ، ذوب شدگان ولایت فقیه .
۲ـ حزب مشاركتی ، خاتمی چی های گفتگوی تمدنها ، نهضت ازادی ها ، ملی مذهبی ها ، قهرمان سازهای دور بر گنجی و خود گنجی ، سروش ها ، اقاجری ها ، كدیور ها و.... !!
۳ـ توده ای اكثریتی ها ، شیرین عبادی ها ، مهرانگیزكار ها ، نبوی ها و......
۴ـ مجاهدین ، سلطنت طلب ها ، و جمهوری خواهان دینی و لائیك
بله ، این مجموعه هفتاد و دو رنگ ، بد جوری به تلاتم افتاده اند ، وای به حال ملت زجر كشیده و خفته !!!

Blogger آزادیخواهان زاگرسی2 فرموده است
با درود
امید عزیزم نظر زیبا و کارشناسانه ات را خواندم .دوست دارم راجع به آن بحث کنیم ولی یک مقداری وقت تنگ امده است.
خیلی منطقی و مناسب نوشته بودی فقط خواهش من این است که در افکارت به جای پنجاه درصد ،صد در صد واقعیت را درنظر بگیر و بعد شروع به تحلیل کن.
در مورد کمک برای وبلاگ هم بی نهایت شرمنده شما خواهم شد .و امید به تلافی خواهم داشت .منتهای مراتب اینقدر مشکل دارم که نمی دانم اولش کدامش را باید حل کرد؟
مثلا همین لیست بلاگ رولینگ که من نفهمیدم چه جوری است؟
یا همان مطلب در مورد کنترل شیفت که فرمودی را انجام دادم ولی خاک تو سر شدم .چون همه نوشته هایم از این ور صفحه فرار کردند به آنور صفحه
خلاصه در راه خدا به این مسکین هر چه بیاموزی خدا در آندنیا امیدوارم که ریاست مایکرو سافتت بکند .بالام جان
با درود
خیلی خیلی نظرت قشنگ بود .اگه وقت کردم حتما با هم صحبت می کنیم.

Anonymous Anonymous فرموده است

پیام شما؟…