ایران آزاد
ایران آزاد
روحاني در پاسخ خبرنگارآفتاب كه پرسید، برخی رسانه‌ها و تریبون‌های خاص مدت تعلیق غنی‌سازی اورانیوم در تاسیسات هسته‌ای در کشور در زمان مدیریت شما در پرونده هسته‌ای را با الفاظ نامناسبی چون «اعمال خائنانه» ارزیابی می‌کنند گفته است: ما هیچ موردی بدون موافقت،‌کاری نکرده‌ایم و حتی در این موارد به موافقت شفاهی بسنده نکردیم و موافقت کتبی مقام معظم رهبری را درباره تمامی تصمیمات هسته‌ای گرفته‌ایم و آن‌گاه کارها را انجام دادیم.
اين بدان معنيست كه جنابِ رهبر معظم! حتي مورد اعتمادِ كارگزاران خودش هم نيست و حرفش برای آنها سند نیست و آنها از وی امضا می گیرند تا کاری انجام دهند! عجب رهبری!
اين هم معني تغيير جزئي! قبلا دانشجو پس از فارغ التحصيلي و در صورت يافتن كار از حقوق ماهيانه اش اجاره خوابگاه كسر مي شد و اكنون اگر دانشجو پيشاپيش اجاره خوابگاه را ندهد وي را به خوابگاه راه نمي دهند!
توجه شود كه وزير علوم خود از اعضاي هيئت علمي دانشگاه كرمان است و قطعا از آن مصوبه و اين آگهي نبايد بي خبر باشد! وي اخيرا فرموده است: عملكرد وزارت علوم در طول تاريخ بي‌سابقه است. ظاهرا اين قسمت از حرف وي خيلي هم بي ربط نيست!
جنتی در نماز جمعه اظهار كرده است: اعدام اخير اشرار از بهترين اقدامات انتظامي ، سياسي و فرهنگي بود. اگر حضرت علي (ع) بود بيشتر از اين تعداد اشرار را اعدام مي‌كرد.
اگر حضرت علي همين باشد كه در عكس مي بينيم، هيچ هم بعيد نيست كه حرف جنتی درست باشد! (عكس روبرو بنا به نوشته پيك نت قديمي ترين تصوير از حضرت علي است كه هم اكنون در موزه لوور نگهداري مي شود).
به اين سخن علمي و گهربار جناب آقاي رئيس جمهور نابغه ايران توجه كنيد: "آزاد سازي انرژي، تورمي بيش از 100 درصد ايجاد مي كند كه اين ميزان در اقشار كم درآمد بسيار بيشتر است."!
بنا به اين نقل قول نرخ تورم در ايران رقم ثابتي نيست و براي افراد مختلف بر اساس ميزان درآمدشان متفاوت است!
____________________
پ.ن. اول فكر كردم ممكن است اين اشتباه خبرنگار بازتاب باشد اما اين خبر در فارس و ايسنا هم به همين صورت آمده است!
شايعه شده است كه آيت الله مشكيني به بيماري "اچ آي وي" مبتلا شده است. البته اين شايعه را تا كنون فقط در سايت پيك نت ديده ام و آن هم مرجع انتشار خبر را همان افشا كننده تجاوز و قتل زهرا كاظمي ذكر كرده است و در ضمن گفته است كه به همين دليل پرونده پزشكي وي محرمانه است.
به صحت و سقم خبر كاري ندارم ولي مگر قرار است كه نامه رسان امام زمان از معرض ابتلا به بيماري اچ آي وي به دور باشد؟! خب او هم بنده خداست. بالاخره به طريقي (البته حتما شرعي، مثلا انتقال خون يا خوابيدن در طاقچه و وقوع زلزله و سقوط روي شخصي آلوده و نهايتا انجام عملي ناخواسته! يا تزريق با سرنگ آلوده يا...) ممكن است اين بيماري را گرفته باشد!
مي گويند كه در سال 85، بيش از 5 برابر ميزان مورد نياز، شكر وارد كشور شده است. خب چه اشكالي دارد؟! مردم حسابي شيرين كام مي شوند! جيبِ آقاياني امثال مصباح يزدي و فرزندان مكارم شيرازي و ... هم پُر مي شود و ... كارگران هفت تپه خوزستان هم بروند با همان شكر وارداتي كامشان را شيرين كنند. سرمايه هنگفت تاسيسات هفت تپه هم في امان الله!
خداوند هيچگاه مملكت امام زمان را فراموش نمي كند!
قبلا نوشته بودم که شخصی در گوگل عبارت "کون خامنه ای" را سرچ کرده بود و به وبلاگ من رسیده بود! و جالب آنکه علت آن هم دسته گلی بود که شخصی به نام مهدی، که خود را از جنودالله معرفی کرده است، به آب داده بود! این عضو جنودالله در یک کامنت 8 بار از واژه "کون" استفاده کرده بود! خلاصه فرهنگ جنداللهی را به وضوح نشان داده بود! امشب هم بیخوابی به سرم زده بود و سرگرم وبگردی بودم که دیدم شخصی از هاست وزارت جهاد کشاورزی با آی پی (...)* با سرچ عبارت "فیلم سکسی" به این پست از این وبلاگ رسیده است! و جالب آنکه پس از رسیدن به این وبلاگ، علیرغم اینکه موردِ جستجویش را در این وبلاگ پیدا نکرده است، حدود 2 ساعت و 12 دقیقه هم از صفحات مختلف این وبلاگ (آن هم در ساعات اداری) دیدن کرده است! این هم از کارمند جهاد، که کار سازندگی این مملکت به وی محول شده است! معلوم نیست که در ساعت کاری با سرچ این عبارت قصد سازندگی داشته است یا کشاورزی یا جهاد؟! احتمالا قصد جهاد داشته است!
___________
* بنا به توصیه یکی از خوانندگان آی پی رو پاک کردم.
بنا به اخبار رسیده، حال رییس مجلس خبرگان و نامه رسان امام زمان که لیست نمایندگان مجلس هفتم را به امضای امام زمان رسانده بود بسیار وخیم است. با مرگ احتمالی ایشان، هنوز معلوم نیست چه کسی باید اسامی نمایندگان مجلس هشتم را به امضای امام زمان برساند؟! لذا اگر در انتخابات مجلس هشتم پیروان ولایت رای نیاورند، مقصر اصلی امام زمان خواهد بود که امضای خویش را به موقع و از طریق مقتضی ارسال نکرده است! (البته اگر تا کنون و از طریق وی یا شخص دیگری امضای خویش را ارسال نکرده باشد.)
جناب دری نجف آبادی در مزایای حکم سنگسار و رد نظر منتقدان این حکم فرموده اند: "... اگر اين موردي كه منجر به صدور حكم شده براي خود آن منتقدان اتفاق مي افتاد چه مي كردند...".
با این حساب دلیل اصرار آخوندها بر اجرای حکم سنگسار تا حدی روشن می شود! آنها از این موضوع در هراسند که برای خودشان این مورد اتفاق افتد و احتمالا نشانه هایی هم دال بر آن دیده اند و خود و خانواده خود را شدیدا در معرض این اتفاق می بینند!
با توجه به تحصيلات عالي آقا در حوزه علميه، احتمالا اين عكس وي را در حال مكاشفات و تحقيقات در باره عينِ نجاست نشان مي دهد؟
وی نگفته است آن چه انگیزه ایست که آنقدر قوی است که شخص را به این اندازه ترغیب می کند که در این رقابت تنگاتنگ و چندصدهزار نفری موفق شود و در عین حال در تضاد با جداسازی هم باشد؟!!!