ایران آزاد
ایران آزاد
بالاخره نوبت به ناطق نوری هم رسید! ناطق نوری در جریان انتخابات ریاست حمهوری به خامنه ای گفته بود که آقازاده تون به نفع یکی از کاندیداها فعالیت می کند و این به پر عبای خامنه ای برخورده بود و در پاسخ گفته بود آقا مجتبی خودش آقاست نه آقازاده! ظاهرا آن برخورد و برخوردهای احتمالی بعدی برای خامنه ای قابل تحمل نبوده است و امروز شاهدیم که عوامل خامنه ای مامور شده اند که پشت پرده زندگی ناطق را افشا کنند. سایتهای وابسته به بیت رهبر (عارف نیوز و کسری نیوز و ...)و عوامل تندروی جناح راست حملات بی پروا و شدیدی را علیه وی آغاز کرده اند. در مرحله اول از اموال و دارایی های وی و شرکت وی در قاچاق عتیقه جات و حفاریهای غیرمجاز و ... سوال شده است. زمانی که ناطق در انتخابات دوم خرداد شکست خورد و انتخابات هیئت رییسه مجلس آغاز شده بود، چرا خامنه ای دستور داده بود که ناطق رییس مجلس بماند و هیچ کس دیگری کاندید نشود؟! آیا آن روز خامنه ای از اموال و داراییهای ناطق و نوع زندگی و حتی فعالیتهای آنچنانی وی بی خبر بود؟! نه. آن زمان جناب ناطق به قول خودش سرباز پا در رکاب رهبر و ذوب در ولایت بود اما امروز نقطه ذوبش بالا رفته است!
5 پیام:
Blogger آزادیخواهان زاگرسی2 فرموده است
سلام
امید گرامی
گرگ ها یکدیگر را برخواهند درید
از اول انقلاب هم اینچنین بوده
اینها مشتی دزد و قاتل و جانی هستند که فقط منافع مشترکشان که غارت ملت ایران است آنها را به هم پیوند می دهد.به همین دلیل از همان اول انقلاب هم این دایره قدرت اینها تنگ و تنگتر شده است و هر روز مثل گرگ یکی از خودشان را تکه پاره می کنند وبی رون می اندازند.
حالا منتظر بعدیهاش هم باش
راستی ایمیل واست فرستادم
گرفتی؟

Blogger آزادیخواهان زاگرسی2 فرموده است
امید جان شرمنده ام میکنی
واقعا ازت سپاسگزارم
به امید فرصتی برای جبران .چشم
مزاحمت می شم

Anonymous Anonymous فرموده است
امید جان
بازی سیاست ، بالا و پائین زیاد دارد

Anonymous Anonymous فرموده است
واقعا خيلي خر تشريف داريد.مهملات بافي مينماييد به زعم اينکه خزعبلات شما را فردي باور دارد؟

Anonymous Anonymous فرموده است
راستي داشت يادم ميرفت.آنهايي که نظرات شما را تاِييد ميکنند خودتان هستيد ميخواهيد بگيد طرفدار داريم ولي به خدا نه ! همه اش خودتون هستيد. همه مي دانند وشما هم ميدانيد. عوضيها!؟

پیام شما؟…