ایران آزاد
ایران آزاد
سخنگوی دانشمند دولت! جناب دکتر الهام، با اشاره به اینکه مبنای مصوبه قبلی تغییر ساعت رسمی کشورصرفه جویی در مصرف برق بوده است، اعلام کرد که از طرفی بررسی های دقیق وکارشناسانه ای که تایید کننده این صرفه جویی باشد و مشخص کند که آیا تفاوتی در مصرف برق در 6 ماهه اول سال با تغییر ساعت ایجاد می شود یا خیر وجود ندارد و از طرف دیگر تغییر ساعت رسمی کشور باعث سردرگمی در بخش های زیادی از جامعه می شود بنابراین هیئت وزیران درجلسه امروز خود پس از بحث و بررسی و ارایه گزارشهای کمیسیون های تخصصی مصوبه تغییر ساعت رسمی کشور را لغو کرد.
در این که بررسی دقیق و کارشناسانه ای در این مورد انجام نشده شکی نیست و این قسمت از حرف وی درست است. اصولا در این مملکت چه کاری بر اساس کار کارشناسی صورت گرفته یا می گیرد که این دومیش باشد؟ آن تغییر ساعت بر اساس تقلید از کشورهای دیگر بوده و اکنون که جناب رییس جمهور خاکی و مردمی! قصد مقابله با همه دنیا، باًی نَحو کانَ، را دارد این تغییر ساعت را هم لغو کرده است تا اوج خصومت جمهوری اسلامی را با جامعه جهانی نشان دهد! اما این که گفته است تغییر ساعت باعث سردرگمی بخشهای وسیعی از مردم می شود، به این جهت است که آخوندهای کله پوک و کودن را بعنوان بخش وسیعی از مردم در نظر گرفته است! من هر چه فکر کردم نفهمیدم که چه سردرگمی بوجود می آید!
جالب این است که وی اضافه کرده که ساعات کاری مدارس و ادارات و بانکها و ... یک ساعت تغییر می کند! یک ضرب المثل هست که میگه "چه سر به کلاه و چه کلاه به سر"!!!
در ضمن اولین مسئله ایجاد شده تغییر ساعات پروازهای خارجیست. بر این اساس ساعت پرواز هواپیماهای به مقصد خارج از کشور یک ساعت تغییر می کند. البته آن دسته از آخوندهای کودنی که مسافر خارج از کشور هستند احتمالا در جلسات توجیهی شرکت خواهند کرد تا این تغییر ساعت پرواز برایشان تفهیم شود و احیانا دچار سردرگمی نشوند! ( کاریکاتور را هم از وبلاگ آقای نیلیان بدون اجازه برداشتم که امیدوارم کار بدی نکرده باشم)
6 پیام:
Anonymous Anonymous فرموده است
salam mamnoon ke sar zadi sal no mobarak weblog khobi dari movafagh bashi

Anonymous Anonymous فرموده است
omıd jan! sale khobı barat arezo mıkonam! ın hazarat ham ke khodeshono kardan maskhare khaso am!

Blogger نیما نیلیان بوشهری فرموده است
سلام دوست عزیز
من که خوشحال شدم
نوشته ات را دوست داشتم دوست خوبم
امیدوارم که همیشه خوب باشی

موفق باشی رفیق

چائو

Anonymous Anonymous فرموده است
omid khan sale no shoma ham mobarak
sale khobi dashte bashid

Anonymous Anonymous فرموده است
سوال:
1-آيا هيچكدام از كشورهايي كه ساعت تابستاني و زمستاني دارند به اين بررسيهاي دقيق و كارشناسانه نرسيده اند!!؟؟ يعني 14 سال مردم سر كار بودند و خبر نداشتند !!!
2-آن زمان كه اين تصميم اتخاذ شده بود آيا هيچ كار كارشناسانه روي آن صورت نگرفته بود ؟
3- آيا اعلام آن در زمان مناسب تري نمي توانست صورت پذيرد؟

توصيه مي كنم اين بررسيهاي دقيق و كارشناسانه به اطلاع همه كشورهايي كه ساعت تابستاني و زمستاني دارند برسد تا منتفع شوند. بيخود نيست كه رئيس جمهور ما ادعا مي كند از همه اكناف عالم براي حل مشكلاتشان بما مراجعه مي كنند! ما اينيم ديگه!!!

Anonymous Anonymous فرموده است

پیام شما؟…