ایران آزاد
ایران آزاد
بنده مدتیست که به بلوغ رسیده ام ولی متاسفانه هیچکس به من توجهی نمی کند! هر چه خدمتِ والدین محترم عَرض می فرمایم که من بالغ شده ام! میفرمایم اگر من مرتکب گناهی بشوم مسئولش شما هستید، باید هر چه سریعترفکری برایم بکنید و آستین بالا بزنید! ولی آنها میفرمایند نه، تو هنوز بچه ای! فعلا باید دَرسَت را بخوانی!
بهشان میگوم که من درسَم را هم میخوانم؛ درس و تأهل که منافاتی با هم ندارن! شما باید دَغدغۀ فلسفی نظری داشته باشید! من در همۀ رشته ها از جامعه شناسی شهری و نابرابری و سیاسی و فلسفه و ... درس خوانده ام وتازه می خواهم سَخت هنربخوانم (چون طرف اهل هنره! بالاخره نباید جلوش کم بیارم).
خودمونیم ها! این بندۀ خدا عجب مخیه! همه چیز خونده! این نوابغ در ایران دَرک نمی شوند!
خدایش بیامرزاد! همینکه تا حالا از دست این پسر احمقش سکته نکرده بود جای تعجبه!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
عجب پدرزنِ باحالی داره این پسرِ خامنه ای!
آقای کروبی! خالی نبند! واقعا تعجب می کنی؟!
خامنه ای خودش که قبل از اینها واردِ مسائلِ انتخابات خبرگان شده! همین تغییر نماینده اش به خاطر چی بود؟
فواد صادقی، مدیرسایت بازتاب، در مصاحبه ای با یک خبرنگار دچار تناقض گویی های جالبی شده است. یک نمونه آن را ببینید!
در مورد مذاکره با آمریکا: "اگر رؤساي ‌جمهور ما در ايران قدرت چنين تصميم‌گيري را داشتند، مطمئن باشيد آقاي هاشمي و آقاي خاتمي تاكنون با آمريكا مذاكره كرده بودند. موافقت با مذاكره با آمريكا، توسط رهبري انجام مي‌شود ..."
و نیز در بارۀ رفتار احمدی نژاد:"وي بيشتر يك مردم‌گرا (popular) و به دنبال مواضعي است كه مردم و توده‌ها از آن استقبال كنند. مواضع ضدغربي او به اين خاطر است كه آقاي هاشمي و آقاي خاتمي از مذاكره و نزديكي با غرب چيز زيادي به دست نياورده‌اند و ... اگر وي احساس كند كه ممكن است حركت وي به سمت غرب با موفقيت همراه مي‌شود، احتمالا اين كار را انجام خواهد داد، همان‌گونه كه براي اولين بار، به بوش نامه نوشت."
به گزارش انتخاب: استاندار سيستان و بلوچستان به يك پژوهشگر هلندي لوح شهروند افتخاري زابل را اهدا كرد. این پژوهشگر هلندی پس از کسب این افتخار باید کشور نا امن و فقیر هلند را رها کند و زابل برایش مرکز دنیا شود!
جناب آقای دهمرده، استاندارِ سیستان و بلوچسنان از مغزهای متفکری! است که هرچند که از حامیانِ جدی دکتر معین در انتخاباتِ ریاست جمهوری بود، اما به دلیلِ نبوغ و توانایی های خارق العاده اش! دولت احمدی نژاد هم نتوانست از وجودِ وی در دولت، چشم پوشی کند!!!
در شهر تهران، هر جا دانشگاهی وجود دارد، غالبا در جوارش یک مرکز توزیع مواد مخدر هم یافت می شود! کوچه های اطراف میدان ولیعصر(در مجاورت پلی تکنیک و دانشگاه هنر و خوابگاههای دانشگاههای مختلف)، پارک لاله و میدان انقلاب و ابتدای کارگر جنوبی(در مجاورت دانشگاه تهران)، پل سیدخندان(در مجاورت خواجه نصیر)، پارک روبروی صنعتی شریف(در مجاورت صنعتی شریف) و ...
جالبتر اینکه فروشندگان مزبور با بی پروایی و اطمینان بسیار بالایی به این کار مبادرت می ورزند؛ آنچنانکه اگر بعنوان رهگذری بی هدف در این حوالی قدم بزنی، با این سوال آنها مواجه خواهی شد که: چیه داداش، چیزی می خواستی؟!
آیا جمهوری اسلامی (با آن وزارت اطلاعات که ادعای دستگیری بمبگذار حرم امام رضا را در کمترین زمان ممکن و در نقطه ای دور از حرم را دارد! و ارتباط بین خرابکاریها با عوامل خارجی را در کمترین زمان ممکن کشف می کند! و با آن نیروی انتظامی که کمترین رحمی حتی نسبت به مردم عادی و بیگناه نمی کند) از این مراکز توزیع مواد مخدر بی خبر است یا توانایی مقابله با آنها را ندارد؟ یا شق سوم اینکه خود مشوق آنهاست؟ به هر حال برای جمهوری اسلامی دانشجوی معتاد بهتر از احمد باطبی هاست که تصویرش گوشۀ کوچکی از جنایات جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان داد!
پیشنهاد می شود که در این وزارت خانه و نیز وزارت خانه ها و نهادهای دیگر دولت، اداراتی تاسیس گردد که اختصاصا وظیفه دود کردن اسفند و کُندرک بر عهده شان نهاده شود تا مبادا چشمِ حسودان مشکلاتی برای دولت خدمتگزار ایجاد کند! بتِرکه چشم حسود!
عجب گروههای معاندی! یعنی قدرت تبلیغاتی یک حکومت با آن پشتوانۀ مردمی! و آن همه درآمدهای نفتی و ... به اندازه یک سری افرادِ معاندِ فراری، که در کشورهای مختلف پناهنده شده اند و با مشکلات مختلف دست به گریبانند، نیست؟!!! علاوه بر گزارشهای این سازمان، گزارشهای سازمانهای حقوق بشری دیگر مانند دیده بان حقوق بشر و... و حتی نمایندگان کمیسون حقوق بشر سازمان ملل (کاپیتورن و گالیندوپل) نیزمطابق میل رژیم جمهوری اسلامی نبوده است! آنها که با اجازه به ایران آمده و با برنامۀ جمهوری اسلامی بازدیدهایشان را انجام داده بودند! آیا آن گروههای معاند بر این افراد هم تاثیر گذاشته بودند؟!!! جل الخالق!!!
خامنه ای باید برود.
بهتر است قبل از آنکه با خشونت پایینش بکشند، قدرت را به مردم واگذار کند و محترمانه کنار برود وگر نه این ماجرا تا رفتن خفت بار وی ادامه خواهد داشت.
در همین ارتباط این مقاله را از نیما راشدان بخوانید.
(عکس از وبلاگ عابد توانچه)
باز هم کوی دانشگاه مورد هجوم قرار گرفت. بارِ قبل که همۀ قدرت به دستشان نبود چه جنایاتی که نکردند! اما این بار ...
راستی پالس مثبتی که اخیرا به سردار نظری داده شده بود نشانه ای برای اینگونه اتفاقات نبود؟!
پس از آنکه احمد جبریل اعلام کرده بود که در صورت حمله آمریکا به ایران در صف مقدم مبارزه خواهند بود، نعیم قسام معاون حزب الله لبنان گفته است که در صورت تعرض آمریکا از ایران دفاع نمی کنیم. وی گفته است که حزب الله اکنون تبدیل به حزبی سیاسی با 14 کرسی در پارلمان شده است و هیچ قصد ندارد که در منازعات منطقه ای درگیر شود. وی حتی گفته است که حزب الله حزبی سیاسی،‌ جهادگر و ایدئولوژیک است و چه ایران باشد و چه نباشد،‌ حزب الله به اعتقادات خود پایبند است.
قابل توجه مقامات معظمی که اخیرا 50 میلیون دلار به صورت رسمی و میلیونها دلار بصورت غیر رسمی به حزب الله کمک مالی کرده اند! شما و حتی کل ایران چه باشد و چه نباشد برای آنها علی السویه است. این موفقیت های دیپلماتیک شما در عرصه های جهانی که البته به مددِ امدادهای غیبی و هاله های نور الهی بوده است، قابل تحسین می باشد!!!
آستین کوتاهان به عوامل کوته آستینان اعتراض کردند.
با خواندن این خبر به یاد زنده یاد سعیدی سیرجانی، نویسنده کتاب کوته آستینان افتادم. هر چند که وی در مقطعی ناخواسته بازیچۀ دستِ برخی از آن کوته آستینان شد ولی در نهایت به دست بیرحم و نمک ناشناس همانها به ایست قلبی دچار شد!
وی قبل از آنکه گذارش به اوین بیفتد گفته بود: "اگر من به زندان اوین رفتم و پس از آن چینی حرف زدم تعجب نکنید!" به زندان رفت و عجیب و غریب تر از چینی هم حرف زد و هیچکس هم تعجب نکرد! تعجب برای چه؟ مگر وی اولین نفر بود؟!!!
به عبارتی وظیفۀ مجلس خبرگان که طبق قانون اساسی "نظارت بر عملکرد رهبر" می باشد، به "تأیید عملکرد رهبر در هر شرایط" عوض شده است!
به گفتۀ عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، سهم توليد علم حوزه هاي علميه در آمارهاي علمي كشور گم شده است.
پیشرفتهای جدید علمی در حوزه های علمیه در زمینه های گوناگون علوم تجربی و انسانی نادیده گرفته شده است و متاسفانه دولت و بویژه وزارت علوم در معرفی و شناساندن این پیشرفتها به جهانیان کوتاهی کرده است! یکی از موضوعات پیشرفته و جدید در حوزه های علمیه، روش های نوین تشخیص رنگ و بو و مزۀ نجاست است که از مهمترین مسائل فقه شیعه می باشد! همان گونه که در رساله های مراجع گرانقدر و عظام مندرج می باشد، برای اطمینان از پاک شدن یک شیئ نجس، بایستی پس از شستن آن (به نحوی که در رساله ها آمده است) رنگ و بو و مزۀ نجاست آن از بین برود! به عبارتی الزاما باید مزۀ آن چک شود و از طرفی هم شخص مقلد باید مزۀ نجاست را از قبل بداند و بتواند مقایسه کند که آن مزه برطرف شده است یا نه!
پیشرفته ترین مباحث روز حوزه ها در زمینۀ علوم تجربی مربوط به نجوم می باشد! در این که اگر دو شخص عادل گواهی دادند که هلال ماه را رؤیت کرده اند و پیشرفته ترین تلسکوپها هم هیچ نشانی از رویت هلال ماه دریافت نکردند، تکلیف مقلد در چنین مواردی چیست؟! ضمنا پیشرفتهای جدیدی هم در زمینۀ واژه های مصطلح در فقه (مانند جایز است، محل اشکال است، محل تأمل است، بنا براحتیاط واجب، مباح است، کراهت دارد، احتیاط مستحب و ...) حاصل شده است که بایستی از طریق ژورنال های آی اس آی به اطلاع جهانیان رسانده شود! همچنین در زمینۀ تطبیق دستورات اسلام (از جمله کتک زدن زنان در سورۀ مریم و نیز ختنۀ دختران و سنگسار و موارد مختلف قصاص و ...) با مبانی حقوق بشر (و بالعکس) هم در برخی از حوزه های وابسته به متفکرین نوگرای اسلام تحقیقاتی صورت گرفته است که چون مورد تائید فقهای پیشکسوت نمی باشد و در برخی از آنها بیم از بدعت وجود دارد، انتشار آنها در مجلات آی اس آی محل تأمل است! ضمنا جهت تطابق یافته های نوین حوزه با علم پزشکی، در طرح های مشترکی با برخی از دانشگاهها، احکام نوینی برای نجاسات، تخلی و استبراء و شکیات نماز و ... و نیز مسائل مبتلابه جامعه امروزی(مانند چت کردن با ریبه یا بدون لذت و ریبه! و دوستیابی الکترونیکی و صیغه از طریق اینترنت و...) هم استخراج شده است که پس از بررسی بیشتر و در صورت موافقت و تأیید علمای عظام به سمع و نظر جهانیان خواهد رسید. ضمنا پس از طی این مراحل و انتشار مقالات در ژورنالهای معتبر، بسیاری از محققین برجستۀ حوزه به درجات استادیاری و دانشیاری و استادی افتخار خواهند داد!(شأن مقدس حوزویان أجل از آن است که بواسطۀ این درجات افتخاری نصیبشان شود بلکه بالعکس آنها به این مدارج افتخار خواهند داد!)
اما جدیدترین زمینۀ تحقیقات حوزوی مربوط به شناخت علایم ظهور می باشد. برخی از آیات عظام کامپیوتر و اینترنت را مصداقِ خرِ دجال دانسته اند که از علایم عصر ظهور می باشد. این در حالیست که برخی دیگر از محققین ماهواره و برنامه های تلویزیونی آن را مصداق خر دجال دانسته اند. تحقیقات گسترده در این زمینه ادامه دارد!
من همیشه با دیدن جلوه های فقر در کشورمان، به یاد عکسی می افتم که این خانم لبنانی با انداختن یک دستمال به گردن خامنه ای، 50 میلیون دلار از مال این مردم را گرفت و رفت! عکس سمت چپ، یک کودک زابلیست که نشانه های سوء تغذیه به نحو بارزی از قیافه اش هویداست. به پاهای این کودک دقت کنید! به گفتۀ نماینده این شهرستان، اکنون حدود 30درصد کودکان زیر پنج سال در این منطقه از سوءتغذیه شدید رنج می برند. با دیدن این مناظر چگونه می توان بغض نکرد؟ خامنه ای که مدتی در این استان زندگی کرده است و برایش استان خاطره هاست، مگر نمی داند که مردمش از مشکلاتی اینچنین رنج می برند؟ به قول خودش قرار بود زابل برایش مرکز دنیا شود!*
انشاالله در سایۀ این ولی قبیح، به زودی با انرژی هسته ای، سوءتغذیه این کودکان هم رفع می شود!!!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
*این خاطره را از خامنه ای بخوانید و افکار این مردَک را بشناسید! گفته است: اگر بعد از پايان دورۀ رياست جمهورى، امام به من بگويند كه بروم رئيس عقيدتى، سياسى گروهان ژاندارمرى زابل بشوم، من دست زن و بچه‏ام را مى‏گيرم و مى‏روم! يعنى براى من زابل مركز دنيا مى‏شد!!!
اولا چقدربه زابل با دیدۀ تحقیر می نگرد که برای ابراز ارادت به خمینی، گفته است اگر امام می گفت حتی برو زابل، می رفتم!
دوما اینکه این مردَک چقدر از خودراضیست که هر جایی که خودش باشد، آنجا را مرکز دنیا می داند!!!
جناب پورمحمدی! تو خودت گلی! اینهمه گل لازم نبود!
جناب وزیر کشور که کارنامۀ درخشانی در ایجاد امنیت در این دورۀ کوتاه وزارتش برجای گذاشته است، طی سخنانی برای مسئولین دیگر هم رهنمود صادر کرده است. وی طی سخنانی از استعدادهای ایرانی و المپیادها و انرژی هسته ای و رشد و نمو احزاب و تکنولوژیهای نو و ... سخن گفته است و به مسئولین هشدار داده است که از ربوده شدن استعدادها جلوگیری کنند! وی همچنین در فرازی از سخنانش گفته است: ما در توليد علم نسلي را تربيت كرديم كه براي ‪ ۵۰‬سال آينده ظرفيت توليد دانش دارد!!! در جواب ایشان عرض کنم که جناب وزیر! چرا شکست نفسی می فرمایید؟! 50 سال که خیلی کم است!!! شما خدماتتان بسیار بیش از این حرف هاست! شرم را خورده و حیا رو قِی کرده!
چند تا عکس ماچ و بوسۀ اسیدی دیدم، گفتم بگذارم اینجا شما هم ببینید و مستفیض شوید!!! عکسهای بیشتر
کلیۀ مقامات مسئول و غیر مسئول، از استاندار کرمان و معاونش و نماینده جیرفت و ... همه می گویند تروریست های جاده بم-کرمان دستگیر نشده اند و اشرار کشته شده ارتباطی با تروریست ها نداشته اند و حتی برخی می گویند شاید به خارج از مرزها فرار کرده باشند و ... اما وزیر کشور از اول بارها تاکید کرده که تروریست ها در محاصره اند، بزودی دستگیر می شوند و ...
معلوم نیست وی چه نقشه ای دارد! بالاخره وی فردی اطلاعاتیست! و سوابقش معلوم! در زمان معاونت وی در وزارت اطلاعات، بمب گذاری حرم امام رضا رخ داد و فردی بنام نحوی را در خیابان به قصد مرگ کتک زدند، طوری که وی حتی قادر به تکلم نبود و سپس بمبگذاری را به وی نسبت دادند و قبل از آنکه وی قدرت تکلم خود را کامل باز یابد و بتواند در یک دادگاه محاکمه شود، اعدامش کردند!
بالاخره این آقای پورمحمدی باتجربه است و می داند که می تواند از این برنامه در جهت اهدافش استفاده کند!
این مرد تریاکی یک شبه دکتر شد!!!
خبرگزاری ایسنا این لاشۀ شیره را دکتر نامید!
پورمحمدی، وزيركشور گفته است: تروریست ها از نظر روحي و فكري بسيار در سطح پايين هستند. البته شکی نیست که تروریست ها در سطح پایینی از نظر روحی و فکری هستند چرا که در غیر اینصورت به جای افتادن به جان مردم بی دفاع، امثال تو را به دَرک واصل می کردند. اما این از شانس توست که آنها چنین اند! به هر حال تو با آنهمه امکانات تا امروز از عهده شان برنیامده ای یا نخواسته ای، و این نشان می دهد که تو و امثال تو از نظر فکری در چه حدی هستید! تو که معاون فلاحیان بوده ای ودر مسایل امنیتی کم نمی آوری!!!
این حنا دیگر برای مردم ایران رنگی ندارد و بهتر است به فکر یک حنای جدیدتری باشید! مردم ازهمین الآن نقشۀ شوم شما را تا آخر خوانده اند.
دری نجف آبادی، دادستان كل كشور گفته است که: اگربه خاطر وظيفه نبود يك لحظه هم نمي‌ماندم. لابد وی در زمان وزارتش در وزارت اطلاعات هم به خاطر وظیفه مانده بود و قتل های زنجیره ای هم در راستای همان وظایف بود!
حمایت نماینده خامنه ای از نامه احمدی نژاد به بوش دال بر این است که مطابق حدس قبلی، این نامه از طرف خامنه ایست و در واقع باید آن را نامۀ خامنه ای به بوش دانست.
آقای کریمی راد، وزیر دادگستری و سخنگوی قوه قضائیه و ... گفته است که متهم به قتل قاضی مقدس را خدا دستگیر کرده است! از طرفی اخبار حاکی از آن است که نامبرده توسط سفارت آمریکا(شیطان بزرگ!) در ابوظبی دستگیر شده است. بالاخره شیطان بزرگ وی را دستگیر کرده است یا خدا؟ یا با همکاری یکدیگر؟!!! یا شاید هم از نظر کریمی راد سفارت آمریکا در ابوظبی نماینده خداست؟ شاید هم خودِ خدا! چون وی گفته است خدا، نگفته نماینده خدا!
(البته در اینکه نامبرده قاتل واقعی قاضی مقدس باشد جای شک فراوان است و... احتمالا این فرد دستگیر شده برای اخذ پناهندگی چنین حماقتی را مرتکب شده است. متاسفانه برای گریز از حکومت آخوندی، ملت ایران به هر اقدام نسنجیده ای حاضرند دست بزنند و به هر عمل ناکرده ای حاضرند که اعتراف کنند!)
در پی حمله افراد مسلح به مسافران جاده بم - کرمان که منجر به کشته شدن 12 نفر از مردم بی دفاع کشورمان شده است، جناب نصراللهی، معاون سیاسی، امنیتی استاندار کرمان افاضه فرموده اند که: هيچ مسوول كشوري و لشگري در حادثه ديشب نبوده است. اين يك عمليات بسيار كمرنگ و بي‌‏ارزشي بوده كه تنها منجر به قرباني شدن مردم عادي شده است. جناب نصراللهی! ببخشید. شما خیلی مرحمت و لطف دارید که مانع عملیات های پررنگ و با ارزش می شوید! ما ملت ایران باید دست و پای شما را ببوسیم که فقط جان بی ارزش مردم عادی! گرفته می شود و جان عزیز و باارزش مسولین کشوری و لشکری از هر گزندی مصون است!!!
مرتیکۀ بی شرف! تو خجالت نمی کشی از جیب این مردم حقوق و مواجب می گیری و جان آنها را بی ارزش خطاب می کنی؟ نیروی انتظامی تان که آن همه هزینه های سنگین بر دوش این مردم گذاشته است به جزایجاد مزاحمت برای آنها چه کرده است؟ به جز دخالت در امور شخصی و فردی مردم چه کرده است؟ متاسفانه در راس هرم کثافت لجنی نشسته است و لجنش را تا قاعده هرم گسترش داده است. رهبری مثل خامنه ای نتیجه اش معاون استانداری مثل همین لجن می تواند باشد.
این فیلسوف جمهوری اسلامی عجب حرفایی میزنه! من که هر چی فکر کردم نفهمیدم چطور میشه لباس و حجاب را با هم بی ارتباط دانست؟!!! البته اینها اگر بخواهند آقای گودرزی رو هم به شقایق خانم ارتباط می دهند و یه جاهایی هم لباس و حجاب را با هم بی ارتباط می دونند!!!
از سخنان خامنه ای در جمع مردم زاهدان: اين استان براى شخص من، استان خاطره‏هاست. به گذشته ذهنِ خود كه مراجعه مى‏كنم، يادگارهاى ذهنى فراوان از اين استان به‏صورت پى‏درپى در طول ساليان، موجود است.
جوانی کجایی که یادت به خیر؟!!! (خودمونیم، اون موقع هم پُخی نبودیم، تو عکس معلومه)
خَر بودیم و هر گُهی گیرمون می اومد می کشیدیم!!! خدا لعنت کنه ذغال خوب و رفیق ناباب رو!
این آقا شباهت به چه موجود زنده ای می دهد؟ حالات روحی اش (در این عکس) را هم می توانید حدس بزنید؟ منظورم اینه که به نظر شما آیا تو این عکس توپِ توپه یا نه؟! شیپورش رو زده یا نه؟!!!
برای دیدن اصل عکس توی ایسنا اینجا کلیک کنید.
راهیافته مجلس از اصفهان گفته است: نوشتن نامه به بوش بدون مشورت با مقامات عالي كشور انجام نمي‌‏شود. البته در این شکی نیست. احمدی نژاد رقمی نیست که سر خود برای بوش نامه بنویسد و بنابراین باید این نامه را "نامه خامنه ای به بوش" بدانیم. آقای خامنه ای بهتر است یک بار دیگر این نامه اش را بخواند وپاسخ دهد. بخصوص در جملات زیر:
آيا مي خواستيم عدالت برپا كنيم يا فقط از گروههاي خاصي حمايت كرديم و به قيمت فقر و تنگدستي عده زيادي از مردم، عده اندكي را به ثروت و مقام رسانديم.آيا ازحقوق مردم و محرومين دفاع كرديم يا آنانرا ناديده گرفتيم.آيـا به ملت خود و ساير مردم جهان راست گفتيم يا اينكه حقايق را وارونه جلوه داديم. آيا طرفـدار مردم بوديم يا طرفدار اشغالگران و ستمگران. آيا درحكومت ما منطق، عقل، اخلاق، صلح، عمل به تعهدات، گسترش عدالت، خدمت به مردم، رفاه و پيشرفت، حفظ كـــرامت انساني مورد توجه بود يا زور اسلحـه، تهديد، نــاامني، بـي توجهي به مردم و پايمال كردن حقوق انسانها. تـا كي مردم بايد خســارت تصميمات نادرست برخي حاكمان را بدهند ؟
و نیز:
آيا نشانه هاي تغيير و تحولات در جهان امروز قابل انكار است؟ آيا اوضاع فعلي جهان با ده سال قبل را مي توان مقايسه كرد. تغييرات سريع و بسيار گسترده است. مردم نسبت به شكاف موجود بين ثروتمندان و فقرا معترض هستند. مردم از فساد رو به تزايد ابراز تنفر مي كنند.(کلیه جملات فوق از متن نامه استخراج شده اند)
جناب خامنه ای! این سوالات را تو طرح کرده ای، خودت هم پاسخ بده!!!
برای نجات جان یک انسان از اعدام این اعتراض نامه را امضا کنید و برای دوستانتان هم بفرستید. در ضمن متن انگلیسی و فرانسوی آن هم موجود است.
متن نامه اعتراضی به زبان انگلیسی و فارسی هم موجود است. دوستان عزیز یک کپی از این نامه ها را امضا کرده و با نام خود به سازمان های حقوق بشری (که آدرس برخی از آنها در حاشیه همین وبلاگ موجود است) ایمیل کنید.
دوستانی هم که دچار فیلتر هستند و صفحه اعتراضنامه را نمی توانند باز کنند، به متن انگلیسی نامه دسترسی دارند و می توانند نامه به سازمانهای مزبور بفرستند.( در صورتی که می توانید خود متنی به زبان انگلیسی بنویسید و بفرستید.)
دوستان عزیز! فیض مهدوی مجاهد است و ممکن است بسیاری از ما با آرا و عقاید وی مخالف باشیم ولی از یاد نبریم که وی یک انسان است. اجازه ندهیم که حرمت انسانها همچون گذشته ها بشکند که اگر چنین باشد روزی دامن خودِ ما را هم خواهد گرفت. یک امضای ساده من و شما و یا یک ایمیل ما ممکن است جان یک انسان را از اعدام نجات دهد. هشت روز به تاریخ اعدام بیشتر باقی نمانده است. فرصت کوتاه است آن را از دست ندهیم.
یک لینک مربوط به تصاویر و کاریکاتورهای موهن به اسلام و پیامبر اسلام را در حاشیه این وبلاگ گذاشته ام و البته بالای آن هم نوشته ام که لطفا مذهبیها وارد نشوند اما برخی افراد مذهبی به توصیه اینجانب توجهی نکرده اند و وارد شده اند و نتیجتا عصبانی شده و شروع به فحاشی کرده اند و بعضا هم تهدید به هک کردن!!!
شما عزیزان مذهبی که تحمل دیدن این چیزها را ندارید چرا خودتان را عذاب می دهید؟ بنده که توصیه های ایمنی را عرض کرده بودم! وانگهی این هجویات در همه دنیا و در مورد همه افراد و حتی ادیان و اعتقادات صورت می گیرد و آب هم از آب تکان نمی خورد و هیچگاه هم باعث نشده که مثلا از هجویاتی که در مورد مسیح منتشر می شود اعتقادات مسیحیان سست شود!
از قدیم گفته اند دیوار موش داره، موش هم گوش داره! بنا براین حق با این سفیر عزیز بوده است و ایشان نیازمند محلی برای زندگی است که عاری از وجود عوامل موش گونه! باشد اما بهتر بود به جای اجاره ساختمان جدید و بدون موش، گوش موشها را از بیخ و بن می برید! تا هم وجود آن موشها بی اثر شود و آنها نتوانند از گوششان بهره ای ببرند و هم درس عبرتی برای سایر موشها باشد چرا که ممکن است با تعویض ساختمان موشها به ساختمان جدید هم راه پیدا کنند!!!
راستی معلوم نیست آن فامیلِ وزیر با موش های ساختمان قبلی چه می کند؟! شاید وی با موشها همزیستی مسالمت آمیز پیدا کرده و به تفاهم رسیده است!!! شاید هم پروژه تحقیقاتی دوره دکترایش در مورد زندگی با موشهاست!!!
در پی یک اشتباه تایپی! مدیران مملکت اسلامی می خواستند یک لقمهء قُلُمبه را یکباره قورت دهند که احتمالا چون به برخی افراد باج قابل قبولی ندادند، توی گلوی مبارکشان گیر کرد!
بنا بر اين گزارش، در اين سوءاستفاده بخشي از اموال یک شركت متعلق به وزارت بازرگاني كه ارزشي حدود 23 ميليارد تومان داشته است، به قيمتي كمتر از يك ميليارد تومان، به يك شركت خصوصي واگذار شده است. اين اموال كه از سوي كارشناس رسمي دو ميليارد تومان قيمت گذاشته شده بود، توسط مدير شركت حدود هفتصد ميليون تومان به مزايده گذاشته شده و سرانجام به قيمت نهصد ميليون تومان به يك شركت خصوصي فروخته شده است.با پيگيري اين اقدام از سوي مراجع نظارتي، مدير شركت‌ مزبور علت اين اقدام را اشتباه تايپي گزارش كارشناسي و جا افتادن «يك صفر» عنوان كرد. 170 هكتار زمين يك شركت وابسته به وزارت بازرگاني با حذف صفر ، 17 هكتار ارزيابي و ده برابر زيرقيمت ارزيابي شده بود.
اینهم از برکات اسلام و امام زمان و نایب برحقش، مقام عظمای ولایت، و عوامل منتخَب وی می باشد!
1- چندی پیش خُُسن آقا خلاقیتش گُل کرد و پیشنهاد استفاده از سانتریفوژ ماشین لبایشویی درغنی سازی اورانیوم را ارائه کرد!
2- جناب امین زاده معاون سابقِ وزیر سابقِ امورخارجه در اظهاراتی ضمن ریختن آب به آسیاب دشمن گفته است که: اگر ما را تحریم کنند با سانتریفوژهایمان چه می خواهیم بکنیم؟
3- بنده با الهام از ایدۀ خُسن آقا و نیز جهت مقابله با ایادی استکبار و برای زدن مشت محکم بر دهن آمریکا، عرض می کنم که از تحریم نمی هراسیم و حتی اگر ما را تحریم کنند از سانتریفوژها در ماشین لباسشویی و خشک کن استفاده می کنیم!
لذا جناب امین زاده و دیگرعوامل استکبار جهانی بدانند که آمریکا حتی با برکناری وزیر امور خارجه انگلیس هم هیچ غلطی نمی تواند بکند و ما راست قامتان جاودانه تاریخ خواهیم ماند! و هستۀ انرژی حق مسلم ماست، دوغ، کشک، پنیر و غیره و ذالک!
معاون اول رييس جمهور: در 23 سال گذشته حركت پول در قالب عقود اسلامي نبوده است. لابد درآمدهای ناشی ازمبادلات اقتصادی این 23 سال و البته قبل از آن نیز(که در قالب عقود اسلامی نبوده اند) حرام بوده است! و در نتیجه همه مردم ایران و دنیا حرام خوارند به جز آخوندها که محل درآمدشان از سهم امام و روضه خوانی و ... است که کاملا شرعی و حلال است!!!
کودک دانش آموزی در روز معلم به معلمش نامه نوشته است و ضمن تبریک این روز به معلمش گفته است که شلوارش پاره است و از وی یک شلوار خواسته است که برای روز معلم بتواند لباس مرتبی داشته باشد. این در مملکت امام زمان است که نایب آن امام درمقابل خودشیرینی یک خانم فلسطینی، 50 میلیون دلار به آنها بخشیده است! در پاسخ به کامنت دوست عزیزی که گفته بود مگر از جیب بابای تو می دهند عرض می کنم بله، از جیب من و بابای من و این دانش آموز و ... البته از جیب تو هم می دهند!
صاحبنظران در این باره تحلیل های زیاد و گهگاه متناقضی ارائه کرده اند. یک تحلیل به نقل از شهروند در این مورد دیدم که عملکرد احمدی نژاد را در این مورد با عملکرد امثال بازرگان و منتظری و ... (که سبب خروجشان از حاکمیت و به انزوا رفتنشان بود) مقایسه کرده است که به نظر بسیار دور از واقعیت می نماید. اصولا اینکه احمدی نژاد بدون هماهنگی و یا احیانا مشاوره و یا حداقل دریافت پالس موافق دست به انجام چنین کاری زده باشد بسیار بعید و حتی می توان گفت غیر ممکن به نظر می رسد. آن دستبوسی های کذائی و به دیدار امثال مصباح رفتنها و ... چنین به ذهن متبادر می کند که وی صاحب استقلال رای و تفکر پابرجا و شخصیت مستحکمی نباشد ضمن اینکه برخی از اعمال افراطی وی چه در زمان شهرداری و چه در زمان رییس جمهوری، بیانگر این است که وی حتی خود معتقد به چنین روشهایی نباشد بلکه از جانب افراد یا شخص خاصی به چنین اقدامی مبادرت کرده باشد. از آنجا که پدر معنوی وی یعنی مصباخ یزدی با این اقدام مخالفت کرده است تنها بدیلی که می توان تصور کرد این است که از جانب شخص خامنه ای دستوری گرفته و یا حداقل پالس موافقی دریافت کرده باشد. اما هدف خامنه ای همانگونه که قبلا هم نوشته ام، می تواند اقدام برای ضایع کردن مراجع قم باشد که پاشنه آشیل خامنه ای اند و فتاوا و نظراتشان همچون تهدید شمشیری برگردن خامنه ایست که جرات هر گونه عملکرد مستقلی را از وی می گیرد. خامنه ای که نزد مردم محبوبیتی ندارد مجبور است که مشروعیت خود را در دین و مذهب بجوید و اگر مراجع قم که بالاترین مراجع در اظهار نظرهای مذهبی تشیع هستند با خامنه ای مخالفتی بکنند در واقع خامنه ای فاقد هرگونه مشروعیتی (حتی ظاهری) خواهد شد. اکنون که خامنه ای فهمیده است که این مراجع موقعیت قبلی خود را در بین توده مردم از دست داده اند سعی دارد با انتساب روشهای افراطی به این مراجع، خود را از معرض انتقادات کنار بکشد.
حتی اگر احمدی نژاد دستور خود را پس بگیرد، خامنه ای به قسمتی از هدف خود که همان ضایع کردن مراجع در نظر مردم باشد، رسیده است هر چند که تائیدی بر ناتوانی وی در مقابل مراجع قم نیز خواهد بود.
بازتاب در یک تیتر خبری نوشته است: تقلب در کنکور 85 حذف مي‌شود. این جمله بیانگر آن است که تا کنون تقلب وجود داشته است و گر نه حذف چیزی که وجود نداشته است معنی نمی دهد!
اما متن خبر را که بخوانید چنین چیزی را نمی رساند و حتی بر عکس نوشته است که" وي يادآور شد: تاکنون در کنکور سراسري هيچ تقلبي مشاهده نشده است و آنچه تاکنون مطبوعات در اين باره منتشر کرده‌اند، کذب محض بوده است." (از قول معاون سازمان سنجش)
این است شرافت و انسانیتی که در گردانندگان سایت بازتاب وجود دارد!!! معلوم نیست که اینها از سازمان سنجش چه باجی می خواسته اند که موفق نشده اند بگیرند؟ با تعویض رئیس سازمان احتمالا به خواسته های خود برسند.
به نقل از فردا نیوزمنوچهر متكي وزير امور خارجه همسرش، طاهره نظري، را به عنوان مشاور خود در اين وزارتخانه منصوب كرد. احتمالا جناب آقای متکی در منزل مشاوره های ارزشمندی از همسرش دریافت کرده است و با انتصاب وی به سمت مشاور، خواسته است که حتی در محل کار هم از وجود ذیقیمت وی بهره مند شود!!! به نقل از همان منبع همسر متكي که دکتر داروساز است، دو ماه پيش به اين سمت منصوب شده اما تاكنون از افشاي حكم انتصاب وي خودداري شده است. احتمالا این انتصاب در ارتباط با اسرار و روابط خانوادگی بوده و جناب وزیر مایل به رسانه ای شدن آن نبوده است!!!