ایران آزاد
ایران آزاد
5 پیام:
Anonymous Anonymous فرموده است
سلام
در کودکانه بودن خیلی از روش های موجود در کل دنیا شک ندارم......

Anonymous Anonymous فرموده است
نوشته جدیدم، الهام گرفته از نگاشته شماست.

Blogger آزادیخواهان زاگرسی2 فرموده است
با درود امید عزیز
چندین روز به شما سر می زدم ولی آپ نمی کردی .یه هو ماشاللا چندین مطلب با هم زدی .خوب البته ذغال خوب و رفیق خوب ادم رو معتاد می کنه وسوژه خوب هم آدم را بلاگر می کنه.این بی پدر های ملا ها هم انگار کار وزندگی ندارند به جز سوژه سازی برای امت همیشه بلاگر.راستی از لینکت هم ممنون ولی جای اسم ما اون بالای دوستان دیگه بدون تعارف واقعا سنگینه .اگه لطف کنی یه جایی اون گوشه موشه ها قایمش کن فقط خودم وخودت ببینیمش!!راستی من هم لینک شما را قبلا گذاشتم ولی مثل شما نه سلیقه دارم ونه بلدم چه جوری وبلاگم رو تر وتمیز کنم ولینک گذاری ام هم از این قاعده مستثنی نیست. به هر حال ببخشید دیگه
پیروز باشید

Blogger آزادیخواهان زاگرسی2 فرموده است
البته با عرض معذرت چون من قبلا سایت ایران ازاد را لینک داده بودم مانده بودم که با چه اسمی لینک شما را بگذارم و آخرش نوشتم وبلاگ آزادی ایران اگه این اسم مورد تایید شما نیست لطفا بفرمایید تا عوضش کنم.
بدرود

Anonymous Anonymous فرموده است
That's a great story. Waiting for more. »

پیام شما؟…