ایران آزاد
ایران آزاد
جناب رئیس جمهور، محمود احمدی نژاد ، در وبلاگ شخصی اش نوشته است «من اقدام رژيم آمريكا در انگشت‌نگاري از مسافران را اقدامي توهين‌آميز به حرمت بشري مي‌دانم كه با كرامت انساني در تضاد است و اين نوع برخوردها از همان جنس برخوردهاي قرون وسطايي است كه دوران آن به پايان رسيده است... اما انتظار ايرانيان از ما مسئولين اين است كه رفتارهايمان بر اساس فرهنگ غني اين سرزمين باشد و حتي براي مقابله به مثل كه حق طبيعي ماست، راضي نيستند كرامت انساني مسافران مجاز آمريكايي كه ميهمان ملت ايران محسوب مي‌شوند خدشه‌دار شود. درخواست من از مجلس محترم شوراي اسلامي مبني بر عدم تصويب قانون مقابله‌به‌مثل و انگشت‌نگاري متقابل از اتباع آمريكا نيز بر اساس همين نكته بود.»
آخ از این دل نازکی!!! وقتی که نیروهای انتظامی در سطح شهر و ایستگاههای جاده ای و بین شهری به بهانه مشکوک بودن، انگشت در ماتحت هم میهنان خود فرو می کنند، کرامت انسانی شان خدشه دار نمی شود!؟ وقتی که اتوبوس های بین شهری در ایست بازرسی ها ساعت های متمادی معطل می شوند و حتی در این ایست بازرسی ها هیچ مسافری حق ندارد از اتوبوس پیاده شود و مجبور است آن شرایط طاقت فرسای اتوبوس و هوای خفه و دم کرده آن را در حالت سکون ساعتها تحمل کند، کرامت انسانی شان مخدوش نمی شود؟! وقتی که یک ایرانی با همسر یا خواهرش در خیابان راه می رود و نیروی انتظامی از آنها مدرکی دال بر نسبت فامیلی می خواهد کرامت انسانی کاملا محفوظ می ماند؟! وقتی که یک انسان را (به هر گناهی) با تکه های سنگ و در ملا عام زجرکش می کنند(سنگسار) و وقتی که در زندان اوین به یک خبرنگار و عکاس تجاوز می کنند و سپس وی را می کشند، وقتی که برای تسویه حسابهای شخصی یا گروهی جمعیت کثیری از هم میهنان بیگناهمان در یک هواپیما سربه نیست می شوند و سرمایه های مادی و معنوی مملکت به باد می رود، وقتی که ... کرامت انسانی هیچ گونه خدشه ای نمی بیند؟! فقط وقتی که یک آمریکایی می خواهد به ایران بیاید، اگر از وی اثر انگشت بگیرند کرامت انسانی اش مخدوش می شود!!!
می گویند که احمدی نژاد قیافه اش شبیه هنر پیشه سریال آرایشگاه زیبا که لهجه قزوینی داشت (محمود بصیری) است! ولی به نظر می رسد که باطنش سنگ پای قزوین را روسفید کرده است!
حجة الاسلام حسني ، امام جمعه اروميه (ملا حسني معروف) شوراي نگهبان را سنگر ضد انقلاب خواند. وي در گفتگو با روزنامه سرمايه گفت:«به دليل اين كه پزشك معالجم مرا به مدت سه ماه ممنوع المطالعه! كرده است، نتوانستم در آزمون كتبي داوطلبان مجلس خبرگان شركت كنم و اسناد و مدارك لازم را هم در اين زمينه به شوراي نگهبان ارايه كردم ولي شوراي نگهبان آن‌ها را رد كرد و به نظر من رد صلاحيت شدن من از افرادي سرچشمه مي‌گيرد كه در سنگرهاي ضدانقلاب هستند». ملاحسني همچنين در مورد منظور خود از كانديد شدن در انتخابات مجلس خبرگان گفت:«من فقط به خاطر تغيير در قانون اساسي مي‌خواستم وارد مجلس خبرگان شوم، چون قانون اساسي فعلي به حقوق اساسي رهبري نپرداخته است و اعضاي مجلس خبرگان فعلي طي اين هشت سال نتوانستند اين نقص قانون اساسي را رفع كنند...با توجه به اين كه قانون اساسي كشور ما از شرقي‌‌ترين و جامع‌ترين قوانين اساسي دنيا است اما به نظر من در بحث اختيارات رهبري نواقصي وجود دارد و بايد اصلاح شود و به مقام رهبري اختيار عزل رييس‌جمهور، عزل رييس مجلس و همچنين انحلال مجلس داده شود تا همان‌طوري كه امام زمان(عج) اين اختيارات را دارند، نمايندهء او هم اين اختيارات را داشته باشد.» (وي نگفته كه شرقي ترين يعني چي؟!)
خانم زهرا امیر ابراهیمی با آن مصاحبه اي كه با گاردين انجام داده بود براي خودش مشكل ايجاد كرد. معاون دادستان تهران ، محمود سالار كيا در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: "بازيگر سريال نرگس بايد ادعاهاي جديد خود را اثبات كند."
هنوز ساعاتي بيش از سقوط هواپيماي سپاه نگذشته كه جناب شاهرودي، رئيس قوه قضائيه و متخصص همه فن حريف، اظهار نظر كارشناسي مي فرمايند! ايشان گفته اند: "بي‌احتياطي در خريد، اجاره و استفاده از اين نوع هواپيماها موجب چنين حوادثي و باعث خسارت‌هاي غير قابل جبران شده است".
ايشان بفرمايند كه اگر چنين است، چرا سرمايه گذاري عظيمي براي ساخت هواپيماي آنتونوف در داخل ايران صورت گرفته است؟
آيا هواپيماي c-130 هم در خريدش بي احتياطي صورت گرفته است؟ هواپيماي ايلوشين سپاه كه 302 نفر پاسدار را اززاهدان به كرمان مي برد (اين پاسداران به منظور محافظت از جان رهبر عزيز كه قصد عزيمت به زاهدان را داشت به زاهدان رفته بودند ولي از آنجا كه رهبر عزيز حالِ به زاهدان رفتن را نداشتند، سفرشان را به تعويق انداختند و اين پاسداران مجبور شده بودند كه به كرمان مراجعه كنند تا پس از چند روز تعطيل دوباره به زاهدان برگردند) هم در خريدش بي احتياطي شده بود يا اينكه هواپيماي باربري را به منظور حمل مسافر استفاده كرده بودند؟! هواپيماي حامل سردار كاظمي كه در حوالي اروميه سقوط كرد چي؟ هواپيماي ياك-40 حامل عده اي از جمله دكتر دادمان وزير راه و ترابري چطور؟
جناب شاهرودي! تو اصلا مي داني كه هواپيما چيست و چطور كار مي كند كه با اين قاطعيت اظهار نظر مي كني؟
هر وقت توپولوف و ياك و آنتونوف و ايلوشين سقوط مي كند، مي گويند هواپيماي روسي بوده و تكنولوژي ضعيفي داشته! (نمي دانند كه در صنعت هوا و فضا هنوز آمريكا هم به پاي روسيه نمي رسد؟) و هر وقت هم هواپيماي غربي سقوط مي كند مي گويند تحريم هستيم و در تامين قطعات مشكل داريم! آنهايي كه شعار مبارزه با مافيا مي دادند بدانند كه سياه ترين و كثيف ترين مافيا در صنعت هوانوردي ما ريشه دوانده است و آنها يا نمي خواهند و يا (خوشبينانه) جرات ندارند با آن مبارزه كنند!
بازتاب مظلبی دارد با عنوان «تصاوير حضور سران نظام در بزرگداشت آيت‌الله‌ تبريزي» که حاوی تعدادی عکس مانند عکس روبروست!
نظامی که سران اش اینها باشند...
آقاتهراني، از مريدان مصباح براي دفاع از وي گفته است: اولين بار از فرانسه، بني صدر گفت كه مصباح به دنبال خلافت است...
طفلكي با اين حرف مي خواسته از مصباح دفاع كند و بني صدر را بكوبد! در صورتيكه اين حرف فقط تبليغ مثبتي براي بني صدر است!
جناب فرزاد! ميهن پرست يعني چه؟! اگر جانِ هم ميهنانمان برايمان اهميتي نداشته باشد، از آن ميهن به جز مشتي خاك چه مي ماند كه آن را بپرستيم؟! وانگهي چرا اين ميرزاجوادها به جاي كشتن و به گوركردن ديگران،خودشان نمي بايست كشته مي شدند؟ شهادت خوب بود براي همسايه؟!!! ضمنا بنده معتقدم كه همه انسانها چه ايراني و چه غير ايراني محترمند و نبايد جانشان بخاطر منافع ميرزاجوادها تلف شود.
موسسه تايمز يك نظر سنجي براي انتخاب شخص سال تايمز(TIME's Person of the Year ) برگزار كرده است. در توضيحي كه در سايت مزبور نوشته شده، آمده است كه اين شخص مي تواند به واسطه تاثير خوب يا بدش بر اخبار و زندگي ما، انتخاب شود (the person or persons who most affected the news and our lives, for good or for ill). جالب است كه تا امروز(چهارم آذرماه) احمدي نژاد با كسب 32% آرا ، رتبه نخست را حائزشده است. اينكه انتخاب كنندگان به چه دليل (خوب يا بد بودن) احمدي نژاد را انتخاب كرده اند، قضاوتش به عهده خواننده است؛ نكته جالب اينجاست كه مديران سايت رجا نيوز (طرفداران پروپاقرص احمدي نژاد) با ديدن اين موضوع حسابي ذوق زده شده اند و لينك آن را در صفحه نخست سايت خود قرار داده اند!
به عبارت ساده تر وی گفته است که میرزا جواد در کشتن و به گور کردن جوانان این مملکت نقش موثری داشت!
سرانجام خانم امير ابراهيمي به قسمتي از توصيه بنده عمل كرد و به جاي شكايت از سايت هاي خبري منتشر كننده اخبار، در مصاحبه اي 45 دقيقه اي با گاردين، همه چيز را به گردن نامزد سابقش انداخت!
وي در اين مصاحبه گفته است كه نامزد كينه توز سابقش، كه وي يك سال پيش به علت خيانت از وي جدا شده است، با تكنيك هاي استوديويي، براي تخريب موقعيت حرفه اي وي اين فيلم را مونتاژ كرده است. گاردين همچنين نوشته است كه نامزد سابق نقش خود را در فيلم پذيرفته اما ادعا كرده است كه اين فيلم با پيشنهاد خانم اميرابراهيمي تهيه شده و خودِ وي نيز آن را منتشر كرده است!
جناب منوچهرخان هم كه مثل بچه هايي كه در بازي مي بازند و با جر دادن شروع به فحش دادن مي كنند، پس از اين شكست گفته است: "کانادا عددی نيست که بخواهد در اين کارزار ادعايی کند ... " طفلكي منوچهر! نه داخل ايران كسي تحويلش مي گيره نه خارج! هركي جاي اون بود شايد فحش خواهر و مادر هم به كانادايي ها مي داد!
آنچه كه من در پست هاي قبل راجع به خانم زهرا امیر ابراهیمی نوشته ام، مخاطبم شخصِ خانم امير ابراهيمي نبود بلكه نقدي بر رفتار و منش آخوندي (حرص به دیدن هر چيز مربوط به سكس) بود كه در متن جامعه ما سرايت كرده است. اما گفته هاي بعدي اين هنرپيشه مرا بر آن داشت كه اين پست را بنويسم.
خانم زهرا اميرابراهيمي در مصاحبه اي گفته است كه " از رسانه های پخش کننده ی اخبار جعلی شکایت می کنم" !
دو فرض پيش روي ماست. فرض اول اينكه ماجرا واقعيت بوده و اين خانم به اجبار يا دلخواه با آن پسر يا دستيار كارگردان رابطه داشته و آن آقا قصد سوء استفاده از خانم اميرابراهيمي را داشته است كه در اين صورت خانم امير ابراهيمي بايد از همان آقا شكايت كند و نه از رسانه هاي پخش كننده خبر! وي مي تواند بگويد كه خطبه عقد خوانده بوديم و بدون هيچ منع شرعي رابطه سكسي داشته ايم ، اما اين آقا بعدا با انگيزه اخاذي يا ... به انتشار فيلم دست زده است و ...
فرض دوم اينكه ماجرا صحت نداشته است و فيلم جعلي است كه باز هم خانم امیر ابراهیمی بايد از همان آقا و نيز خانمِي كه نقش بَدَل وي را بازي كرده است و منتشر كنندگان سي دي شكايت كند.
اينكه بگويد :زهرا هزاران تكه شده است براي شما / چرا باید چنین شهروندان بدون تعصب و حمیتی داشته باشم؟/ بد نيست ما مدعيان آزادي و انسانيت، خود را لحظه اي جاي ديگري بگذاريم ... و يا احيانا سيدحسن خميني برايش مايه بگذارد! و ... اصلا هر كدام از دو فرض فوق درست باشند نيازي به اين سخنان نبود و وي مي توانست براحتي توجيه فقهي و عرفي و ... برايش ارائه كند چرا كه با هر كدام از فرض هاي فوق، وي نه مجرم بود و نه خطاكار. (آيا فرض سومي هم مي توان يافت؟!)
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
درخبر آفتاب به تاريخ 20 آبان از قول رييس پليس امنيت آمده: خانم زهرا امير ابراهيمي خودكشي نكرده است و حتي اثبات شده كه آن فيلم ربطي به خانم اميرابراهيمي ندارد! اما در خبر27 آبان همين سايت از قول همان شخص آمده كه: فردی كه در این CD در كنار بازیگر سریال نرگس حضور داشت روز بیست و هفتم مهرماه به مقصد ارمنستان از كشور خارج شده بود كه... اين دوخبر از قول يك منبع بيانگر افزايش احتمال اصالت فيلم در ذهن رييس پليس امنيت است.
اين عكس بنا به گفته عكاس، مربوط به يك كنفرانس علمي سرطان سينه هست! بنا به گفته جنتي، ايران تا 50 سال آينده قرار است حرف اول را در علوم جديد بزند!
كروبي در مصاحبه اي با خبرگزاري مهر، در مورد نهمين انتخابات رياست جمهوري گفته است: «...یکی از خیر اندیشان به من گفت: خوب تو وعده بده اما عمل نکن ...»!!!
كروبي با چه استدلالي چنين شخصي را خيرانديش مي پندارد! اين چگونه خير انديشي است كه دروغگويي را توصيه مي كند !
گاهی از زبان برخی علما! شنیده می شود که در فلان رشته تحصیلی پذیرش دانشجو بیش از حد نیاز جامعه است! چنین اظهار نظرهایی در وهله اول دال بر کوته فکری و درک ناقص گوینده از علم و پژوهش است. در کدام رشته تمام مشکلات کشور حل شده است و نیازی به کار کارشناسی و پژوهش نیست؟! البته مشکلات زیادی در جذب فارغ التحصیلان رشته های مختلف وجود دارد اما عدم توانایی در جذب فارغ التحصیلان به معنای عدم نیاز نیست. اگر هم فارغ التحصیلان قادر به حل مشکلات نیستند، مربوط به ضعف سیستم آموزش عالیست نه اینکه نیاز نداریم. اما اگر معتقدیم که در این مملکت کارها باید مانند گذشته باری به هرجهت و بدون کارشناسی انجام شود، بله در این صورت نیازی به کارشناس و پژوهشگر نداریم!!!
بالاخره نمايندگان مجلس هفتم كه به تائيد امام زمان رسيده بودند ، ماهيت خود و اطرافيانشان را افشا مي كنند!
اگر یک ایرانی بخواهد 5000 دلار(نه 53 هزار دلار!) وام بگیرد (آن هم نه مانند لبنانی ها بلا عوض!) آنچنان وی را سر می دوانند تا منصرف شود! مردم لبنان حق دارند در خانه های 53 هزار دلاری و بیش از آن، آن هم با پول مردم ایران، زندگی کنند اما ایرانی ها با پول خود حق ندارند در خانه هایی حتی ارزانتر زندگی کنند! تصویر فوق مربوط به خانه یک ایرانیست! نه احیانا لبنانی یا ...
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
نکته جالب این است که سایت رجانیوز که توسط طرفداران مصباح اداره می شود به نشر این اخبار پرداخته است! ظاهرا بین مصباح و خامنه ای هم مسائلی پیش آمده است!
البته ماجراي وي واقعا ماندگار و به ياد ماندني است! تا كنون از هيچ رئيس دانشگاهي اينچنين استقبال نشده است؛ از اين رو به جاست كه ماجراي وي را بي نظير و به ياد ماندني بدانيم!
پس از آنكه برخي افراد، براي رفع عواقب سخنان احمدي نژاد در مورد افزايش جمعيت، اعلام كردند كه رئيس جمهور شوخي كرده است، وي اصرار كرده است كه مسئله كاملا جدی بوده است و عده اي با تحريف خبر، وي را مورد تمسخر قرار داده اند!
وي در يك مصاحبه مطبوعاتي گفته است كه «... در هيچ جاي دنيا همبستگي بين رشد اقتصادی و كنترل جمعيت مشاهده نمي‌شود ...به ما مي‌گويند كنترل كنيد، در حالي كه كشورهاي قدرتمند پر جمعيت هستند ...»
اين مردك هنوز تفاوت بين رشد اقتصادي و رفاه جامعه را نمي فهمد! بله ،هم اكنون رشد اقتصادي كشورهايي مانند چين و هند و ... بالاست ولي آيا اين مسئله ربطي به جمعيت زياد و رشد جمعيت دارد؟ از طرفي رشد اقتصادي چنين كشورهايي از كشورهاي توسعه يافته اي مانند سوئد و نرو‍ژ و فنلاند و ... بالاتر است ولي آيا اين رشد بالا بيانگر رفاه بيشتر مردمان آنهاست؟
دانش آموزي كه نمره امتحاني وي از 4 به 8 مي رسد، ١٠٠٪ رشد داشته است اما دانش آموزي كه نمره اش از ١٨ به ١٩ رسيده، تنها حدود پنج درصد رشد داشته است! وضعيت چين و هند و... همانند همان دانش آموز نمره ٤ و ۵ است! اين اراجيف نشان مي دهد كه وي حتي درك اوليه اي از مفاهيم اقتصادي و سياسي ندارد! آيا واقعا حق مسلم ما همين احمدي نژاد است؟!!!
در جدال جناح های مختلف حاکمیت بر سر متروی تهران ، محسن هاشمی هم گاف داد! وی گفته است که با احداث هر خط مترو60 هزار شغل مناسب در سطح مهندسي ايجاد و اگر ٨ خط مترو فعال شود ٣٠٠ هزار شغل تامين مي‌شود. معلوم است که وی هم مانند دیگر مسئولان معنای اعداد و ارقام را نمی فهمد!
اولا که با یک ضرب ساده ٨ در ٦٠ هزار ، عدد ٤٨٠ هزار بدست می آید ، نه ٣٠٠ هزار!
ثانیا اگر فقط ٤٨٠ هزار شغل مهندسی ایجاد شود ، با احتساب مشاغل دیگر کارگری و خدماتی و ... اعداد نجومی بدست می آید!
ثالثا اگر همین ٣٠٠ هزار را صحیح فرض کنیم ، آیا معقول است که چنین نیروی عظیمی در این مجموعه کار کنند؟! لازم است بدانیم که راه آهن جمهوری اسلامی با آن همه سابقه و گستردگی اش (نسبت به مترو) کمتر از سی هزار نفر پرسنل دارد.
با این حساب بانوان قادر خواهند بود به ورزش مورد علاقه شان (اعم از شنا، شیرجه ، کشتی ، ژیمناستیک ، دو و میدانی ، بدنسازی و ...) بپردازند مشروط بر اینکه تحت نظارت مستقیم علما فعالیت کنند و علمای عظام ناظر بر تمرینات آنها باشند!
احتمالا به موجب قانون مجازات اسلامى ، به زودی مقادیر متنابهی حکم سنگسار و اعدام و شلاق و ... توسط جمهوری اسلامی و درمورد منحرفان اروپایی و آمریکایی صادر خواهد شد تا کلیه همجنسگراها به دار مجازات آویخته شوند و دیگران نیز بدون خواندن خطبه عقد یا صیغه ، در ملا عام به اعمال منافی عفت دست نزنند! به موجب همان قانون مجازات اسلامی، برای مونیکا لوینسکی و بیل کلینتون احکامی صادر خواهد شد که اینترپول را ملزم می کند که در صورت یافتن آنها در اسرع وقت آنها را به عقد یکدیگر درآورد! همچنین احکامی صادر خواهد شد که کلیه بنگاههای بزرگ اقتصادی دنیا را ملزم به پرداخت خمس و دیگر وجوهات شرعی می کند.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
*در این حکم وظیفه تشخیص و شناسایی همدستان آنها نیز لابد به عهده اینتر پول گذاشته شده است!
مگر تا كنون كسي از تائيد صلاحيت ناراضی بوده است كه اين بار دوم باشد ؟! چرا از رد صلاحيت ها نمي گوييد؟!!!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
*در ضمن عبارت «اغلب كشور» عبارت درستي به نظر نمي رسد. احتمالا «اغلب نقاط كشور» و يا «اغلب شهرها» درست است!
اعتراض كرده اند كه چرا نمازخانه ورزشگاه صد هزارنفري آزادي بايد چنين باشد؟ وقتي كه همين فضا هم زيادي است و گنجايشي بسيار بيش از نياز دارد چه انتظاری دارند؟! انتظار دارند براي چهار نفر آدم هزينه های ميلياردی خرج شود؟!
كدام آدم عاقلي پس از پيروزي مطلق ، جام زهر مي نوشد؟!
اين گربه از هر ارتفاعي و به هر نحوي كه پرتاب شود با پنجه روي زمين مي آيد!!!
تا آنجا كه ما شنيده ايم، از نظر مذهب تشيع امام زمان نمرده است كه احمدي نژاد و الهام و همسرش بخواهند وي را زنده كنند! وانگهي اگر هم مرده باشد مگر احمدی نژاد حضرت عيساست كه با يك فوت كسي را زنده كند؟!!!
اقدام هاشمی رفسنجانی در افشای نامه خمینی که به پذیرش قطعنامه منجر شد(فارغ از نیت هاشمی در این اقدام) پیامدهای جالبی داشت که یکی از آنها افشای چهره کریه محسن رضایی بود. روزنامه همبستگی در شماره ١٧ آبان خود مصاحبه مفصلی با بهزاد نبوی انجام داده است که در این مصاحبه بهزاد نبوی از افشای نامه جانبداری کرده است. وی فقط در یک جمله از آن مصاحبه طولانی گفته است که ... ‌البته سياست صدام اين نبود كه وارد خاك ما شود هر جا كه تا مرز مي‌رسيد متوقف مي‌شد... و سایت بازتاب از همین جمله استفاده کرده است و مطلبی با عنوان «آخرين وكيل مدافع صدام!» نوشته است که خواندنیست! بازتاب در این مطلب نوشته است که «بهزاد نبوی به دلايلي نامعلوم، كاملا درباره تحركات سازمان مجاهدين خلق و تجاوز اين گروه تروريستي به خاك كشور كه با انجام عمليات پيروزمندانه "مرصاد" ناكام ماند، سكوت كرده، اما به صورتي مفصل به تجليل از استراتژي نظامي صدام مي‌پردازد.»
اولا که یک جمله در آن مصاحبه طولانی چگونه می تواند "تجلیل مفصل" باشد؟ و ثانیا نکته جالبتر اینکه در این مصاحبه بحث در باره جنگ و مسائلی بوده که منجر به پذیرش قطعنامه (در تاریخ ٢٧ تیرماه ٦٧) شده است* در صورتی که عملیات مرصاد مربوط به پس از پذیرش قطعنامه (مردادماه ٦٧) بوده است. بازتاب انتظار دارد که تحرکات مجاهدین خلق را که پس از پذیرش قطعنامه انجام شد به عوامل پذیرش قطعنامه و بحثهای مربوط به آن ربط داد؟!!! ظاهرا بازتاب خواسته است در نقش وکیل مدافع محسن رضایی و جهت خالی نبودن عریضه، صرفا یک مطلبی نوشته باشد!!!
البته اين نوشته به معنای دفاع از نبوي یا...نيست؛ بلکه گویای حماقت نويسندگان بازتاب، اين وكلاي مدافع محسن رضايي ست.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
*عنوان مطلب روزنامه همبستگی "چگونگي پايان جنگ به روايت بهزاد نبوي" می باشد.
اين رئيس ستاد فراموش كرده كه احمدي ن‍ژاد در مقابل خواست مردم قزوين مبني بر ساخت مترو تهران قزوين، گفته بود:« مترو يك وسيله درون شهري است. متروي تهران به اين خاطر به كرج كشيده شد كه بعضي از مسئولين منزلشان در كرج بود.»! شايد هم قم جزو تهران محسوب مي شود و مترو تهران - قم يك وسيله درون شهري محسوب مي شود!!!
شخصی ذیل یکی از پست های قبلی، که در مورد ماجرای فیلم سکسی منتسب به خانم زهرا امیر ابراهیمی (بازیگر نقش زهره ، دختر شوکت ، در سریال نرگس) نوشته بودم، کامنتی نوشته است به این شرح: ...آخه بالفرض هم كه يارو سكس كرده.. دوست داشته .. به ما چه؟ حالا تمام اين ملت بيكار يه سي دي رو كردن پيرهن عثمان و دست به دست مي چرخونن.. كه چي ؟ با آبروي افراد به همين راحتي بازي كنن؟
بنده در مورد اصالت فیلم اظهار نظری نکرده ام و ضمنا هیچگاه نگفته ام که با فرض واقعی بودن فیلم، خانم امیر ابراهیمی کارِ درست یا نادرستی انجام داده است! در واقع محوریت موضوع پستی که نوشته بودم حرص آخوندها و قشر وسیعی از مردم و توجه غیرطبیعی آنها به سکس بود که در این واقعه به وضوح مشاهده شد.
اما در مورد این کامنت، بنده با بخش نخست آن کاملا موافقم و معتقدم که این مسئله کاملا شخصی است و هر کس حق دارد که غرایز طبیعی خود را به هر نحوی که می خواهد (منوط به اینکه به حریم دیگران تجاوز نکند و آزادی های دیگران را سلب نکند) ارضا کند. اما بنده با بخش دوم آن مخالفم. هر کس هر عملی که انجام می دهد باید جرات آن را داشته باشد که به آن اقرار کند. مگر همه ما خواهان شفافیت در اعمال مسئولین جامعه نیستیم و مگر فقط مسئولین هستند که باید اعمالشان شفاف باشد؟ هر چند تاثیر اعمالِ مسئولین روی زندگی افراد جامعه به مراتب بیشتر است اما به هر حال همه ما در یک جامعه زندگی می کنیم و متاثر از اعمال یکدیگر هستیم. معنای آبرو و آبروریزی چیست؟ اگر فعل یا صفتی را به ناحق به کسی نسبت دهیم مصداق تهمت و آبروریزی است.
یک بار دیگر تاکید می کنم که بنده نه قصد آن را دارم و نه می توانم در مورد اصالت فیلم یا تصاویر اظهار نظری بکنم و در مورد خودِ عمل هم معتقدم که هر کسی حق دارد چنین عملی انجام دهد. اما بیاییم در معنای آبرو تجدید نظر کنیم و منشاء و هرگونه مصادیق دورویی و ریاکاری را از جامعه مان برچینیم.
کسی از وی نمی پرسد که معاون خودت در شهرداری ( سعیدلو ) که صدها میلیارد تومان از اموال شهرداری را صرف تبلیغات ریاست جمهوری و نیز جشن پیروزی تو در انتخابات کرد، چه می گوید؟! چه توجیهی برای این کارش آورده است که تو هنوز وی را رها نمی کنی و او را از شهرداری به ریاست جمهوری آورده ای؟ مردم دُمِ خروس را باور کنند یا قسم حضرت عباست را؟
مطلبی که در یکی از پست های قبلی در مورد ماجرای فیلم سکسی منتسب به خانم زهرا امیر ابراهیمی (بازیگر نقش زهره ، دختر شوکت ، در سریال نرگس) نوشته بودم، منظورم نه تائید و نه رد اصالت فیلم بود. بنده نه خانم امیر ابراهیمی را می شناسم و نه هیچگونه ابزار دیگری برای تشخیص اصالت فیلم یا عدم اصالت آن در اختیار دارم و نه اصولا چنین کاری را لازم می دانم. آنچه که در آن پست مد نظر بود عقده های جنسی مردم جامعه ماست و این ناشی از تلاش بی وقفۀ آخوندهای حاکم برای همانند سازی کل جامعه ایران با حوزه های علمیه است. آنچه که در مورد حرص آخوندها و توجه غیرطبیعی آنها به سکس می باشد ناشی از محدودیت های موجود در حوزه های علمیه است که بنا به قول مشهور، حتی انحرافات شدید جنسی هم در حوزه های علمیه شایع بوده و می باشد و متاسفانه این حرص و توجه غیر طبیعی به چنین مسائلی امروزه به کل جامعه سرایت کرده است!
اما از آنچه که در مورد جناب هلالی ، مداح معروف، نوشته ام نیز منظورم این نبوده است که زندگی شخصی و خصوصی افراد را حلاجی کنم. همانگونه که قبلا هم تاکید کرده بودم، اینکه وی از خامنه ای مجوز خواسته که ریشۀ بدحجابها رو از این مملکت بکنه، شکرِ زیادی بوده که خورده!!!
زهرا امیر ابراهیمی نه چنین ادعاهایی دارد و نه از خامنه ای حکم جهادی خواسته است و نه ... و حتی با فرض واقعی بودن فیلم، به هیچ وجه قابل قیاس با جناب هلالی نیست و اینکه در این پست نام آنها را با هم آورده ام، منظورم مقایسه آنها نبوده است.
به این استفتاء و جواب آن توسط خامنه ای (ولی فقیه و مرجع تقلید شیعیان جهان !) توجه کنید که خیلی جالب است!
عقل ناقص من به جایی نمی رسد! دو حالت دارد، یا ولی فقیه راهی به سوال کننده نشان داده است که وی بتواند سرِ خدا کلاه بگذارد! و یا آنکه این عقد موقت واقعیست و دختر بچه یکساله به جای فرزند باید نامادری بشود!!! جل الخالق!
مردانگیِ خانم رجبی ( همسر الهام ) ، احمدی نژاد و خامنه ای و ... را هم هدف قرار داد !
احمدی نژاد در مورد خانم رجبی گفته بود: «یک خانمی آمده و مردانگی* کرده است ...» خانم رجبی هم اخیرا گفته است که «در این کشور تنها فاطمه رجبی است که گرایشات باندی ندارد». یعنی خامنه ای و احمدی نژاد و خودِ الهام و ... هم گرایشات باندی و جناحی دارند. (البته این که این افراد گرایشات جناحی دارند دلیل نمی شود که وی آن را به همه ایرانیان تعمیم دهد).
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
*در موردِ مردانگی خانم رجبی ، احتمالا همسر وی یعنی الهام ، بهتر از احمدی نژاد می تواند اظهار نظر کند!
نه آقای امینی! این حرف شاه بود که گفته بود مخالفان باید پاسپورت بگیرند و بروند؛ این آقایان می گویند مخالفان باید در گوشۀ زندان زیر شکنجه بمیرند. آیا شما از قتل های دسته جمعی زندانیان سیاسی خبر ندارید؟! حتی دست از سر مخالفینی که از ایران فرار کرده اند هم نمی کشند. نمونه آن هم چهارده بار احضار امیرفرشاد ابراهیمی ظرف مدت چهار سال اخیر است! نمونه های دیگر هم قتل بختیار، ماجرای میکونوس و ...
كروكوديل آفريقاي جنوبي در ٩٠ سالگي درگذشت. اگر بنا باشد که کروکودیل ایران هم به ٩٠ سالگی برسد، با توجه به اینکه هم اکنون وی ٧٣ سال سن دارد ...
چه مصیبتی!
امیدوارم که عمر کروکودیل های ایران کمتر از عمر کروکودیل های آفریقای جنوبی باشد!
اخیرا ماجرای تصاویر و فیلم سکسی منتسب به خانم زهرا امیرابراهیمی ، بازیگر سریال نرگس (نقش زهره دختر شوکت)، جنجالی به پا کرده است؛ گویا سی دی این فیلم به وفور در سطح جامعه پخش شده است و حتی می توان به راحتی از اینترنت آن را دانلود کرد! از قرار معلوم این خانم در مصاحبه ای فیلم را جعلی خوانده است ولی عده ای بر این مسئله پافشاری می کنند که چگونه ممکن است شخصی تا این حد شبیه به این خانم پیدا شود و از قضا حاضر شده باشد که در چنین فیلمی بازی کند! عده ای هم با این فیلم به کالبد شکافی جامعه پرداخته اند و تمایل شدید مردم به پخش شایعه را مد نظر قرار داده اند و...
آیا اگر هنرپیشه ای در جهان غرب چنین فیلمی بازی کند، به همین اندازه حساسیت بر می انگیزد! چرا جامعۀ ما چنین حساسیت هایی وجود دارد؟! و حساسیت ها برای چیست؟ آیا واقعا نفس ماجرا حساسیت برانگیز است یا حرص برخی افراد برای دیدن فیلم جنجال به پا کرده است!
براستی افکار و ذهنیات و نیز رفتار رهبران جامعه نقشی اساسی در شکل گیری فرهنگ مردم جامعه دارد! حرص شدید آخوندها به شنیدن و دیدن هرماجرایی مربوط به سکس زبانزد خاص و عام است و این رفتار آنها به نوعی به مردم جامعه سرایت کرده است! مردم تمایل شدیدی به گفتن ، شنیدن، خواندن و دیدن هر مطلب سکسی پیدا کرده اند، برایشان هم فرقی نمی کند که زهرا امیر ابراهیمی باشد یا عبدالرضا هلالی باشد یا هر کس دیگر! هنرپیشه سینما یا صدا و سیما باشد و یا مداح اهل بیت باشد، بازیگر تلویزیون باشد یا نوکر سینه چاک و گوش به فرمان رهبر باشد!
باور ندارید؟ نتیجه سرچ کلمات fuck و sex و intercourse و ... را در گوگل ترند ببینید!
جالب تر آن است که کلمات فارسی مربوطه، مانند سکس را سرچ کنید و شهرهای مربوطه راببینید!